Zopinox 7,5 unilääke
Olen käyttänyt 1,5 tabl joka ilta noin vuoden verran samaan aikaan illasta eli 22 maissa mutta tehoaa vasta 2-4 tunnin kuluttua. Löytyykö selitystä tähän?
Kommentit (16)
Ei, kyllä se tehoaa 20 min.
Onks tää typerä provo?
Joka tapauksessa määrä mahdollisimman pieneksi.
Kaikilla ei metabolia toimi samalla tavalla. Itselleni 0.5 eli puolikas 7.5 mg Zopinox toimii 1 - 1.5 h kuluttua. Ei siis huolta.
Jos aikaisemmin on tehonnut nopeammin, niin toleranssi on noussut. Todennäköisesti tuolla ei ole tehoa sulle, vaan nukahdat ilman sen vaikutusta. Sun pitäisi ajaa alas tuo lääke.
Joka ilta 1,5 tablettia?? Onnea vaan. Lyhyen puoliintumisajan nukahtamislääkkeet ovat todella koukuttavia vaikka moni luulee että ne ovat jotenkin kevyempi vaihtoehto kuin keskipitkävaikutteiset bentsopohjaiset.
Tajuatko että jatkuvassa käytössä tuota pitäisi käyttää max. 2 viikkoa? Blokkailet enää vaan vieroitusoireita.
Mikä lääkäri uusii reseptiä tuollaisiin määriin...?
Kokeile pelkästään
metarelax ja melatoniini 6mg , tietty omalla vastuulla
Ohjesäännön tulisi olla että kroonisesti unettomalla käytössä kolme lääkettä joita vaihdellaan muutaman päivän välein. Esim Zopinox, Atarax ja joku muu. Ja mitään psykoosilääkkeitä ei todellakaan, ne vie aivot lopullisesti.
Oma lääkärini meni paniikkiin kun kuuli minun ottaneen yhden Zopinoxin joka ilta ja käski lopettaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Oma lääkärini meni paniikkiin kun kuuli minun ottaneen yhden Zopinoxin joka ilta ja käski lopettaa heti.
Siis kahden viikon ajan. -sama-
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita puoskareita oikein tulee? Opetetaan varmaan joukkopsykoosiin jo lääkiksessä.
Onkohan ap provo, kun ei lääkärit nykyään kirjoita unilääkettä, ainakaan jatkuvaan käyttöön. Suurin osa lääkäreistä eivät suostu kirjoittamaan unilääkkeitä lainkaan, ja jotkut kirjoittavat korkeintaan muutamaksi yöksi viikossa.
Käyköhän ap Virossa lääkärissä uusimassa reseptiä...? Jos ei ole provo siis.
Zopinox toimii yhden yön, toinen yö putkeen on jo epävarmaa. Toisen jälkeen vaikutus on olematon. Käytön jälkeen pitää olla useamman yön mittainen tauko että taas toimii.
Vierailija kirjoitti:
Zopinox toimii yhden yön, toinen yö putkeen on jo epävarmaa. Toisen jälkeen vaikutus on olematon. Käytön jälkeen pitää olla useamman yön mittainen tauko että taas toimii.
Erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan samanlainen kokemus! Ekana yönä tipahdin ihan täysin ja nukuin 12h (oli mieletön univelka) mutta heti seuraavana yönä vaikutus oli huomattavasti heikompi ja nukuin hädin tuskin ollenkaan, vaikka olin edelleen aivan poikki pahan unettomuusjakson jäljiltä.
Luulin, että Zopinox on lyhytaikaiseen käyttöön. Kokeile hyvin pientä annosta.