Onko joku joskus luullut sinua ihastuneeksi?
Siis ei niin, että joku harhainen tulkitsee ystävällisyyden aloitteena ja antaa vastakaikua - sitä varmasti tapahtuu paljon, jopa kaupan kassoille jotka erehtyvät hymyilemään asiakkaalle...
Mutta niin, että joku alkaa vältellä, "vetää rajoja" tai sitten käyttäytyy imarrellun alentuvasti, koska luulee sinun ihastuneen häneen.
Miten ihmeessä tuollaisen erehdyksen voi edes korjata? :D Varsinkaan nolaamatta sitä luulijaa. Mutta hemmetin nolo tuo itse erehdyskin on.
Kommentit (3)
Mulle ei ole tietääkseni käynyt noin. Ja jos epäilisin, epäilisin alkuun jotain muuta syytä.Mistä siis päättelet, että noin on tapahtunut?
Alentuva käytös ei ole kivaa, vaikken syytä tietäisikään. Kuten et sinäkään voi varmaksi tietää mistä tuollainen käytös johtuu, ellei hän ole itse sanonut.
Jos joku luulee, että olet ihastunut, vaikket ole, niin hän ilmeisesti on melkoisen itserakas. Sellaisesta voi koitua harmia muissakin asioissa, joten hyvä vain, että välttelee. Välttele sinäkin häntä ja korjaa mielipidettä hänestä vastaamaan hänen käytöstään.
Olisi kiinnostavaa tietää miten tuollainen tilanne pääsee syntymään. Minulla ei ole vastaavasta kokemusta, kukaan ei osaa tulkita minua ihastuneeksi edes silloin kun oikeasti olen sitä.
Taisi tulla jotenkin epämääräinen otsikko tälle :) Sori.