Jos olisit rikas, niin
Ostaisitko luksusprostituoiden palveluja vai iskisitkö rahan perässä juoksevia gold diggereitä?
Kommentit (6)
Olen nainen; naiset eivät harrasta maksullisia hu*ria. Nuo hu*rat ovat miesten harrastus.
Itse ostaisin kotimaisia tuotteita, koska ostamalla suomalaista tukee suomalaista työtä ja suomalaista työtä täytyy nimenomaan tukea, ei rankaista
En. Mukavampaa saada seksiä naisista koska he haluavat minua, eikä rahojani.
Minulla ja rouvalla on hyvä parisuhde, seksiä liian vähän, jos rahaa olisi jonkin verran enempi käytössä, kävisin maksullisissa naisissa. En kävisi luksushuorissa, vaan etsisin hyvän seksityötä tekevän naisen.
Jos on hyvännäköinen ja halukas vaimo, jonka kanssa molempien puolesta kiihkeää menoa, niin miksi ihmeessä haluaisi hommailla maksullisten tai rahanperässä olijoiden kanssa, joista tietää, että toinen puoli on vetämässä näytelmää?
Toisekseen järkevät rikkaat eivät edes näytä päällepäin rikkauttaan, joten eipä niitä kullankaivajat tunnista. Jos on TODELLA rikas niin sitten tietysti on ihan järkevää vaikka ajella 400 000 euron autolla. Mutta jos on vaikka omakotitalo, normi hyvät autot ja tilillä miljoona euroa (mitä moni sanoisi jo rikkaaksi), niin ei silloin ole kovin fiksua vielä tuhlata puolta omaisuutta autoon tai muuhun näkyvään "rikkaiden kamaan". Ja totuushan on, että niistä kalliilla autolla ajavista varsin moni ei ole rikas vaan autofriikki, joka pistänyt kaiken likoon ja velat päälle.
Koska on hyvä mutta täysin haluton vaimo, kiusaus siirtyä asiallisten maksullisten käyttöön olisi iso.
Onko asiallisia, varmasti niitäkin löytyy. (Asiassa täysin kokematon kun olenvielä)
Gold diggereihin ei kannata sotkeutua, niistä tulisi vain riesa, luulen.
Ikää on mutta itsellä halut tallella, toisin kuin nuoremmalla vaimolla.
Olen taloudellisesti ihan hyvävarainen ja mielikuvitukseltani rikas. En ruokkisi enkä ruoki rahoillani luksusprostituoituja enkä kullan- tai kullinkaivajia. Panostan hyvään parisuhteeseen yhteistyössä puolisoni kanssa.