Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurovaalit lähestyvät

Vierailija
24.04.2024 |

ja ve ne jä läis rol lit alkavat EU-vastaisen kamppailunsa. Hyvä yritys, mutta Vauva-palsta on EU-myönteisten suomalaisten tyyssija.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vasemmiston ehdokasta.

Vierailija
22/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan, että vaalitenttejä pidetään vähintään englannin, mielellään myös ranskan kielillä. En halua kuulla selittelyä mistään tulkeista vaan ainakin mun ehdokkaalla pitää olla erinomainen kielitaito. Ei niitä kuuluisia käytäväkeskusteluja suomeksi käydä. Katselin tuossa eri puolueiden ehdokkaita ja iso osa putoaa automaattisesti pois puutteellisen kielitaidon takia.

Kielellä ei ole merkitystä. EU-parlamentissa istunnoussa, kaikki puheet tulkataan kuulokkeden kautta, jokaisen maan edustajan omalla äidinkielellä.

Kielitaodolla on merkitystä verkostoitumisessa ja muissa niissä tehtävissä, johon kukin suomaöainen meppi kuuluu. Vrt. eduskunnan valiokunnat Suomessa.

Kukin kansanedustaja Suomessa, kuuluu vähintään kahteen valiokuntaan. Valiokunnissa tehdään se kansanedustajan varsinainen työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedossa on tapaus Hakkarainen niin haluaisin katsoa vaalitenttejä, joihin velvoitetaan osallistumaan ja joissa pannaan ehdokkaat oikeasti koville, että nähdään oikeasti näiden tiedot ja motiivit lähteä kisaan. Minä en halua sinne ketään lorvimaan vaan osallistumaan aidosti työhönsä.

Eniten se on Suomen puolella siellä ollut. 

Hondurasista etänä.

Niin.  Korona- aikana.

Korona- aikana mepit työslentelivät päässääntöisedti etänä.  Kaikki muutkin kuin Teuvo Hakkarainen.

Vierailija
24/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä äänestäjillä on lyhyt muisti, samoja tunareita äänestetään Brysseliin uudelleen.

Kakki samat eivät edes ole ehdolla. Tänäkään vuonna.  Moni suomalainen meppi jättää paikkansa tänä vuonna.

Uusia suomalaisia lähtee duuniin Brysseliin, vaalien jälkeen.

Vierailija
25/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkarainen lähtee ehdolle vain pelkkää palkkaa nostamaan.

https://yle.fi/a/74-20087022

Ei siellä viihtynyt vaan keksi muka jotain selityksiä ettei muistanut merkitä läsoloaan. 😂

Luuseri ei keksi muuta kuin paskaa jauhaa ja on saanut palkkansa ihan tyhjästä. Paljonko siitä saa palkka ettei edes paikalle vaivaudu. On siinä ihme työ kun ei tarvitse edes läsnä olla kuten kansanedustajilla. Pitkästä sairauslomastaankin voi ihan itse päättää omalla ilmoituksellaan.

Jos Hakkarainen puolestaan jää tällä kertaa rannalle Euroopan parlamentista, viitasaarelainen sahayrittäjä ei siitä ole moksiskaan.

Lähden tekemään sellaisia hommia, mitä osaan tehdä paremmin. Näillä käsillä osaan tehdä paremmin töitä kuin suulla.

Naisten miehenä ulkomaalaisia naisia pyörittäen paremminkin saavuttanut julkisuutta se röyhkeä äijä saisi lähteä takaisin saha hommiinsa käsityö mieheksi.

Vierailija
26/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin ettei tarvitse olla läsnä kuten ei kansanedustajillakaan ja silti saa jättipalkat.

Vierailija
27/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauria äänestän. 

Vierailija
28/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li tietenkin

Vierailija
29/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedossa on tapaus Hakkarainen niin haluaisin katsoa vaalitenttejä, joihin velvoitetaan osallistumaan ja joissa pannaan ehdokkaat oikeasti koville, että nähdään oikeasti näiden tiedot ja motiivit lähteä kisaan. Minä en halua sinne ketään lorvimaan vaan osallistumaan aidosti työhönsä.

Ollut paikalla tai etänä kuinka usein, saanut aikaiseksi mitä?

Vierailija
30/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan, että vaalitenttejä pidetään vähintään englannin, mielellään myös ranskan kielillä. En halua kuulla selittelyä mistään tulkeista vaan ainakin mun ehdokkaalla pitää olla erinomainen kielitaito. Ei niitä kuuluisia käytäväkeskusteluja suomeksi käydä. Katselin tuossa eri puolueiden ehdokkaita ja iso osa putoaa automaattisesti pois puutteellisen kielitaidon takia.

Kielellä ei ole merkitystä. EU-parlamentissa istunnoussa, kaikki puheet tulkataan kuulokkeden kautta, jokaisen maan edustajan omalla äidinkielellä.

Kielitaodolla on merkitystä verkostoitumisessa ja muissa niissä tehtävissä, johon kukin suomaöainen meppi kuuluu. Vrt. eduskunnan valiokunnat Suomessa.

Kukin kansanedustaja Suomessa, kuuluu vähintään kahteen valiokuntaan. Valiokunnissa tehdään se kansanedustajan varsinainen työ.

Kielitaidolla tietenkin on erittäin iso merkitys, kuten kaikissa kv- tehtävissä. 

Vierailija
31/36 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tänään erään lehden eurovaalitentin. Vastasin jokaiseen kysymykseen " en ole samaa enkä eri mieltä". Tulokseksi tuli yksi ehdokas, joka oli 100% samaa mieltä. Toiseksi tuli kaksi ehdokasta, jotka sopivat mulle noin 70 prosenntisesti. Olivat keskenään samasta puoluesta.

En lukenut tuloksia eteenpäin. 

Vierailija
32/36 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä äänestäjillä on lyhyt muisti, samoja tunareita äänestetään Brysseliin uudelleen.

Kakki samat eivät edes ole ehdolla. Tänäkään vuonna.  Moni suomalainen meppi jättää paikkansa tänä vuonna.

Uusia suomalaisia lähtee duuniin Brysseliin, vaalien jälkeen.

Niin lähtee. Ehdokkaiksi on lähtenyt Suomessa epäonnistuneita poliitikkoja ja muutama, jotka jättävät kylmästi puolueensa, kun äänestäjät vaihtaneet ( hyvästä syystä) muihin puolueisiin. Käyhän se tommonenkin vastuun pakoilu. Ja helppo raha tietenkin kiinnostaa.

Vierailija
33/36 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hondurasista etänä.

Niin.  Korona- aikana.

Korona- aikana mepit työslentelivät päässääntöisedti etänä.  Kaikki muutkin kuin Teuvo Hakkarainen.

Vai pitäisikö sanoa kaikki muutkin paitsi Hakkarainen.

Vierailija
34/36 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolueet laittavat eurovaaleissa ehdokkaiksi henkilöt, joista on mainehaittaa puolueelle. Esim. Lintilä. Haluavat, että katoaa tyyliin pois silmistä, pois mielestä. 

Jep. Kuten Andersson ja Henrikson. Eiköhän nämä päälliköt halua vaan isommalle hillotolpalle, kun Eduskunnan edut ja eläkkeet on tapissa.

Älä unohda Ohisaloa.

Vierailija
35/36 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, vai niin. Ja montakos kertaa on paikalla ollut tai muuten osallistunut. Purrakin huutaa, menkää töihin. Ei ole Hakkarainen sitä kuullut.

Vierailija
36/36 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra H A K K A R A I N E N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi