Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät tiedä lapsen isää?

Vierailija
25.04.2024 |

Tulin raskaaksi kun oli biletysputki käynnissä ja lapsen isä on luultavasti joku satunnainen baaripano, enkä edes muista niitä kaikkia enkä varsinkaan tiedä milloin tulin raskaaksi, luulin aina käytetyn kumia. Onko muilla samanlaista tilannetta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee Nico ja Aatu 14v.

Vierailija
2/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en tiedä kuka isäni on, ja äitikin tunsi hänet vain 5 minuutin ajan baarin vessassa 🥲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes kuka äitini on

Vierailija
4/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aikoinaan kuumotti oikein kunnolla keskimmäistä lasta odottaessa. Olin lomamatkalla Jamaikalla ja siellä oli pari lomaromanssia. Toinen oli viikonlopun vietto paikallisen rastatukan kanssa ja toinen 6 päivää teksasilaisen opiskelijanuorukaisen kanssa. Kun tulin kotiin, niin 4 viikon päästä totesin olevani raskaana. Olen melko varma, ettei lapsi ole mieheni. Synnytyksen koittaessa toivoin todella, ettei isä ole tuo rastatukka, onneksi ei ollut. Todennäköisin isä on tuo teksasilainen opiskelijanuorukainen.

Vierailija
5/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aikoinaan kuumotti oikein kunnolla keskimmäistä lasta odottaessa. Olin lomamatkalla Jamaikalla ja siellä oli pari lomaromanssia. Toinen oli viikonlopun vietto paikallisen rastatukan kanssa ja toinen 6 päivää teksasilaisen opiskelijanuorukaisen kanssa. Kun tulin kotiin, niin 4 viikon päästä totesin olevani raskaana. Olen melko varma, ettei lapsi ole mieheni. Synnytyksen koittaessa toivoin todella, ettei isä ole tuo rastatukka, onneksi ei ollut. Todennäköisin isä on tuo teksasilainen opiskelijanuorukainen.

Jostain Nyyrikistäkö sä tämän tarinan tyngän vetäisit. Olisit nyt käyttänyt vähän enemmän mielikuvitusta, tälläisenään tämä on kuiva.

Vierailija
6/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ikinä tavannut, sain keinohedelmöityksessä munasolun kun mies on tuhkamuna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän