Voiko Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon jos asunnossa ei ole pyykinpesukoneelle paikkaa?!
En halua käyttää mitään yhteistä pesulaa tai pesutupaa, kaikkien asukkaiden liat ja hajut tarttuu minun vaatteisiin ja ne menee pilalle, ja joutuisin koko ajan kyttäämään konetta koska minulla on kalliitta vaatteita jotka joku voi pölliä pesun aikana.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas? Mulla olisi tuossa kyllä paikka pesukoneelle mutta ei rahaa pesukoneen hankintaan vaan on pakko käyttää taloyhtiön konetta ja pestä pienempää pyykkiä käsin lavuaarissa.
Ja niin. En elä tukien varassa vaan olen työssäkäyvä ihminen.
50€ saa hyvän koneen Torista kotiinkuljetuksella.
sama mulkku pisti taas uuden kela aloituksen.muna kädessä oottaa teidän vastauksii.
Etsi sopiva asunto mihin voi laittaa pesukoneen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä löytynyt semmoista johon pääsisin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli luottotiedot mennyt.
Kyllä normi ihminen joka herää aamuisin ja nukkuu yöt eikä valvo öitä meluten ja nuku iltapäivälle saakka, löytää asunnon helposti. Ja kun on ne luottotiedot kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli luottotiedot mennyt.
Kyllä normi ihminen joka herää aamuisin ja nukkuu yöt eikä valvo öitä meluten ja nuku iltapäivälle saakka, löytää asunnon helposti. Ja kun on ne luottotiedot kunnossa.
Luottotiedot menneet ja ulosotossa 3000€ vuokravelkaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli luottotiedot mennyt.
Vuorotyöläinen ei ole normi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muiden oikeastaan pitäisi kustantaa arvovaatteittesi turvallinen pesu?
Jos on oikeasti arvokkaita vaatteita niin yleensä pesuohje on että käsinpesu.
Ihan oikeasti arvokkaissa vaatteissa on pesuohjeena kemiallinen pesu.
Vierailija kirjoitti:
ei voi pakottaa mutta voi kehoittaa muuttamaan, jos et muuta niin saat vaan vähemmän tukia kuin ennen ja maksat enemmän omasta kukkarostasi
Miten niin omasta kukkarostani? Kaikki rahat mitä minä saan tulee kelalta. Asumistuki,työttömyystuki,toimeentulotuki,lapsilisät sekä elatusmaksut. Et taida tietää köyhien elämästä yhtään mitään ja silti jakelet typeriä neuvojasi! Minulla on ollut omaa rahaa viimeksi silloin kun sain viikkorahaa vanhemmiltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muiden oikeastaan pitäisi kustantaa arvovaatteittesi turvallinen pesu?
Jos on oikeasti arvokkaita vaatteita niin yleensä pesuohje on että käsinpesu.
Ihan oikeasti arvokkaissa vaatteissa on pesuohjeena kemiallinen pesu.
Ehdottomasti ainakin sinun vaatteesi tarvitsevat kemiallisen pesun. Ehkä vielä parempi olisi jos ne vaan polttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas? Mulla olisi tuossa kyllä paikka pesukoneelle mutta ei rahaa pesukoneen hankintaan vaan on pakko käyttää taloyhtiön konetta ja pestä pienempää pyykkiä käsin lavuaarissa.
Ja niin. En elä tukien varassa vaan olen työssäkäyvä ihminen.
50€ saa hyvän koneen Torista kotiinkuljetuksella.
Niin. Käytetyn jossa on TOISTEN pesu ja huuhteluaineiden HAJUT! En todellakaan halua sellaista käyttää!
Jahas, et ole vielä saanut porttikieltoa tälle palstalle? Nyt sitten pesukoneella tai siis sen paikalla ratsastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli luottotiedot mennyt.
No eipä ole aina noinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ota yhteyttä Terhokotiin niin saat itsellesi asunnon. Www.terho.fi
Jahas, tämä mt-potilas (ap) jatkaa samalla linjalla. Ja yhä löytyy varpusia tökkimään vastauksia -osa jopa tosissaan.
Voi helvatti tätä palstaa 🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
sama mulkku pisti taas uuden kela aloituksen.muna kädessä oottaa teidän vastauksii.
Onko tämä AP sama häirikkö, jolla se pieru- ja eritefetishi? Sairas on.
kyllä kyllä kyllä kela pakottaa ja pakottaa joka päivä pakottaa muuttamaan