Tunnetko yhtään akateemista 30- naista jolla yli 5k tulot paino alle 56kg joka olisi nyt sinkkuna?
Tunnetko yhtään akateemista 30- naista jolla yli 5k tulot paino alle 56kg joka olisi nyt sinkkuna?
Kommentit (32)
Ranskalainen työkaverini erosi joku aika sitten. Hän on tuollainen laiha luikku, mutta polttaa kyllä tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalainen työkaverini erosi joku aika sitten. Hän on tuollainen laiha luikku, mutta polttaa kyllä tupakkaa.
Niin ja hän tienaa yli 8000 euroa kuukaudessa.
Onkohan miehillä käsitystä naisten painosta? Jos oletetaan, että kaikkien naisten normaalipaino kuuluisi olla jossain 50-55 kg:n tienoilla, mennään kyllä iloisesti metsään ja oikein rytinällä. Oma painoni on ollut alimmillaan 52 kg ja olen 175 cm pitkä. Silloin mies sanoi, että jos ei rupea ruoka maistumaan, lähdetään sairaalaan. Hänen vuoteeseensa ei ollut asiaa tuossa painossa. Tällä en tarkoita, etteikö hän voisi tykätä luontaisesti laihasta naisesta vuoteessaan. Minulle paino vain oli vaarallisen alhainen ja hän ei silloin halunnut minua ollenkaan, oli minua katsellessaan vain vihainen ja huolestunut. Nyt kun paino on jälleen normaali, hän katsoo minua taas sillä silmällä.
En varmaan tunne mutta huomiona, että suurin osa ainakin omista normaalipainoisista ja hoikista kavereista painaa yli 56kg. Tuo paino on oikeasti todella vähän ja siinä joko a) ei paljon salilla kannata käydä tai b) on oltava suht lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos painaa alle 56 niin on joko tosi lyhyt tai sitten alipainoinen.
Ei 165cm ole erityisen lyhyt, se taitaa olla suomalaisen naisen keskipituus
Vierailija kirjoitti:
Tää on jonkun naisen kirjoittama trollaus. Kukaan mies ei toivo ensisijaisesti tuollaista kuivan kesän oravaa.
Sama kävi mielessä. Mulla on oletettavasti suunnilleen tuon verran painava työkaveri, ilmeisesti jollain tavalla sairas, aneeminen, vailla minkäänlaisia muotoja, ihan kiva mutta ei tosiaankaan mikään hottis. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Onkohan miehillä käsitystä naisten painosta? Jos oletetaan, että kaikkien naisten normaalipaino kuuluisi olla jossain 50-55 kg:n tienoilla, mennään kyllä iloisesti metsään ja oikein rytinällä. Oma painoni on ollut alimmillaan 52 kg ja olen 175 cm pitkä. Silloin mies sanoi, että jos ei rupea ruoka maistumaan, lähdetään sairaalaan. Hänen vuoteeseensa ei ollut asiaa tuossa painossa. Tällä en tarkoita, etteikö hän voisi tykätä luontaisesti laihasta naisesta vuoteessaan. Minulle paino vain oli vaarallisen alhainen ja hän ei silloin halunnut minua ollenkaan, oli minua katsellessaan vain vihainen ja huolestunut. Nyt kun paino on jälleen normaali, hän katsoo minua taas sillä silmällä.
Samoja kokemuksia mulla. Kun painoin reilu 50kg, ihmiset olivat tosi huolissaan ja varoittivat vitsillä etten vaan lähde tuulen mukana lentoon kun olen niin kevyt jne. Paljon paremmin voin nykyään hoikkana 60-kiloisena.
Pitää omistaa vaaka ts olla käyttöoikeus.
Yläkouluikäinen (normaalipainoinen) lapseni painaa tuon verran, mutta ei ole ainakaan vielä suurituloinen enkä kyllä antaisi seurustella aloittajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos painaa alle 56 niin on joko tosi lyhyt tai sitten alipainoinen.
Ei 165cm ole erityisen lyhyt, se taitaa olla suomalaisen naisen keskipituus
Olen 165 cm pitkä ja 56 kiloisena näyttäisin ihan luurangolta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jonkun naisen kirjoittama trollaus. Kukaan mies ei toivo ensisijaisesti tuollaista kuivan kesän oravaa.
Ei ole. Jokainen nainen tietää mikä on aikuisen naisen normaalipaino.