Haluaisin elää terveellisesti ja tarviin vinkkejä!
Suosittele vaikka jotain kirjaa, jossa on hyviä reseptejä. Mikään "perus kotiruoka" ei sitten ole nyt se mitä haen.
Kommentit (8)
Kirjoja nyt ei kyllä tarvii lukea. Jokaisella hörhöllä on omat neuvot. Ovat mielestään kaikki hyvän terveyden lähettiläitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 68-vuotias ja olen nykyisten ohjeiden mukaan elänyt aina "epäterveellisesti". Ei siis puolta kiloa kasviksia päivässä. Kuitenkaan en ole näillä kymmenillä sairastanut juuri koskaan.
Vai niin. Näytätkin varmaan 20 vuotta nuoremmalta ja olet täysin rypytön?
Syö hedelmiä, kasviksia ja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 68-vuotias ja olen nykyisten ohjeiden mukaan elänyt aina "epäterveellisesti". Ei siis puolta kiloa kasviksia päivässä. Kuitenkaan en ole näillä kymmenillä sairastanut juuri koskaan.
Näin se vaan on. Olen ikäni vältellyt auringonottoa ja ehkä sen takia ei ole kasvot ryppyiset. Voi johtua geeneistäkin.
Sitä ei opita kirjoista lukemalla millainen ruokavalio itselleen sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset ei vaan osaa olla toisten puolesta mielissään? Aina pitää ilkeillä.
Sinulla pitää olla ravinto, liikunta ja uni kunnossa. Jos esimerkiksi et nuku kunnolla, niin terveellisestä ravinnosta ja liikunnasta ei ole hyötyä. Unihäiriöt vievät terveytesi niin paljon negatiivisen puolelle.