Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua oikeasti ärsyttää kun kauniit naiset kitisee heikosta itsetunnosta ulkonäön suhteen

Vierailija
25.04.2024 |

Joo joo tajuan sen, että ei se ole ulkonäöstä kiinni kokeeko oman ulkonäkönsä miten ja minkälainen itsetunto on. Samaan aikaan mua silti suoraan sanottuna vi**ttaa kauniiden naisten märinä asiasta. Itse kun on vähemmän kaunis ja ylipainoinen niin en suoraan sanottuna jaksa tuntea empatiaa. Joo painoa voi pudottaa ja olenkin sitä pudottanut jo 18kg. Kuitenkin on vielä matkaa normaalipainoon. Mikään painonpudotus ei kuitenkaan muuta mun kasvoja kauniiksi. Välillä ajattelen, että olen kasvoiltani ihan tavallinen, mutta välillä ajattelen olevani suorastaan ruma. 

Saan varmasti haukut tämän aloituksen vuoksi, mutta en voi mitään sille, että kauniiden naisten kitinä omasta ulkonäöstä ärsyttää mua. Kauniita naisia ihannoidaan, ylistetään ja ihastellaan, miehet haluavat heidät, heitä tykätään valokuvata ja heistä saa kauniita kuvia. No mitä vi**u saan mä, en mitään. 

Ei älkää tulko sanomaan mun luonteesta tms yhtään mitään. Ei jaksa enää olla positiivinen kun näin yli 40v. sinkkuna saa huomata olevansa jätettä joka ei kelpaa enää mihinkään muuhun kuin hetken helpotukseen ja siihen en suostu. Ei mitään toivoa enää koskaan saada parisuhdetta. Toisin kuin niillä kauniilla yli 40v. naisilla. 

Ja ei, en ole ollut sinkku koko elämääni jos joku niin kuvittelee.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää mitä sen kauniin ihmisen elämässä on oikeasti meneillään. Ei Emily Ratajkowskikaan ole saanut kunnollista miestä ulkonäöstään huolimatta. Aviomies petti menemään kenen kanssa tahansa eikä ole avioeron jälkeen löytänyt kunnollisia miehiä (lähde hänen podcast). 

Vierailija
22/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu kun jotkut hoikat valittavat olevansa lihavia. Liekö vain huomionhskuisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma itsetuntoni on ulkonäön suhteen romutettu jo vanhempien pilkallisilla kommenteilla lapsuudessani, jotka yhä jatkuvat. En pysty edes kuvittelemaan, mitä hirveyksiä he olisivat laukoneet, jos olisin ollut ap:n lailla lihava ja taatusti olisivat läskeilleni joka päivä naureskelleet. Vierailuihin vanhemmillani kuuluu edelleen jokaikinen kerta arviointi ääneen, olenko lihonut vai laihtunut.

Vanhempani ovat aikuisuudessani saaneet myös paljon iloa siitä, kuinka huonoa kohtelua olen saanut kumppaneiltani, sillä äärimmäisen huonon itsetuntoni vuoksi  olen sietänyt suhteissani kaikenlaista sikailua lopettamatta suhdetta välittömästi. Vanhempani kehuen muistelevat myös exiäni kuulteni.

Joskus ikäisenäsi tajusin lopulta, kuinka kaunis oikeasti olen. Suhdetta en vaan enää halua, vaikka miehet minua suhteeseen ruinaavat. Myös seksin kyselijöitä riittää, en halua sitäkään.

Laita hyvä ihminen jo rajat vanhemmillesi. Minäkin laitoin ja annan nykyään takaisin samalla mitalla. Äidilleni on suuri pilkkailon aihe ylipainoni (kilpirauhasen vajaatoiminta). Sanoo että olen tullut isääni, joka oli alkoholisti. Unohtaa sopivasti olleensa itsekin lihava ja jojoillut kymmeniä vuosia. Muistutan häntä että ulkopuoliset ihmiset ovat kyllä aina sanoneet minua äitini kopioksi. Siihen loppuu ainakin hetkeksi kettuilu. Äitini on nainen jonka ei olisi koskaan ikinä pitänyt tulla äidiksi muuta kuin yhdelle lapselle, sille kaikkein rakkaimmalle esikoiselle, joka on myös ylipainoinen.

Vierailija
24/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias on jo aika vanha naiseksi. Tuossa iässä ulkonäköä pitää jo kompensoida älyllä. Surullisimpia tapauksia ovat me jotka ovat eläneet koko ikänsä tapittaen peilistä omaa naamaansa. 

Koskahan te palstaulit alatte kompensoida ulkonäkönne puutetta älyllä? 

Vierailija
25/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se naurettavaa että nainen hokee ja kokee olevansa ruma mutta silti kuvaa naamaansa ja kehoaan instaan jatkuvasti (saadakseen kehuja, tietysti, huonoa itsetuntoa vahvistamaan). Ei me oikeasti rumat edes kuvitella että niin voitaisiin tehdä. Sama naurettavuus kun 60 kg nuori nainen valittelee lihavuuttaan ja alkaa laihdutuskuurille. Tekisi mieli lyödä. Näin keski-ikäisenä pitää joka päivä miettiä syökö kirsikkatomaatteja yhden vai kaksi jotta paino pysyy nipinnapin alle 100 kilon. Pelkkä karkkiosaston ohi käveleminen nostaa painoa puolella kilolla. Sen pois saamiseksi pitää paastota kuukausi ja liikkua 10 tuntia päivässä.

Vierailija
26/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävä toi sun ajatusmalli. Valehtelisin, jos väittäisin, ettei saman tyylisiä ajatuksia itsellänikin olisi elämän aikana ollut. Tosiasia vaan on se, että monet naiset, joita muut pitävät kauniina, eivät näe itseään kauniina. He näkevät itsensä samalla tavalla, kuin sinä näet itsesi ja vertailevat itseään niihin naisiin, joita pitävät itse kauniina. 

Ja vaikka tällä palstalla niin tahdotaan uskoa, ulkonäkö ei ole oikeasti tärkein ominaisuus kumppanissa kummallekaan sukupuolelle. Ihmisillä on toki erilaisia mieltymyksiä ja kaikki ei tykkää kaikista. Ja vaikka 90 % ihmisistä tykkäisi vain hoikista ja kauniista ihmisistä, sillä ei ole mitään väliä, kun sitä kuitenkin vain yhden ihmisen rinnalleen (useimmiten) kaipaa.

Jos et löydä kumppania enää, se ei johdu ulkonäöstäsi, vaan omasta suhtautumisesta ulkonäköösi. Suurin osa ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä, nykyään myös ylipainoisia, ja silti rakastuvat toisiinsa. Sopiva luonne ja persoonallisuus tekee vähemmänkin viehättävästä ihmisestä viehättävän. Etkä myöskään tekisi yhtään mitään kumppanilla, joka rakastuu vain sinun ulkonäköösi. Vanhenemisen myötä ulkonäkö muuttuu kaikilla ja ulkonäköön rakastunut ihminen jättää toisen kyllä heti kun "rupsahdus" tapahtuu. 

Sinulla on oikeus ajatuksiisi, mutta oman hyvinvointisi vuoksi suosittelen, että opettelisit arvostamaan itseäsi sellaisena kuin olet. Huonoja päiviä tulee kaikille ja välillä sitä omaakin peilikuvaa katsoo vähän surullisena. Niinä päivinä yritän muistuttaa itseäni siitä, että ulkonäkö ei ole tärkeintä elämässä, eikä maailma kaadu siihen, jos en ole mikään maailmanluokan kaunotar. Asenteenmuutos ei käy hetkessä, mutta on täysin mahdollista, jos on halua asennettaan muuttaa. 

Lohdutuksen sanana vielä, läheiseni lihava/sairaalloisen lihava nainen on löytänyt uudet kumppanit niin nelikymppisenä kuin viisikymppisenäkin. Ei todella ole mikään kaunotar, muttei mitenkään rumakaan. Tiedän myös toisen sairaalloisen lihavan naisen, joka nelikymppisenä löysi uuden kumppanin. Ei siis ole mikään mahdottomuus löytää kumppania ylipainoisena, ellei tee siitä itselleen mahdotonta. Huono itsetunto ja yleinen katkeruus ovat niitä ominaisuuksia, jotka kakoittaa suurimman osan ihmisistä luotasi, sukupuoleen katsomatta. Onneksi tosiaan itsetuntoa voi kehittää ja katkeruudestakin päästä eroon, jos vaan tahtoa löytyy.

Vierailija
27/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ne on bimboja.

Vierailija
28/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoton - Helpless

Ravijoki - Trot River

Hankasalmi - Fork Strait

Nummela - Place of Moor

Koski TI - Rapids

Myllykoski - Mill Rapids

Taivassalo - Heaven Deep Forest

Vierailija
29/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mjaa. Valitat, että kauniit naiset märehtivät ulkonäköään, mutta heti perään itse haukut omaa ulkonäköäsi. Etkö itse syyllisty samaan?!

Vierailija
30/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mjaa. Valitat, että kauniit naiset märehtivät ulkonäköään, mutta heti perään itse haukut omaa ulkonäköäsi. Etkö itse syyllisty samaan?!

Äly hoi. Mä en ole kaunis. Täysin eri asia. 

Ap

Vierailija
31/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun osia ei voi vaihtaa. Olen varma, että olisit silti koska tahansa itsesi lainen ennemmin kuin lyhyt mies. On tämä karmeaa. Olla ihan laillinen ja yleisesti hyväksytty pilkan kohde, ilman että edes yritetään puhua kehonrauhasta tai kieltää nimittelemästä. 

Vierailija
32/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse kun on vähemmän kaunis ja ylipainoinen "

"Ei mitään toivoa enää koskaan saada parisuhdetta. Toisin kuin niillä kauniilla yli 40v. naisilla."

Anna mä arvaan, sinun kriteerit jykeväleukainen, vähintään 1,85m pitkä, komea, varakas mies. Ja tajusit, että miehet käyttävät sinua vain seksiin, olet toki ollut siinä uskossa että saat yhtä tasokkaita miehiä pitkiin suhteisiin joka tietenkään ei pidä paikkaansa.

Monilla naisilla se oman tason ymmärtäminen alkaa vasta n.40v hujakoilla, kun sitä oikeaa ei löytynytkään kun on täysin harhainen kuva itsestään ja "tasostaan".

Vierailija
33/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mitään toivoa enää koskaan saada parisuhdetta. Toisin kuin niillä kauniilla yli 40v. naisilla."

Anna mä arvaan, sinun kriteerit jykeväleukainen, vähintään 1,85m pitkä, komea, varakas mies. Ja tajusit, että miehet käyttävät sinua vain seksiin, olet toki ollut siinä uskossa että saat yhtä tasokkaita miehiä pitkiin suhteisiin joka tietenkään ei pidä paikkaansa.

Monilla naisilla se oman tason ymmärtäminen alkaa vasta n.40v hujakoilla, kun sitä oikeaa ei löytynytkään kun on täysin harhainen kuva itsestään ja "tasostaan".

Itse olen 40+ iässä suositumpi kuin koskaan. Johtunee vihdoin löytyneestä itsetunnosta. Tässä iässä myös ulkonäköskaala alkaa olla hyvin laaja ja hyvännäköisten osuus putoaa.

Vierailija
34/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan, sä olet tyhmä. 

Ei, en etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan tavallista suomalaista miestä. Pituudella ei ole väliä, toivon mukaan kuitenkin edes vähän mua pidempi. Olen kyllä ollut naimisissa itseäni vähän lyhyemmän miehen kanssa, mun pituus on 168cm. Kasvoiltaan tavallisen näköinen mies jonka kasvot miellyttää mua, makuasia mikä ketäkin miellyttää. Ei tarvitse olla varakas vaan käy ihan tavallinen duunari kuten mä. 

Sulla on vaikeuksia ymmärtää, että moni nainen etsii ihan tavallista miestä. Sä et ole tavallinen mies vaan katkera naistenvihaaja. Ainoa harhainen tässä olet sä kun kuvittelet tietäväsi minkälaista miestä etsin. 

Ap

Vierailija
35/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikisevät onnesta kun lykkäät isonkullisi nieluun.

Vierailija
36/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vikisevät onnesta kun lykkäät isonkullisi nieluun.

Ei mulla ole kullia koska olen nainen.

Ap

Vierailija
37/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kokevat enemmän negaamista. Heistä oikein tongitaan kaikki epätäydellisyydet eivätkä he saa välttämättä tietää kuin huonoista puolistaan. Hankalat lähtökohdat terveen itsetunnon kehittämiseen. 

No ei varmasti saa enemmän negaamista. Tunnen useita kauniita ihmisiä eivätkä he kyllä mitään negaamista saa. Mua sen sijaan on haukuttu läskiksi, lehmäksi, jne. Olen kuulemma niin ruma, että ei musta voi pitää. 

Ap

Vierailija
38/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aivot ovat siitä kummalliset, että ne muistavat tietyn olotilan ikuisesti. Esimerkiksi raajansa menettänyt kokee vielä mielessään raajansa olevan paikoillaan. Ja kun tekojalan laittaa paikalleen, voi tuntea suurta kipua, tuntuu kuin olemattoman jalan luut murskautuisivat siitä kohtaa mihin proteesi laitetaan. Jos tämä on mahdollista, miksi ei ole mahdollista tuntea itsensä rumaksi läpi elämän, vaikka on ollut ruma vain nuorena ja joutunut silloin koulukiusatuksi? Mieli ei adaptoidu uuteen ulkomuotoon.

Vierailija
39/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan v*tuttaa nää naiset jotka keikuttelee p*rsettä ja tissejään Tiktokissa ja näillä on itsestään 1000 videota joka kulmasta. Riittää että osaa lipsyncin johonkin biisiin. Just sellainen narsistinen itsensä korostaminen on oikeasti rumaa. Silti nää saa 100000 tykkäystä incel-miehiltä. Vihaan elämääni. 

Vierailija
40/54 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttiin nuorena rumaksi, ja sellaiseksi tunnen itseni vieläkin. Olen aina ajatellut kaikkien minulle tapahtuneiden ikävien asioiden johtuneen rumuudestani. En tiedä onko tuo totta enkä tiedä olenko oikeasti ruma vai en. Ehkä sillä ei ole väliä. Kroonisesti masentunut olen joka tapauksessa.