Onko Sanna Marin mielestäsi hyvä roolimalli pienille tytöille?
Kommentit (72)
Ei ole hyvä roolimalli todellakaan.
Tuskin pikkutyttöjen idolit löytyy poliitikoista? Ehkä ap:n perheessä?
Vierailija kirjoitti:
Rivo-Riikka alias saksikäsi-Purra on hyvä roolimalli.
Rivo-Riikan fantasiat osa 70'
Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turk kilai sapina tms. (pardon) juomaan stouttia
Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu... Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mu tu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muniaan! VOI VI T TU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan V IT TU paikkaa. Mutu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI VI TU N VI TU N VI TU N VI TT U, että alkoi taas risoa. No juu, Rymy-Eetussa oli kivaa ja sai hipata pöydällä ja kaataa kaljaa kurkkuun.
Erittäin hyvä roolimalli mutta sen jälkeen ei kannata jäädä Suomeen vainottavaksi. Tämä on sellainen maa jossa ei menestyvää naista katsota hyvällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivo-Riikka alias saksikäsi-Purra on hyvä roolimalli.
Rivo-Riikan fantasiat osa 70'
Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turk kilai sapina tms. (pardon) juomaan stouttia
Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu... Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mu tu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muniaan! VOI VI T TU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan V IT
Tätä ulkoministeri Valtonen joutui pyytämään Turkissa anteeksi Purran puolesta. Never forget.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pikkutyttöjen idolit löytyy poliitikoista? Ehkä ap:n perheessä?
Voi kuule. Et vissiin ole Itsevaltiaat sukupolvea.
On juu, tai no, ainakin muutaman vuoden takainen Sanna Marin oli. Ainakin välillä hänellä meni vähän turhan lujaa bilekohuineen, mutta toisaalta kaipa sekin on ihan hyvä ettei roolimalli ole aina täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentointien sisältö täyttää jo kunnianloukkauksen kriteerit.
Ja niissä on kerrottu vasta se mitä Marin pääministerinä itse teki. Mietipä sitä, miksi mietä edelleen suututtaa koko marin. Ei, hän ei todellakaan ole roolimalli.
On huomattu, että Sanna-hullua, Johan Bäckmania, Janus Putkosta, putinistiperheenäitiä, putinistimummoja ja- setoiä, persuja suututtaa. Eipä juuri muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä roolimalli mutta sen jälkeen ei kannata jäädä Suomeen vainottavaksi. Tämä on sellainen maa jossa ei menestyvää naista katsota hyvällä!
Mitä menestystä?
Orpoko se siellä ulisee vai joku entinen PM, kun kerran olet saavuttanut jotain vähintään (ainakin paperilla) yhtä paljon?
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka Purra mielestäsi hyvä roolimalli nuorelle tytölle?
Ammun pyydettäessä junalastillisen "Riikkako"?
On jos ajatellaan hänen uraa ja saavutuksia, mutta ei siltä osin kuinka hän käyttää ulkonäköään hyväkseen ja tuo sen myös ilmi, koska toivoisin, ettei naisen tarvitse olla kaunotar saavuttaakseen jotain. Lisäksi hän vaikuttaa henkilöltä, joka kantaa liikaa huolta ulkonäöstään ja olemuksestaan. Voisi olla välillä vähän rennompi ja ei niin huoliteltu ja näyttää samalla tytöille, että sekin on ihan fine.
Sanna-hullua suututtaa niin kovasti, että pitää monta ketjua avata joka päivä. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
On juu, tai no, ainakin muutaman vuoden takainen Sanna Marin oli. Ainakin välillä hänellä meni vähän turhan lujaa bilekohuineen, mutta toisaalta kaipa sekin on ihan hyvä ettei roolimalli ole aina täydellinen.
Ja vielä se että ne kohut olivat niin vähäpätöisiä, esim. että hänellä on työn lisäksi yksityiselämä. Hui kamalaa! Paljon tuomittavampaa olisi jos kirjoittelisi pitkin nettiä rasismia ja tap p o fantasioita ja/tai pa s koi si koko Suomen talouden kohtuuttomilla leikkauksilla.
Ehdottomasti parempi kuin ap, joka on usein sukupuolisessa kanssakäymisessä lähisukulaistensa kanssa.
Jos mies ois tehnyt kaiken kuten Marin, kaikki hurrais (vaikka kukaan mies ei siihen pystyiskään oikeasti). Nyt kateelliset ruikuttaa.
Eero Tillanen kovin ahkerasti nimitteli h^^rahallitukseksi mitä toinen SKE:ssa ehdokkaana ollut Anne M aina kovasti tykkäsi. Suomen kansa ensin -puolue oli tunnettu kansankiihoustuomioistaan, eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna-hullua suututtaa niin kovasti, että pitää monta ketjua avata joka päivä. Mene hoitoon.
Asiallisuutta kiitos jos osaat.
Sanna-hullun kommentit tapaavat ollakin aina kovin asiallisia. samaa paskaa ketjusta toiseen, kuukaudesta toiseen.
On siinä mielessä, ettei naisen tarvitse eikä pidä olla kiltti ja vaatimaton vässykkä. Marin tekee mitä huvittaa muiden mielipiteistä välittämättä. Nuorten tyttöjen on syytä oppia pitämään puolta itsestään.
Sannakiimaisen mollausketju vol 1054
Purralla tästä onkin henkilökohtaista kokemusta. Päihdeäidit ei onneksi aina onnistu kasvattamaan lapsistaan sellaisia psykopaatteja jotka janoaa kostoa koko maailmalle.