Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zopinox 7,5 unilääke

Vierailija
25.04.2024 |

Olen käyttänyt 1,5 tabl joka ilta noin vuoden verran samaan aikaan illasta eli 22 maissa mutta tehoaa vasta 2-4 tunnin kuluttua. Löytyykö selitystä tähän?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Zopinox on lyhytaikaiseen käyttöön. Kokeile hyvin pientä annosta. 

Vierailija
2/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se tehoaa 20 min.

Onks tää typerä provo?

Joka tapauksessa määrä mahdollisimman pieneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei metabolia toimi samalla tavalla. Itselleni 0.5 eli puolikas 7.5 mg Zopinox toimii 1 - 1.5 h kuluttua. Ei siis huolta.

Vierailija
4/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaisemmin on tehonnut nopeammin, niin toleranssi on noussut. Todennäköisesti tuolla ei ole tehoa sulle, vaan nukahdat ilman sen vaikutusta. Sun pitäisi ajaa alas tuo lääke.

Vierailija
5/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta 1,5 tablettia?? Onnea vaan. Lyhyen puoliintumisajan nukahtamislääkkeet ovat todella koukuttavia vaikka moni luulee että ne ovat jotenkin kevyempi vaihtoehto kuin keskipitkävaikutteiset bentsopohjaiset.

Vierailija
6/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko että jatkuvassa käytössä tuota pitäisi käyttää max. 2 viikkoa? Blokkailet enää vaan vieroitusoireita.

Vierailija
7/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkäri uusii reseptiä tuollaisiin määriin...? 

Vierailija
8/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pelkästään

metarelax ja melatoniini 6mg , tietty omalla vastuulla

Vierailija
9/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjesäännön tulisi olla että kroonisesti unettomalla käytössä kolme lääkettä joita vaihdellaan muutaman päivän välein. Esim Zopinox, Atarax ja joku muu. Ja mitään psykoosilääkkeitä ei todellakaan, ne vie aivot lopullisesti.

Vierailija
10/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lääkärini meni paniikkiin kun kuuli minun ottaneen yhden Zopinoxin joka ilta ja käski lopettaa heti.

Vierailija
11/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lääkärini meni paniikkiin kun kuuli minun ottaneen yhden Zopinoxin joka ilta ja käski lopettaa heti.

Siis kahden viikon ajan. -sama-

Vierailija
12/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita puoskareita oikein tulee? Opetetaan varmaan joukkopsykoosiin jo lääkiksessä.

Vierailija
13/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap provo, kun ei lääkärit nykyään kirjoita unilääkettä, ainakaan jatkuvaan käyttöön. Suurin osa lääkäreistä eivät suostu kirjoittamaan unilääkkeitä lainkaan, ja jotkut kirjoittavat korkeintaan muutamaksi yöksi viikossa.

Käyköhän ap Virossa lääkärissä uusimassa reseptiä...? Jos ei ole provo siis.

Vierailija
14/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zopinox toimii yhden yön,  toinen yö putkeen on jo epävarmaa. Toisen jälkeen vaikutus on olematon. Käytön jälkeen pitää olla useamman yön mittainen tauko että taas toimii.

Vierailija
15/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zopinox toimii yhden yön,  toinen yö putkeen on jo epävarmaa. Toisen jälkeen vaikutus on olematon. Käytön jälkeen pitää olla useamman yön mittainen tauko että taas toimii.

Erikoista.

Vierailija
16/16 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan samanlainen kokemus! Ekana yönä tipahdin ihan täysin ja nukuin 12h (oli mieletön univelka) mutta heti seuraavana yönä vaikutus oli huomattavasti heikompi ja nukuin hädin tuskin ollenkaan, vaikka olin edelleen aivan poikki pahan unettomuusjakson jäljiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän