Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ovat ne kesätyöntekijät, joihin se valinta osui??

Vierailija
25.04.2024 |

Laskin huvikseni torstai-illan ratoksi tässä, että olen jättänyt nyt 51 kesätyöhakemusta. Minulla on tunnukset ainakin kahdeksaan Likeit -järjestelmään. En tiedä, monestako olen saanut kuulla muuta, kuin että valintamme ei osunut minuun. Olen käynyt parissa haastattelussa, aina on löytynyt parempi hakija, jolla on aina juuri siltä alalta enemmän kokemusta. 

Olen opiskelija, ja minulta löytyy alalta myös hyvin työkokemusta, joten luonnollisesti hain kesätyötä omalta alalta. Eipä ole kuulunut. Lisäksi olen hakenut töitä myös alalta, mistä minulta on käytännön kokemusta. Kokemusta löytyy niin kasvokkain myynnin/puhelinmyynnin, kasvokkain tapahtuvan asiakaspalvelun/kuin puhelinaspan töistä, yhteensä noin viiden vuoden ajan. Mihinkään en ole päässyt töihin. Asiakaspalvelupainotteista työtä haen, koska myyntialaa en kokenut niin omakseni. Toki olen etsinyt myös myyntityötä, tuloksetta. 

Alan todella ihmetellä, että missä ovat ne hakijat, joihin valinta osui? Kai ne jonkun aina töihin ottavat. Rakennusalalta minulla on kolmen vuoden korkeakouluopinnot takana, sekä usean vuoden kesätyökokemusta. Kahteen vuoteen en ole saanut työtä alalta. Olen vain päässyt kartoitukseen, jonka jälkeen on lupailtu soitella ja kutsua töihin, mutta pahalta näyttää. Täytyy vain toivoa, että tänä vuonna tärppäisi. Onhan tässä onneksi aikaa, mutta kyllä saa taas pelätä. Täytynee palata lehtimyyntiin, sinne on yritetty jo kysellä hommiin, jos ei muuta löydy

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän