Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeoffice tuhoaa työnteon. Koko päiväiset tekevät vain osan päivää töitä, muu menee omiin asioihin. Miten on sinun kohdallasi?

Vierailija
26.04.2024 |

Homeofficia ei kontrolloida ja työtä tehdään vain muutama tunti päivässä tai viikossa, ja valitetaan kun palkka ei nouse. On tehty kyselyjä, joissa Homeoffice työntekijät kertovat itse mihin työaika kuluu.

Miten on sinun laitasi?

Homeoffice tuhoaa työnteon. Koko päiväiset tekevät vain osan päivää töitä, muu menee omiin asioihin. Laitetta kannetaan vaan mukana, jotkut jopa ulkomailla suorittamassa "töitä".

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun riittäisi edes ne työaikaan laskettavat tunnit. Tällä viikollakin saldoja on kertynyt enemmän kuin tarpeeksi. Päivän ensimmäinen tauko on nyt, kasista alkaen olen paiskinut töitä.

Ja mitä tulee kontrolliin, eipä meillä toimistollakaan esimies seiso selän takana katsomassa, mitä siellä koneella tehdään. Kyllä niitä keinoja on muitakin.

Toimistolla käyn vain seurustelemassa. Tänä vuonna olen käynyt kerran. 

Vierailija
22/24 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki tekee etätöitä, mutta itsellä varsinaista työaikaa on about 3-5 tuntia viikossa jos on hirmuinen kiire. Olen reskontranhoitaja ja suurimman osan työajasta teen omia juttuja (katselen leffoja, sarjoja, käyn salilla, ulkomaan reissuja tms). Riittää, että puhelinlinja on auki ja mulle kirjatut tehtävät on suoritettu määräajassa.

Mouse wiggler-laitteella lusmuilu ei näy työnantajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä etätyössä on melko paljon luppoaikaa eikä jokaista käytettyä minuuttia kirjata tai laskuteta niinkuin edellisessä. Voin siivota ja ottaa enemmän taukoja kotona työpäivänä, mutta töitä tehdessä aika kuluisi nopeammin.

Olen lievästi masentunut niin en aivan suurimmalla innolla tee töitä muutenkaan, niin en ole pyytänyt lisää töitä, kaikki tehtävät joita on tarjottu olen kuitenkin tehnyt ja ottanut vastaan.

Vierailija
24/24 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne tulokset. Teen todella vaativaa asiantuntijatyötä ja työskentelytapani on äärimmäisen intensiivinen. Tunnin työ vaatii kahden tunnin levon. Voisin muuttaa työskentelytapaani ja keskittyä vähemmän intensiivisesti, jolloin lepoaikaa ei tarvitsisi niin paljon, mutta en usko, että tulokseni siitä paranisivat. Niin kauan kuin tulosta syntyy, tämä on asiakkailleni ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan