Muistatteko vielä sen hetken, kun olitte ekaa kertaa riisumassa pojalta housuja seksuaalisessa mielessä tai hän riisui ne teidän nähtenne?
Olen rehellinen ja haluaisin naisilta kuvauksia tuosta hetkestä nuoruudestanne tai miksei aikuisemmaltakin iältä riippuen milloin edellä mainittu tapahtui, koska haluan omalle mielikuvitukselleni ravintoa tylsänä päivänä. Muistan omasta kokemuksestani, että minun piti tehdä kaikki itse. Tyttöystäväni oli niin ujo, ettei uskaltanut koskea minuun kuin housujen päältä. Silti tuo hetki on piirtynyt mieleeni iäksi. Siinä ujoudessa ja paljaiden paikkojeni keskittyneessä tutkimisessa oli jotain niin seksikästä. Tuo auttoi myös palauttamaan kadoksissa ollutta itsetuntoani. Olin aluksi niin hermona.
Kommentit (4)
Liftasin armeija-aikana usein kotipaikkakunnalle kun ei ollut rahaa bussiin. Kerran kyydin tarjosi nuori 18 v juuri ajokortin saanut kundi. Hänen matkakohteensa oli noin 50 km ennen kotipaikkakuntaani. Kysyin josko hän voisi viedä minut perille asti, rahaa ei kyllä ole bensakuluihin. Hän sanoi että haluaisi suihinoton. Hän pyysi minut riisumaan farkkunsa ja kalsarinsa. Sieltä ponnahtikin melkoinen mela, mahtui juuri ja juuri suuhun. Kokemus oli meille molemmille ensimmäinen laatuaan, minulle jäi viimeiseksi. Mutta edelleen muistelen tuota hetkeä enkä katumuksella yhtään.
M35
Muistan kyllä että se oli yllätys, kun toinen oli yhtäkkiä siinä edessä isolta mun silmiin näyttävä kalu pystyssä. En tiennyt mitä tehdä. Mun kättäni sitten siinä jo ohjattiin kohteeseen. No, jostain sitä pitää aloittaa vaikka vähän nolottaakin muistella. Kuljettiin maaseudulla metsässä molemmat 14v. ja umpirakastuneita. Yhtäkkiä nojasin puuhun ja tuo napittelee Leviksiä auki. Muistan vielä senkin, että pojan farkut olivat etumustasta napitettavaa mallia, niissä ei ollut siis vetskaa ollenkaan :D
En muista, ei ollut millään tavoin ikimuistoinen hetki.
Kyllä muistan. Kaikki oli silloin uutta ja ihmeellistä. Oltiin suudeltu välitunneilla ja hyppytunneilla seinää vasten niin, että olin nojannut seinään ja ihastukseni oli suudellut minua siinä. Tunsin housujen läpi hänen kiihottuneen ja halusin antaa pojalle nautintoa niin paljon kuin hän antoi minulle minua vasten painautuessaan. Tuosta tuli tavallaan peli, jossa hieroin penistä ulkona pojan housuista ja sain hänet kiihottumaan äärimmilleen ja perääntymään viime hetkillä ennen laukeamistaan. Se antoi minulle hallinnan tunteen, että todella olin vallassa, mutta samalla antauduin, että hän pystyi kiihottamaan minua.