Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ihana koti, onko sinulla?

Vierailija
25.04.2024 |

Katselen tässä omaa kotiani. En ole rikas ja huonekalut ovat vanhoja. Näen kotini kuitenkin kauniina ja juuri nyt on hyvä olla omassa kodissa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän kodistani. Ostin tämän 18 vuotta sitten.

Vierailija
42/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rakkain koti on ollut mieheni kanssa ensimmäinen yhteinen vuokra-asunto, jossa kaikki huonekalut oli vanhoista tuunattuja. Sen jälkeen on ollut kaksi muutakin kotia (rivi- ja omakotitalossa), mutta aina ajattelen lämmöllä ensimmäistä yhteistä asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, peräti 2:)

Rakastan kauniita kotejamme, niiden pihoja ja sijaintia. Ympäröivää luontoa - toisessa metsää, meri ja pari uimajärveä, toisessa vuoret ja viiniviljelmät

Sisustus molemmissa kaunis hallittu sekoitus uutta ja vanhaa, ei krääsää eikä mitään ylimääräistä. Värejä jotka piristävät.

Mun on suorastaan vaikea tajuta ettei joku rakentaisi itselleen kaunista kotia on se sitten kuinka vaatimaton tahansa tai huonossa paikassa?? 

Minulla on kaunis koti, omasta mielestäni. Parasta siinä on valoisuus ja maisema, joka avautuu olkkarin ja keittiön ikkunoista. Ostin tämän aikanaa marraskuun pimeässä, olin tutustunut kaavaan ja tiesin, että tuohon pellolle ei saa rakentaa. lAlue on rauhallinen omakotialue. Kodin sisustus ei ole mitenkään hallittu sekoitus yhtään mitään. Minulla on joitakin huonekaluja, jotka olen ostanut loppuelämäkseni

No eipä niitä klassikoita kukaan kaipaakaan, paljon enemmän on merkitystä omaa silmää miellyttävistä mukavista kalusteista. Eikä ole tarvetta päästä sisustuslehtiinkään mutta koti voi kuitenkin olla kaunis omistajansa silmissä

Vierailija
44/44 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä kotini on aika ihana ja saan olla täällä itsekseni. Se on parasta.

Jokunen vuosi sitten minua pyydettiin Suomen kaunein koti -ohjelmaan. mutta en uskaltanut näyttää kotiani koko Suomelle. Sen kuitenkin voi sanoa, että en tykkää minimalistisesta sisustuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän