Luetellaan haitallisia arkielämän asioita, jotka ovat yleisessä käytössä yhteiskunnassamme
Esimerkiksi: hajuvedet (sisältävät mm. hormonihäirikköjä ja aiheuttavat hajusteallergikoille oireita)
Kommentit (97)
Seta sekoilut, avoin prostituutio.
Väärin suunnattu Led valaistus, valosaaste, autojen liian kirkkaat valot
Tupakka/tupakointi. Hyi h*lvetti sitä hajua.
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelimet, tabletit ja muut älylaitteet. En ymmärrä tarvetta kun tavallinen tietokone pystyy samaan jos tarvitsee nettiä.
Minä taas ihmettelen, mihin tarvii tietokonetta, kun älypuhelin riittää kaikkeen. No, töissä joudun käyttämään tietokonetta, kun it-alalla olen, mutta kotiini en moista toosaa kaipaa. Kaikki hoituu kännykällä nettisurffauksesta pankkiasioihin ja e-kirjojen lukemiseen.
Palonestoaineet huonekaluissa (pahimpia hormonihäiritsijöitä)
Talouskasvu, kulutus, autoilu tietyin varauksin, matkustelu
Ruohonleikkurit,lehtipuhaltimet jotka tupruttaa pakokaasuja.
Olisi hyvä syödä päivän mittaa useampia pienempiä aterioita päivässä mikä pitäää verensokerit tasaisena ja jaksaa paremin.
Vierailija kirjoitti:
Aika montaa ajoneuvoa on hankala ajaa seisten :)
Hauska🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ruohonleikkurit,lehtipuhaltimet jotka tupruttaa pakokaasuja.
Näihin pitäisi keksiä parannusta, kaasujen ja metelinkin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusleikkaukset
Siis turhat leikkaukset, joissa ihminen alkaa muuttaa ulkonäköään leikellyn näköiseksi. Ilman mitään palovammoja tai arpia, joita korjattaisiin, vaan ihan perustervettä kehoa.
Mielenterveysongelmien hoidossa käytössä toimintamalli, missä ensisijaisesti lääkäreiden on pakko määrätä lääkkeitä eikä voi ohjata suoraan terapiaan ilman lääkkeitä vaikka potilaan tilanne sen sallisikin. Pidän sellaista haitallisena toimintamallina, koska se voi estää tarkastelemasta muita lääkeettömiä tapoja hoitaa mielenterveysongelmia. Lisäksi mielialalääkkeet voivat aiheuttaa pitkäaikaisia haittavaikutuksia. En pidä itse lääkitystä hoitomuotona haitallisena vaan sitä, että sitä pidetään pakosti ensisijaisena tapana hoitaa mieltä.
Liiallinen informaatio ja tieto tulva. Suorituskeskeisyys työelämässä.
Ilotulitteet jota tarvitsee paukutella toisten ikkunoiden edessä koko uusivuosi kahdeksan tuntia aiheuttaen järkyttävää meteliä.