jos ostan asuntoauton Espanjassa, niin onko minun pakko rekisteröidä sitä Suomeen jos jään sen kanssa asumaan Espanjaan?
jos ostan asuntoauton Espanjassa, niin onko minun pakko rekisteröidä sitä Suomeen jos jään sen kanssa asumaan Espanjaan? sitten ei ulosotto voi tietää että minulla on asuntoauto ja ei voi sitä koskaan varastaa minulta pois, koska ulosotto ei voi koskea ulkomailla olevaan omaisuuteen!
Kommentit (4)
Pitää. Jos oleskelet tietyn ajan jossain toisessa maassa, tulee sinun rekisteröidä sekä itsesi että autosi siellä. Olikohan aika 6kk?
Autoihin liittyy verotuskuviot. Tähän törmää etenkin Suomessa asuvat virolaiset, joille tulee kallis paukku kun joutuvat rekisteröimään Audinsa tm. kalliit menopelinsä korkean verotuksen Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää. Jos oleskelet tietyn ajan jossain toisessa maassa, tulee sinun rekisteröidä sekä itsesi että autosi siellä. Olikohan aika 6kk?
Autoihin liittyy verotuskuviot. Tähän törmää etenkin Suomessa asuvat virolaiset, joille tulee kallis paukku kun joutuvat rekisteröimään Audinsa tm. kalliit menopelinsä korkean verotuksen Suomeen.
Sisälukutaito.
Ei pidä. Jos asut pitkään toisessa maassa autosi kanssa, auto pitää rekisteröidä siihen maahan jossa olet. Just kuten virolaisten pitää rekisteröidä autonsa Suomeen jos täällä asuvat ja työskentelevät.
Velallisen epärehellisyys on rikos. Riippumatta mistään rekisteröinneistä.
Ei.