Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottuuko tuohon älykelloon ranteessa?

Vierailija
25.04.2024 |

Ostin Apple watchin ja se on ollut nyt käytössä kolme päivää. Mun on oikeasti pakko ottaa se välillä pois kun ahdistaa rannetta. En ole vuosikymmeniin käyttänyt rannekelloa, että onko tämä vain sitä, että kestää jonkun aikaa tottua tuohon? 

Nyt se on vähän löysemmällä, mutta esim. uidessa se pitäisi olla tiukemmin kiinni. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeria Appleuskovaisia ketju täynnä. LOL. Olisitte hommanneet Garminin eikä köyhille ja eläkeläisille suunnattua Applea.

Halvin Garmin jonka näin Elisan sivuilla oli 169€. Löytyy monelta merkiltä kalliimpiakin. Sä tässä olet katkera ja huvittava Garmin-uskovainen. Mua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa muiden ihmisten kellojen merkki ja sulta kiihkouskovaiselta meni täysin ohi aloituksen pointti. Tuota se kiihkouskovaisuus teettää. :D Mene vaikka lenkille sen sun Garmin-jumalan kanssa. :D 

Ap

Aha. Kallein Apple 909€, kallein Garmin Keskisen kellolla 3050€ :D

Ok. Mutta mitä väliä sillä on? Siis oikeasti. Miksi sitä Garminia pitää tuputtaa? Valtaosa ihmisistä tekee tutkimustyötä ennen kuin ostavat kalliimpia o

Pera perusliikkuja ei ymmärrä, ettei siitä Applesta ole muuta lisäarvoa liikkumiseen kuin tekstiviestit ranteeseen.

Vierailija
42/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeria Appleuskovaisia ketju täynnä. LOL. Olisitte hommanneet Garminin eikä köyhille ja eläkeläisille suunnattua Applea.

Halvin Garmin jonka näin Elisan sivuilla oli 169€. Löytyy monelta merkiltä kalliimpiakin. Sä tässä olet katkera ja huvittava Garmin-uskovainen. Mua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa muiden ihmisten kellojen merkki ja sulta kiihkouskovaiselta meni täysin ohi aloituksen pointti. Tuota se kiihkouskovaisuus teettää. :D Mene vaikka lenkille sen sun Garmin-jumalan kanssa. :D 

Ap

Mua ei jaksa kiinnostaa muiden kellot enkä vedä pultteja jos jollakin on eri merkkinen kello kuin mulla. Sä tässä skitsoat. Mene muualle kun et osaa vastata mun aloituksessa esitettyyn kysymykseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurantapanta ranteessa on modernin ihmisen merkki. Kohta se siru on kätevyyden ja helppokäyttöisyyden takia ihon alla. Pilotoinnit on jo monta aikaa olleet meneillään henkkareineen, digirahoineen ja muineen.

Vierailija
44/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin silloin, kun ostin Apple Watchin kolmisen vuotta sitten, siihen sai säädettävänpituisen kangasrannekkeen. Hihnan toinen pää kääntyy lenkiksi ja tarttuu hihnaan takiaistarralla. Kireyttä voi säätää milloin vain.

No tuollainen ranneke mun kellossa onkin, mutta nytkin otin sen pois kun painoi ja ahdisti vaikka olin löysännyt ranneketta.

Ap

Vierailija
45/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hyväuninen (tiesin jo ennen älykelloa tämän), mutta kellon kanssa en pystynyt nukkumaan. Heti kun otin kellon pois, nukahdin. Itsessään se kello siinä ranteessa ei siis häirinnyt , mutta jotain se häiritsi. Ja testasin tätä siis pidemmän aikaa.

Vierailija
46/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin silloin, kun ostin Apple Watchin kolmisen vuotta sitten, siihen sai säädettävänpituisen kangasrannekkeen. Hihnan toinen pää kääntyy lenkiksi ja tarttuu hihnaan takiaistarralla. Kireyttä voi säätää milloin vain.

No tuollainen ranneke mun kellossa onkin, mutta nytkin otin sen pois kun painoi ja ahdisti vaikka olin löysännyt ranneketta.

Ap

Kannattaa varmaan totutella pikkuhiljaa. Tosin mun mies ei missään vaiheessa tottunut kelloonsa ja käyttääkin sitä nykyisin vaan silloin, kun käy juoksemassa. Ei kaikki vaan tykkää kellosta ranteessa.

Vierailija
47/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kuin joku vankilan seurantaranneke. En ymmärrä miten joku pitää tuota vapaaehtoisesti. Rumia ovat ja epämukavia.

Vierailija
48/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Mutta mitä väliä sillä on? Siis oikeasti. Miksi sitä Garminia pitää tuputtaa? Valtaosa ihmisistä t

Pera perusliikkuja ei ymmärrä, ettei siitä Applesta ole muuta lisäarvoa liikkumiseen kuin tekstiviestit ranteeseen.

No, esim. mun mieheni käyttää kelloa siihen, että pystyy katsomaan juoksulenkeillä kuinka pitkän matkan juoksi ja mikä oli kilometrivauhti. Ei tykkää kantaa puhelinta lenkillä mukana, niin kello on kätevämpi. Lisäksi tykkää, kun lenkit tallentuu kaikki puhelimessa samaan paikkaan ja voi katsella kuinka paljon onkaan tullut juostua. On juuri sellainen Pera Perusliikkuja vailla sen suurempia intohimoja tai tavoitteita. Ei tuon kummoisempia ominaisuuksia kellolta kaipaa ja Apple Watch on ihan riittävä.

Vierailija
49/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä ap, että monet kommentoijat vaikuttaa melkoisen aggressiivisilta. Toivottavasti kellojen tarkkailema liikunta on jotain kotona tehtävää, ettette urheile ihmisten ilmoilla tuollaisina raivopäinä.

Niin ollaan sun mielestä aggressiivisia sen vuoksi, että ei jaeta sun Garmin-uskovaisuutta. :D

Ap

Vierailija
50/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttoi, että pidin ns. väkisin kelloa kädessä. Siis ajattelin, että pidän tätä nyt kuukauden ja sitten luovutan, jos en ole vielä tottunut. Parin viikon jälkeen en enää edes huomannut kelloa kädessäni, vaikka minulla on se kaikista suurin Apple Watchin malli.

Vierailija
51/51 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin nyt vaihtaa rannetta. Kello ollut aiemmin vasemmassa ranteessa joka ei ole ihan samaa tasoa kuin vasen. On joskus murtunut ja sitten on muutenkin saanut osumaa töissä. Olisi vain sujuvampaa käyttää kun olisi vasemmassa. No koitetaan oikeaa kuitenkin. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi