Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö se vai ei?

Vierailija
26.04.2024 |

Sitä luulisi että olen teini, mutta todellisuudessa täytin kuukausi sitten 41. Menin naimisiin 9 vuotta sitten. Mieheni on tietenkin minulle rakas, mutta ihastuin vuosi sitten toiseen mieheen. Olemme samassa työpaikassa, joten tapaamme päivittäin. Hän on huomaavainen ja siksi pelkään tulkitsevani hänen eleitään väärin. Hän käyttäytyy kuin olisi ihastunut. Kerran jopa kysyin asiasta kun olimme kahdestaan firman virkistyspäivässä. Hän vastasi, että pitää minusta, mutta ei ole ihastunut. Otin asian niin kuin hän sen sanoi.

Silti, hän aina änkee seuraani. Hän haluaa aina istua lähelläni. Joko vieressäni ihan kiinni minussa tai vastapäätä. Hän hymyilee aina nähdessään minut. Hän suorastaan loukkaantuu, jos ei pääse samaan projektiin kanssani. Hän vaikenee joka kerta kun jollain tavalla puhun miehestäni. Hän on kiinnostunut kaikesta mitä teen ja on aina valmis lähtemään baariin työporukan kanssa, silloin kun minäkin. Muulloin häntä ei kiinnosta tai on jotain muuta menoa. 

Saan häneltä kahdensuuntaisia signaaleja. Olen varma että hän on ihan yhtä ihastunut minuun kuin minä häneen, mutta miksi hän peittää sen? Jos hän odottaa että jätän mieheni, niin ei se nyt näinkään toimi. Rakastan kyllä miestäni, mutta 9v avioliitossa on alkanut tasainen vaihe. Meillä on myös omia ongelmiamme ja olemme puhuneet erostakin. Melkein jo sen teimmekin. Tämä vuosi on ollut todella hankala. En pysty keskittymään avioliittooni kun ajattelen koko ajan toista miestä. En kuitenkaan halua päättää avioliittoani, jos tämän toisen kanssa ei ole mitään mahdollisuuksia. Olen kuitenkin ollut syvästi rakastunut mieheeni, joten kai se on palautettavissa, jos vain saan ajatukseni pois toisesta. 

Kaikki olisi paljon helpompaa, jos voisin puhua tämän työkaverini kanssa suoraan ja avoimesti. 

Onko kellään ollut samaa ja miten ratkaisitte asian? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä

Vierailija
4/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli suuhun ja kovaa imua. Mieles tekee kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se on pelimies? Nehän saattaa olla kateellisia kaikille miehille ketkä vie niiden naiset ;) 

Vierailija
7/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt jo ja vastaus oli silloin ei. Ei kuitenkaan vaikuta siltä. En usko että hän on pelimieskään. 

ap