Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ihana koti, onko sinulla?

Vierailija
25.04.2024 |

Katselen tässä omaa kotiani. En ole rikas ja huonekalut ovat vanhoja. Näen kotini kuitenkin kauniina ja juuri nyt on hyvä olla omassa kodissa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pohjapiirros on ihan täydellinen. Tilaa on paljon, mutta ei kuitenkaan liikaa (kaikki tila on myös siivottava...). Ollaan asuttu tässä talossa kohta 20 vuotta. Kaikki isot remontit on tehty ja joka nurkkaan myös pintaremontti oman maun mukaan. Minun mielestä meillä on kaunista ja harmonista, kaikki sisustusvalinnat ovat oman maun mukaan, eikä minkään suunnittelijan, saati sisustuslehtien inspiroimana. Meillä on käytetty paljon luonnollisia materiaaleja, yhdistetty uutta ja vanhaa, on melko paljon viherkasveja ja epäsuoria valaisuratkaisuja. Yhdellä sanalla sanottuna viihtyisää. Koti on paras paikka. Koen olevani onnekas, kun saan asua näin kivassa kodissa ja vielä näin loistavalla sijainnilla.

Vierailija
22/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Teetin tähän täysremontin katosta lattiaan, niin kyllä nyt kelpaa ihastella asuntoa. Etsin nimenomaan remontoitavaa asuntoa. 

Minkälainen kodistasi tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että itse kodissaan viihtyy, muusta viis

Vierailija
24/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on hyvä mutta naapurit eivät. Eivät melua mutta ovat kyttääjiä. Yritän löytää uuden asuinpaikan.     bd

Vierailija
25/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nyt, täytyy myöntää. Pitkään etsimme uutta kotia perheellemme ja koronan ajan hulluina aikoina se tuntui mahdottomalta. Viime vuonna kiitos korkojen nousun löysimme uuden ihanan kodin Espoosta meren rannalta vain 15 min. matkan päästä Helsingistä isolla vehreällä pihalla ja riittävillä neliöillä kahdessa kerroksessa.

Haluamiamme klassikkokalusteita olemme hankkineet pikku hiljaa lisää ja kotimme muotoutuu koko ajan enemmän meille kodiksi.

Vierailija
26/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.

Kuinka vanha sohvasi on?

Vierailija
27/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kenelle sohvakysymys on tarkoitettu, mutta minun sohvakalustoni on melkein 20 vuotta vanha. Ei haittaa, vaikka ajan patinaa näkyy. 

Mitenkäs teillä muilla 😊 kyselee ap

Vierailija
28/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva koti, keittiön ruokapöytä ja tuolit pitäisi uusia. Mutta katselen kuitenkin sitä "oikeaa" 

Vierailija
29/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä tykkään! 25 neliön pikkuyksiö, muutama huonekalu mutta itse rakkaudella sisustanut. Juuri mulle sopiva ja täältä ei ole mikään kiire muuttaa pois.

Vierailija
30/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisustanut kotini viihtyisäksi, rauhalliseksi.  Eläkkeellä ollessa olen paljon kotona ja haluan että viihdyn hyvin.  Mökillä olen pohjoisessa monta kuukautta, siellä on erilaista mutta rauhallista, järven rannassa ja metsää ympärillä, ei sähköjä eikä vesiä muuta kun kaivossa. Terassilla istun ja juttelen poroille, kuukkeleille, oraville sun muille.. 

Vierailija
31/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ihanaa kotia, kahdessa ihanassa maassa.

Vierailija
32/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vuokraläävä on.

Vierailija
33/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nykyisessäkään ole varsinaista vikaa ja se on alle kymmenen vuotta sitten rakennettu, mutta olen onneksi muuttamassa isompaan ja sen pitäisi olla vielä mieluisampi. Nykyisessä asunnossa intoni sisustaa jäi puolitiehen, koska asunnossa on aika hankala pohjaratkaisu, mutta seuraavassa asunnossa ei ole sitäkään ongelmaa vaan enemmän tilaa. 

Vierailija
34/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vuokraläävä on.

Lapset ei halua tuoda kavereita kotiin.

Suomen vuokraläävät on kamalia.

Vierailija
35/36 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vuokraläävä on.

Lapset ei halua tuoda kavereita kotiin.

Suomen vuokraläävät on kamalia.

Suomessa osa ihmisistä on onnettomia.

Joutuu asumaan kamalassa vuokraläävässä eikä ole rahaa edes lähteä minnekään.

Ainut mihin on rahaa, on vuokraläävän siivous.

Vierailija
36/36 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusohva ja keinutuoli tekee kodin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän