Eurovaalit lähestyvät
ja ve ne jä läis rol lit alkavat EU-vastaisen kamppailunsa. Hyvä yritys, mutta Vauva-palsta on EU-myönteisten suomalaisten tyyssija.
Kommentit (36)
Mä haluan, että vaalitenttejä pidetään vähintään englannin, mielellään myös ranskan kielillä. En halua kuulla selittelyä mistään tulkeista vaan ainakin mun ehdokkaalla pitää olla erinomainen kielitaito. Ei niitä kuuluisia käytäväkeskusteluja suomeksi käydä. Katselin tuossa eri puolueiden ehdokkaita ja iso osa putoaa automaattisesti pois puutteellisen kielitaidon takia.
Ikävä kyllä äänestäjillä on lyhyt muisti, samoja tunareita äänestetään Brysseliin uudelleen.
Jos sinne vaalikoneeseen saisi laittaa omia kysymyksiä. Ne toimittajien laatimat on sellaisia että eivät kiinnosta minua ja niillä on mahdotonta haarukoida sopiva ehdokas, kun kaikesta tulee tasapaksua.
Kun tiedossa on tapaus Hakkarainen niin haluaisin katsoa vaalitenttejä, joihin velvoitetaan osallistumaan ja joissa pannaan ehdokkaat oikeasti koville, että nähdään oikeasti näiden tiedot ja motiivit lähteä kisaan. Minä en halua sinne ketään lorvimaan vaan osallistumaan aidosti työhönsä.
Puolueet laittavat eurovaaleissa ehdokkaiksi henkilöt, joista on mainehaittaa puolueelle. Esim. Lintilä. Haluavat, että katoaa tyyliin pois silmistä, pois mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä sitten, ei voi äänestää kun ainut oikea Teuvo ei ole enää ehdolla.
Onpas. Persut hylkäsi, Vapauden liitto otti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Puolueet laittavat eurovaaleissa ehdokkaiksi henkilöt, joista on mainehaittaa puolueelle. Esim. Lintilä. Haluavat, että katoaa tyyliin pois silmistä, pois mielestä.
selittääkö tämä myös tynkkysen ehdokkuutta?
Vierailija kirjoitti:
Kun tiedossa on tapaus Hakkarainen niin haluaisin katsoa vaalitenttejä, joihin velvoitetaan osallistumaan ja joissa pannaan ehdokkaat oikeasti koville, että nähdään oikeasti näiden tiedot ja motiivit lähteä kisaan. Minä en halua sinne ketään lorvimaan vaan osallistumaan aidosti työhönsä.
Eniten se on Suomen puolella siellä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas. Persut hylkäsi, Vapauden liitto otti vastaan.
Vapauden liitolle kelpaa kaikki hylkiöt ja Qanon-pelletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hondurasista etänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietäisi vielä että miten konkreettisesti tämä on tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Eiks Teuvo päässyt jonkun pikkujengin listoille?
Ajattelin jo äänestää kepuleja, mutta ne äänesti lahtareiden mukana lakkolakia. No nehän pettää aina, sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ihmetellyt ketkä äänestävät housuun kakkaavaa itku-iikkaa? Mitään asiallista saavutusta en ole siltä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:b
Vierailija kirjoitti:
Hondurasista etänä.
Latinokiireitä, latinokiireitä... asiat tärkeysjärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kuten Andersson ja Henrikson. Eiköhän nämä päälliköt halua vaan isommalle hillotolpalle, kun Eduskunnan edut ja eläkkeet on tapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ihmetellyt ketkä äänestävät housuun kakkaavaa itku-iikkaa? Mitään asiallista saavutusta en ole siltä kuullut.
onhan ne sekopäiset yt-videot jotain!
Äänestän Vilhelm Junnila. Siinä on äijä !
En välitä eu-vaalien trollailuista.
Käyn ennakkoon äänestämässä, sillä varsinainena vkonloppuna, sunnuntaina 9.6. en ole kotipaikkakunnallani.
Tiedän puolueen jota äänestän. Jota olen jo vuosia äänestänyt.
Henkiöllä ei ole mitään väliä, väliä on puolueella. Silla EU-parlamentissa kaikkien maiden tietyt puolueet tekevät yhteistyötä, ja ajavat kannatttamiasn asioita eteenpäin parlamentissa.