Tinderin kuvattomat miehet jotka hakee seksiseuraa, onko teistä joku? Onko kokemuksia?
Olen nainen seksin tarpeessa ja noita miehiä tulee siellä aina vastaan. Onko täällä heitä joilla tuollainen profiili? Kestätkö jos nainen kuvasi nähtyään ei haluakaan tavata? Mä haluaisin nähdä kuvan ennenkuin jatkan keskustelua, mikä olisi hyvä anonyymi alusta vaihtaa kuvat?
N45
Kommentit (11)
Tottakai kestän - homma toki toimii puolin ja toisin.
Mulla on KiK. Siellä voi vaihtaa kuvia. Toinen on tietty perustaa joku uusi sähköpostiosoite. Olen samassa tilanteessa oleva mies, luvan kanssa liikkeellä. Missäs päin oleilet?
imgur.com
Olen seurustellut ilman kuvaa ja seksin takia monta vuotta.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mulla on KiK. Siellä voi vaihtaa kuvia.
13-vuotiaiden kanssa.
Minulla oli pari vuotta sitten kuvaton profiili. Kyllä se jonkin aikaa otti, että pääsi chattailusta puhelinkeskusteluihin ja edelleen tapaamiseen. Kolmen naisen kanssa oli yhteydenpitoa ja kahta tapasin livenä.
Ensitapaaminen oli kummankin kanssa sellainen, ettei kumpikaan kyennyt pidättämään kasvoille kohoavaa yllättynyttä ja tyytyväistä hymyä. Kuvia oltiin vaihdettu jossain vaiheessa keskustelua, mutta kun viimein tavattiin, niin livenä näytti vielä paremmalta.
Minua viitisen vuotta nuoremman, eronneen neiti M:n kanssa tavattiin ehkä puolen tusinaa kertaa ja tehtiin pitkiä kävelylenkkejä, ei sen kummempaa. Vaikka hän nimen omaan hakikin seksiseuraa, olin vasta toisella varasijalla, eli pari muutakin miestä oli kierroksessa. Seksintarve siis tuli ilmeisesti täytettyä ilman minuakin.
Avioliitossa oleva, melkein 20v minua nuorempi neiti A löytyi KIK:in kautta. Hänen kanssaan viestiteltiin tosi paljon ja nähtiin jossain vaiheessa päivittäin sen muutaman kuukauden aikana, jonka hommaa kesti. Seksi rajoittui suuseksiin autossa, koska kummankaan kotiin ei voinut mennä. Jos olisi ollut kesäaika, olisimme harrastaneet seksiä luonnossa.
Homma loppui siihen, että puolisoni sai selville touhuni. Meillä meni suhteessa pitkään tosi huonosti, joka oli perussyy sille että lähdin etsimään vihreämpää ruohoa. Riidellessämme sain kuulla, että herra on hyvä vaan ja hakee seksinsä muualta. Sitten kun sitä lähdin toteuttamaan ja puoliso sen sai selville, niin puolison käytös muuttui lähes psykoottiseksi.
Kotona kaikki on edelleen paskaa, joten täytyy taas alkaa seuranhakuun.
Mun puoliso on siellä. Hänellä on iso vehje. Ei ole lupaa kysynyt. Vapautuu pian. Löytäjä pitää.
Pari kertaa oon koittanu tommosen kuvattoman kanssa jutella. Toiselta sitä kuvaa ei herunut vaan olis pitänyt suoraan treffata tietämättä yhtään miltä hän näyttää. Itsestäni oli useita hyviä kuvia. Tätä en tietty ikinä tavannut. Toinen lähetti kuvansa watsapis ja homma ok.
mikä nainen se tommone o, sokkona vaa mittoihi pitää voida luottaa. kuvia ei väärinkäyt. takia
Minulla on 4 kroppakuvaa, ei kasvoja. Ensin vaadin kyllä että keskustellaan hetki osuuko kiinnostukset yhteen, kasvokuvan voin sen jälkeen hyvin lähettää toisella viestisovelluksella.
Jos nainen heti vaatii kasvokuvn eikä suostu keskustelemaan/tutustumaan yhtään, oletan että feikki joka vain yrittää tunnistaa minut muttei aikomustakaan tavata.
M34
Mä näytin kuvan aijaa.comissa