Olen ollut ope enkä ollenkaan nuori... aloin saada soittoja oppilailtani, peruskoulu... naureskelivat sun muuta enkä tiennyt mitä halusivat.
Olen ollut ope enkä ollenkaan nuori... aloin saada soittoja oppilailtani, peruskoulu... naureskelivat sun muuta enkä tiennyt mitä halusivat... sitten tuli joku soitto että halusivat ostaa bootsini eli jotain porukkaa joka tiesi että käytän bootseja... kun kysyin että miksi ja mikä koko niin halusivat tyttöystävälleen mutta koko oli väärä... sitten kerran kysyivät tiedäkö mikä Biblia on??? Siis täysin ufoa... Näitä puheluita tuli jokunen ja sitten tuli puhelu jossa nämä 12-veet suoraan sanoen tarjosivat minulle seksiä... SIIS OLEN YHÄ IHAN KAUHUN VALLASSA SIITÄ MIKÄ TÄMÄ MAAILMAMME OIKEIN VOI OLLA JA MITÄ IHMETTÄ TÄÄLLÄ OIKEIN PYÖRII JA PYÖRITETÄÄN.. NIIN, NIIN SAIRASTA... Lienenkö ainoa jonka kohdalle sattunut siis aivan vaikka mitä - ja jos muka olen ainoa niin todellakin aika ihmeellistä??? Eivätkö aikuiset täällä enää ole aikuisia vaan jotain täysin pähkähulluja?
Kommentit (2)
Ne ovat pilasoittoja.
Ennen noista olisi saanut nelosen todistukseen ja kesäkoulua, en tiedä miten nykyään.
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?