Jännitin ihan sikana treffeillä
En saanut juuri mitään puhuttua. En ole elämässäni treffaillut. Pitkä suhde takana ja nyt siis sinkku. Mies kysyi jälkikäteen että jännitinkö ja kun myönsin niin sanoi että näytin ihan rennolta. Nyt haluaa tavata taas ja olen kauhuissani.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panee väkisin pilluun ja väittää että nautit vaikka pillu kostuu automaattisesti suojatakseen vaginaa.
Ja nännit kovettuvat kylmästä ja pelosta vaikka et nauti ja mies väittää niin.
Kyynel valuu silmäkulmasta ja silti miehen mielestä nautit.
Vierailija kirjoitti:
... Ei sitä turhaan kehoiteta esiintymisjännityksestä kärsiviä kuvittelemaan yleisöään alasti.
Esiintymiskoulutusalalla pari vuosikymmentä toimineena sanoisin, että tuo on yks huonommista neuvoista esiintymisjännityksestä kärsivälle, eikä toimi käytännössä ikinä. Muutenkin koko ajatus siitä, että yleisön näkeminen fyysisesti (tai muuten) haavoittuvassa asemassa olevana voimaannuttaisi esiintyjää, on epäterve lähestymistapa koko ilmiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan muistat, että toisilla treffeillä on tapana harrastaa seksiä
Perinteisesti vasta avioliitossa
Sikäli jännä "perinne", ettei sitä ole noudatettu koskaan koko ihmiskunnan historian aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Ei sitä turhaan kehoiteta esiintymisjännityksestä kärsiviä kuvittelemaan yleisöään alasti.
Esiintymiskoulutusalalla pari vuosikymmentä toimineena sanoisin, että tuo on yks huonommista neuvoista esiintymisjännityksestä kärsivälle, eikä toimi käytännössä ikinä. Muutenkin koko ajatus siitä, että yleisön näkeminen fyysisesti (tai muuten) haavoittuvassa asemassa olevana voimaannuttaisi esiintyjää, on epäterve lähestymistapa koko ilmiöön.
Jep. On parempaa lähteä ajatuksissaan pitämään hauskaa yleisön kanssa kuin alkaa ajatella mitään nolostuttavia juttuja. Tällä tavalla ainakin minä pääsen esityksissäni nopeasti grooveen sisälle: kerron jostain joka on minusta mielekiintoista, ja jonka uskottelen olevan yleisöllekin jännää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Yli 40v
Ap
Mietin teidän olevan jotain teinejä.
Ap:lle vinkki seuraaville treffeille.
Sano ihan heti kärkeen että taas jännittää aivan tolkuttomasti. Tuon jälkeen sinun on helpompi olla, ja mies osaa / kehtaa ottaa asian kunnolla huomoon. Hiljainen, vetäytyvä töksäyttelijä on huonoa treffiseuraa, mutta ujo jännittäjä mielenkiintoista.
t. entinen jännittäjä
Olen nyt tavannut erästä ihmistä eri yhteyksissä jonkun kerran. Vain kahden ollessamme ilma on sakeana jotain, ehkä jännitystä, mutta jos seurassa on esiliina tai isompi ryhmä niin energia paljastaa todelliset kasvonsa ja on tosi isoa tykkäämistä.
Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta veikkaan, että intiimi kanssakäyminen rauhoittuisi tilannetta kaksin ollessa.
Omalta osaltani en tiedä onko se mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. On parempaa lähteä ajatuksissaan pitämään hauskaa yleisön kanssa kuin alkaa ajatella mitään nolostuttavia juttuja. Tällä tavalla ainakin minä pääsen esityksissäni nopeasti grooveen sisälle: kerron jostain joka on minusta mielekiintoista, ja jonka uskottelen olevan yleisöllekin jännää.
Jatkan vielä...
Pari kertaa olen meinannut mennä ihan lukkoon esityksen aluksi. Silloin olen aivan kylmästi vaan todennut, että onpas ramppikuumetta, venatkaapas kun hiukan vedän henkeä. Ja sitten olen aloittanut parin hengenvedon jälkeen. Ja pari minuuttia aloituksen jälkeen kylmä hiki ja sydämentykytys on kadonnut. Kukaan ei koskaan ole antanut tämmöisistä aloituksista negatiivista palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt tavannut erästä ihmistä eri yhteyksissä jonkun kerran. Vain kahden ollessamme ilma on sakeana jotain, ehkä jännitystä, mutta jos seurassa on esiliina tai isompi ryhmä niin energia paljastaa todelliset kasvonsa ja on tosi isoa tykkäämistä.
Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta veikkaan, että intiimi kanssakäyminen rauhoittuisi tilannetta kaksin ollessa.
Esiliina?!
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle vinkki seuraaville treffeille.
Sano ihan heti kärkeen että taas jännittää aivan tolkuttomasti. Tuon jälkeen sinun on helpompi olla, ja mies osaa / kehtaa ottaa asian kunnolla huomoon. Hiljainen, vetäytyvä töksäyttelijä on huonoa treffiseuraa, mutta ujo jännittäjä mielenkiintoista.
t. entinen jännittäjä
Suosittelen myös tätä. Ihmisestä ei voi aina tietää miksi käyttäytyy miten käyttäytyy. Olen monesti tulkinnut hiljaisen ja ujon ihmisen töykeäksi ja ilkeäksi kun on paniikissa töksäytellyt ihme juttuja. Tai hiljaa olevan ajatellut olevan vaan tylsistynyt puheistani tai suorastaan vihaavan minua.
Olisiko aika ryhdistäytyä, jos olet yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiliina?!
Mitä? Jotakuta ulkopuolista tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan. Joku silmää vilkutteleva jännämies kyseessä.. Kilttimiehen kanssa peuhaamista et noin suuresti miettisi. :/
Kaikkia jännittää treffit jonkun verran. Kyllä se siitä. Älä juokse pakoon.
Mistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän
Anna meren se selvittää kuka viereesi jää
Ja jos silloin kun myrsky soi
Vain sun kumppanis vaikeroi
Vene lähimpään rantaan vie
Jääköön pois mikä lie