Syy (sinkku)miesten ja muidenkin miesten epäonnellisuuteen
Olen keksinyt sen! Miehet heittäytyvät herkästi passiivisiksi eivätkä tee tai halua tehdä mitään. Ja minulla on paljon kokemusta miehistä.. Itse olen aktiivinen ja menossa millon avantosaunalle, milloin hiihtämään, millon mitäkin. Lapseni vielä saan innostuttua mukaan. Mutta miehet ja miesehdokkaat? "En mä jaksa, ei kiinnosta, nynnynnyy..". Ei ihme jos tuolla elämänasenteella elämä vähän masentaa ja tuntuu tylsältä. Ja tällaisia miehiä Suomesta löytyy pilvin pimein ja onnettomia ovat ja etsivät naista.. jolle voi sitten angstata.
Kommentit (2)
Epäonnellisuus=ei ole suomenkielen sana... onneton, surkea, tuntea itsensä onnettomaksi... ei onnettomuuteen - se on liikennekolari sun muu...
Ei luultavasti ole joku yksittäinen 'heidän syynsä' vaan tämä on joku kummallinen yhteiskunnallinen ongelma... mikä, miten kehittynyt, kuinka pitkäaikainen yms ei tietoa... Tämä yhteiskuntamme on sairas ja voi olla että jopa kuoleva yhteiskunta... joku muu porukka tulee tilalle tähän maahan ja suomalaiset kuolevat kokonaan pois kansana - mutta koska suomalaiset loppujen lopuksi ovat olleet joku 'niin yhtenäinen kansa'... eikö täällä ole enemminkin ollut erillisiä 'heimoja' laajalla alueella??? En tiedä, kerro sinä!
Perimmäinen syy on tietysti peräsuolen laskeuma. Sitä ei kannata avannossa dippailla.