Jännitin ihan sikana treffeillä
En saanut juuri mitään puhuttua. En ole elämässäni treffaillut. Pitkä suhde takana ja nyt siis sinkku. Mies kysyi jälkikäteen että jännitinkö ja kun myönsin niin sanoi että näytin ihan rennolta. Nyt haluaa tavata taas ja olen kauhuissani.
Kommentit (61)
Kuhan muistat, että toisilla treffeillä on tapana harrastaa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Mies odottaa tätä jo kovana
Tässä tilanteessa suosittelisin siirtymistä heti panohommiin. Kun näkee toisen alasti, niin se auttaa jännitykseen. Ei sitä turhaan kehoiteta esiintymisjännityksestä kärsiviä kuvittelemaan yleisöään alasti.
On se naisilla helppoa. Voi vain olla tuppisuuna ja silti miestä kiinnostaa. Itse jännitän helposti enkä osaa jutella niin naiset ei halua nähdä toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti vasta avioliitossa
Sikana? Siis muuttuuko treffeillä söpöksi possuksi? Vai miten se toimii. Eli heti treffeille. Jos seura on arvioivaa, voi jännittää. Rennossa ja ystävällisessä seurassa tuskin jännittäisi niin paljoa. Onko toinen sopiva jos pitää jännittää jotain.
Ei se kaikilta luonnistu smalltalk. Seuraavat treffit kun järjestätte, niin menkää tekemään jotakin yhdessä vaikka konserttiin, kylpylään, seinäkiipeilemään, keilaamaan whatever niin ei tarvi tikusta tehdä asiaa kun voitte jutskaa siinä tekemisen yhteydessä ja sitten ootte taas pykälän pidemmällä alkavassa suhteessa. Tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
On se naisilla helppoa. Voi vain olla tuppisuuna ja silti miestä kiinnostaa. Itse jännitän helposti enkä osaa jutella niin naiset ei halua nähdä toista kertaa.
No itsehän sain viime treffeillä pakit :( Taidan olla aika ruma nainen. Minua ei haittaa ollenkaan jos mies jännittää, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikilta luonnistu smalltalk. Seuraavat treffit kun järjestätte, niin menkää tekemään jotakin yhdessä vaikka konserttiin, kylpylään, seinäkiipeilemään, keilaamaan whatever niin ei tarvi tikusta tehdä asiaa kun voitte jutskaa siinä tekemisen yhteydessä ja sitten ootte taas pykälän pidemmällä alkavassa suhteessa. Tsemppiä :)
Niin, tai vaikka panemaan.
Olet kauhuissasi? Unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsehän sain viime treffeillä pakit :( Taidan olla aika ruma nainen. Minua ei haittaa ollenkaan jos mies jännittää, päin vastoin.
Vaatimattomuus kaunistaa. Sisäisesti olet kaunis ja varmaan ulkoisestikkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehdotti syömistä. Asutaan eri paikoissa. Jotenkin tuo ravintola ja nökötys vastakkain ei houkuta tässä vaiheessa. Exän kanssa ei käyty treffeillä tai ravintoloissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Päästitkö pierun
kompuroin kaaduin polvilleni silloin se pieru tuli
Mies nauroi ja sanoi: "Piarase h u o r a!"
Ei kannata jatkaa tapailua jos noin jännittää. Väärä ihminen. Jos teillä natsais niin ei tarviis olla noin hermona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tutustutaan kunnolla tietysti kun vakavaa suhdetta haetaan niin silloin ei heti hypätä lakanoiden väliin tai kukin tietty tavallaan, mutta tämä mies ainakin säikähtäisi , jos tokalla treffeillä oltaisiin jo sänkyyn raahaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulle miehen jännittäminen ole ollut mikään este. Eri asia, jos ihmisellä on ollut muitakin ongelmia itsensä kanssa kuten vaikka samanaikainen ylemmyyden ja alemmuuden tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tutustutaan kunnolla tietysti kun vakavaa suhdetta haetaan niin silloin ei heti hypätä lakanoiden väliin tai kukin tietty tavallaan, mutta tämä mies ainakin säikähtäisi , jos tokalla treffeillä oltaisiin jo sänkyyn raahaamassa.
No voihan sitä vaikka vaan ottaa pikaseen poskeen ravintolan vessassa.
no jos haluaa uudelleen tavata niin tuskin on syytä jännittää