Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaskertomus vuosien takaa

Vierailija
25.04.2024 |

Lapselle 8v. sattui pieni nilkan telominen. Seuraavana päivänä ei särkyä eikä turvotusta kun minimaalisesti. Hyvin hento mustelma. Pystyi linkkaamaan niin että melkein ei huomannu jalassa olevan vammaa.

Päätettiin odotella kunnes paranee ja jos ei parane niin kuvauksiin.

N. 5 päivää onnettomuudesta lapsen ope oli vienyt lapsen koulun terkkariin. Mielestäni äärimmäisen pahwesuttavaa öykkäröintiä opettajalta koska:

Ei edes yrittänyt kysyä onko vanhemmalle ok. Taerkka oli toisessa koulussa johon lapsi joutui linkkaamasn n. 1,5 km yhteen suuntaan ja takaisin!

Lapsi kertoi tuosta tapahtumasta sitten kotona. Soitin kyllä opelle ja ihmettelin toimintaa,mutta tuolloin olin vielä sen verran korrekti että en haukkunut idiootuksi, vaikka olisi pitänyt.

Käynti oli myös ihan turhaa, koska terkka ei sanonut juuta tai jaata. Myöhemmin vein kuvauksiin koska linkkaus jatkui ja oli kuulemma hiusmurtuma ja laitettiin kipsi.

Olen nähnyt paljon pahempia tapauksia,missä nilkka turvonnut palloksi ja ei ole pystynyt varaamaan jalalla ollenkaan muutamaan päivään ja ei ole ollut kyseessä murtumaa, joten en itseäni soimaa siitä pätkääkään että en vienyt aikaisemmin. Eikä lapsikaan.

Mutta opettajan toimintq oli täysin vastuutonta mielestäni.

Muutenkin ihan outo meininki tuossa koulussa. Ei saanut kipsin kanssa istua sisällä vaan oli pakko istua tuolilla ulkona. Oli talvi ja kylmä. Pyynnöstäni lapsi sentään sai huovan.

Lisäksi ip kerhon täti sanoi, että lapsen on pakko hakea itse ruokansa ja juomansa tarjottimella yhdellä jalalla pomppien.

Olen saanut peruskoulumaailmasta vähön oudon kuvan lasteni kautta. Sekä myös opetus- ja terveystoimesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt johonkin mielisairaalaan saatu uusi nettikone? Sen verran paljon tällaisia tänään, että laittaa miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla