Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua oikeasti ärsyttää kun kauniit naiset kitisee heikosta itsetunnosta ulkonäön suhteen

Vierailija
25.04.2024 |

Joo joo tajuan sen, että ei se ole ulkonäöstä kiinni kokeeko oman ulkonäkönsä miten ja minkälainen itsetunto on. Samaan aikaan mua silti suoraan sanottuna vi**ttaa kauniiden naisten märinä asiasta. Itse kun on vähemmän kaunis ja ylipainoinen niin en suoraan sanottuna jaksa tuntea empatiaa. Joo painoa voi pudottaa ja olenkin sitä pudottanut jo 18kg. Kuitenkin on vielä matkaa normaalipainoon. Mikään painonpudotus ei kuitenkaan muuta mun kasvoja kauniiksi. Välillä ajattelen, että olen kasvoiltani ihan tavallinen, mutta välillä ajattelen olevani suorastaan ruma. 

Saan varmasti haukut tämän aloituksen vuoksi, mutta en voi mitään sille, että kauniiden naisten kitinä omasta ulkonäöstä ärsyttää mua. Kauniita naisia ihannoidaan, ylistetään ja ihastellaan, miehet haluavat heidät, heitä tykätään valokuvata ja heistä saa kauniita kuvia. No mitä vi**u saan mä, en mitään. 

Ei älkää tulko sanomaan mun luonteesta tms yhtään mitään. Ei jaksa enää olla positiivinen kun näin yli 40v. sinkkuna saa huomata olevansa jätettä joka ei kelpaa enää mihinkään muuhun kuin hetken helpotukseen ja siihen en suostu. Ei mitään toivoa enää koskaan saada parisuhdetta. Toisin kuin niillä kauniilla yli 40v. naisilla. 

Ja ei, en ole ollut sinkku koko elämääni jos joku niin kuvittelee.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto on niin tylsä aihe. kuulee vain Suomessa. vouhottakaa jostain muusta asiasta.

Vierailija
42/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vika siinä, että vaikka naama on kiva, niin kroppa on järkyttävä kaikin puolin paitsi paino normaali. Tuntuu, että jotenkin huijaan sitten miehiä, kun vaatteet pelastaa kohtuullisesti osan kamaluudesta. Monista vähemmän nättinaamaisista ja ylipainoisista ajattelen, että tuollakin on parempi vyötärö/peppu/rinnat kuitenkin ja miehet tykkää ja ihana katsoa sängyssä. Mua ei voi sängyssä katsoa tuntematta sääliä tai ällötystä. Olen nähnyt uimahallissa (silloin, kun uskalsin sinne vielä mennä) parempikroppaisia vanhoja mummojakin kuin minä. Mitä mulla on sitten antaa? Kiva persoona ei aina riitä sängyssä. Joten jos joku ihmettelee, miksi mulla on huono itsetunto, niin en ehkä ole kertonut kaikkea enkä kerrokaan.

Ja keski-ikäinen olen. Ja parisuhteissa olen ollut. Onko hyväksytty tällaisena? Yhden ainoan toimesta ja se olikin sitten toksisin kaikista muulla tavoin.

Sä saat peitettyä ongelmakohdat vaatteilla. Miksi kuvittelet että muilla on parempi kroppa siellä vaatteitten alla? Et sä sinne näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaan v*tuttaa nää naiset jotka keikuttelee p*rsettä ja tissejään Tiktokissa ja näillä on itsestään 1000 videota joka kulmasta. Riittää että osaa lipsyncin johonkin biisiin. Just sellainen narsistinen itsensä korostaminen on oikeasti rumaa. Silti nää saa 100000 tykkäystä incel-miehiltä. Vihaan elämääni. 

Et sallisi jonkun rahasta tuottaa inkkeleille fantasiaa siitä, kuinka kauniit naiset ovat pinnallisia vaan luulet, että tiktok-persoona on henkilön todellinen luonne :D

Vierailija
44/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voisit kääntää ärsytyksen niin, että kieltäytyisit olemaan yksi niistä naisista, joiden itsetunto riippuu omasta ulkonäöstä ja miesten hyväksynnästä. Minusta se on enemmän surullista kuin ärsyttävää.

Kyllä ne rakkausjutut on enemmän pääkopasta ja sydämestä kiinni kuin muista asioista. Ainakin silloin, jos haluaa mitään pysyvämpää.

T. Lihava nainen, joka on pitkässä parisuhteessa

Vierailija
45/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naisethan ne vasta huonoitsetuntoisia ovat kun meikkaavat, treenaavat päivittäin, käyttävät pushup-rintsikoita, on kauneusleikkauksia ja mitä vielä... kirjoitan ehkä tästä ääripäästä.

Vierailija
46/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat olevansa kauniita tai eivät he saavat silti kauneuden hyödyt. Positiivista huomiota, deittejä, hyviä parisuhteita, kehuja..aspat kohtelevat heitä paremmin kuin rumia, työpaikalla virheisiin suhtaudutaan suopeammin, sometykkäyksiä ropisee, lapset pitävät seurastaan enemmänym ym ym

Vierailija
47/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ap voi olla liian ruma miehille, kerroit olleesi naimisissa. Sä olet jo saanut yhden miehen, se on enemmän kuin mä esim.,

Vierailija
48/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman itsetunnon romutti miehen yhteydenpidot muihin naisiin. Viestittelyt ja vonkaamiset ja kaikki p*ska. He olivat sitten minua kauniimpia.

Eipä siinä auttanut oma ok ulkonäkö jonka joskus luulin minulla olevan. Tuon kohtelun jälkeen en usko, että olen ollutkaan ikinä yhtään kaunis, vaikka ko. mies joskus niin sanoi.

Mitäpä luulet että mies oli vailla näiltä naisilta? Ikuista rakkautta ja tasa-arvoista parisuhdetta?

Minua ärsyttää aivan suunnattomasti se, että ei ymmärretä ulkonäön olevan kuin se pienen pieni etu siinä että on mahdollisuus saada kunnollinen parisuhde. Suurin osa miehistä ei ole kiinnostunut mistään syvällisemmästä yhteydestä ja kumppanuudesta vaikka nainen olisi täydellinen, klassisen kaunis ja hoikka.

Tämä on niin totta! Minua on sanottu ihmeen usein todella kauniiksi. Nyt olen aika vanha, en enää hoikka enkä laittaudu kummemmin, silti sitä tapahtuu edelleen. Hämmästyttää kyllä. Ulkonäkö ei ole mulle mitenkään elämän sisältö, mut onhan se mukavaa, jos voi olla muille silmän ilo.

Kun käyn ihmisten ilmoilla, monet miehet tulee "iskemään". Monet niistä on olleet varattuja, mutta muitakin mahtuu joukkoon. Mutta eipä ne mitään vakavaa ole halunneet, useimmat tarjoilee yhden yön seuraa, jotkut pitempää seksisuhdetta. Ei mua kiinnosta. Olen yksinäinen ihminen ja pelkästä seksistä tuntemattoman kanssa saan lähinnä pahan mielen. Että onkohan se nyt eduksi, että on jonkun mielestä kaunis...

Vierailija
49/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kokevat enemmän negaamista. Heistä oikein tongitaan kaikki epätäydellisyydet eivätkä he saa välttämättä tietää kuin huonoista puolistaan. Hankalat lähtökohdat terveen itsetunnon kehittämiseen. 

Tämän perusteella olisin maailmanluokan kaunotar.😂 Ei taida kriteerit täysin täyttyä...

Vierailija
50/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokevat olevansa kauniita tai eivät he saavat silti kauneuden hyödyt. Positiivista huomiota, deittejä, hyviä parisuhteita, kehuja..aspat kohtelevat heitä paremmin kuin rumia, työpaikalla virheisiin suhtaudutaan suopeammin, sometykkäyksiä ropisee, lapset pitävät seurastaan enemmänym ym ym

Ei kauneus vältämättä takaa parempaa kohtelua aspalta. Ainakin minä olen siinä määrin varautunut kauniiden naisten ollessa asiakkaina, johtuen siitä että olen usein saanut heiltä vihaisia mulkoiluja yms. täysin syyttä, joten ei palvelu ole silloin ns. parempaa vaan ennemminkin varovaista ettei jälleen mulkaista tai muutoin kommentoida jotakin piikittelevää ja asiatonta. Huom! Ei koske kaikkia vaan osaa.

Vierailija
51/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös kauniiden ylimielisyys siitä että saavat aina parempaa kohtelua. Lampaat miehet lankeavat tällaisiin, oi mikä jumalatar, hän ansaitsee kaikista parhaimpaa kohtelua! Ihankuin se olisi tarpeeksi hyvä syy saada erityiskohtelua. Tosiasia on että se on vain pintaa joka on saatu hyvällä itsekurilla ja meikillä aikaan. Miehet, älkää aina katsoko sitä pintaa. 

Vierailija
52/54 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, varmaan jätkät haluaa palvella hyvin nättejä typyjä, mutta vanhemmat naiset on usein heitä kohtaan vähän tylyjä. Täälläkin?

Vierailija
53/54 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, ulkonäköpaineet ovat monesti sitä pahemmat mitä lähempänä ns. täydellistä on. Jos on muuten kerrassaan virheetön, niin vaikka pieni millimetrin epäkohta ihossa lähes näkymättömässä paikassa saa valtavat mittasuhteet. 

Vierailija
54/54 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma itsetuntoni on ulkonäön suhteen romutettu jo vanhempien pilkallisilla kommenteilla lapsuudessani, jotka yhä jatkuvat. En pysty edes kuvittelemaan, mitä hirveyksiä he olisivat laukoneet, jos olisin ollut ap:n lailla lihava ja taatusti olisivat läskeilleni joka päivä naureskelleet. Vierailuihin vanhemmillani kuuluu edelleen jokaikinen kerta arviointi ääneen, olenko lihonut vai laihtunut.

Vanhempani ovat aikuisuudessani saaneet myös paljon iloa siitä, kuinka huonoa kohtelua olen saanut kumppaneiltani, sillä äärimmäisen huonon itsetuntoni vuoksi  olen sietänyt suhteissani kaikenlaista sikailua lopettamatta suhdetta välittömästi. Vanhempani kehuen muistelevat myös exiäni kuulteni.

Joskus ikäisenäsi tajusin lopulta, kuinka kaunis oikeasti olen. Suhdetta en vaan enää halua, vaikka miehet minua suhteeseen ruinaavat. Myös seksin kyselijöitä riittää, en halua sitäkään.

Voi hyvänen aika, että tällaisia vanhempia on. Apua.