Missä asuisit, jos voisit vapaasti valita?
Minä asuisin Berliinin Wannseessa rannalla jugend-huvilassa paksujen ja korkeiden muurien ja rautaportin takana.
Ei taida ihan fyrkat riittää, en tosin ole katsonut mitä tuollainen maksaisi ja onko niitä edes koskaan myynnissä.
Kommentit (323)
Uudessa-Seelannissa tai Ausseissa, jossain syrjäisemmässä rauhallisessa paikassa. Kaukana tästä muusta hulluksi tulleesta maailmasta.
Ranskan Rivieralla vanhassa pinkissä kivitalossa.
Majoituttiin kauan sitten tuollaisessa Cap d'Antibesissa. Oli ihana huvila!
Atlantin keskisellä rannalla tyrskyjä katsellen isoista lasi-iķunoista, mutta alueella, jossa ei sataisi paljon.
💙
Ixtlanissa...olen ollut matkalla Ixlaniin 48 vuotta. " ...ja minä lähden, mutta linnut jäävät tänne ja laulvat..."
Siellä yhdellä saarella missä on vain yksi talo. Minun talo.
Antarktis olisi best ! Ei hellettä, sääskiä, hirvikärpäsiä. Eikä PersKokkareita, ei muitakaan psykopaattisia ihmissyöjiä.
jossain päin Englantia, vähän rauhallisemmassa paikassa
Vierailija kirjoitti:
Asuisin Lapissa.
Sama. Länsi-Lapissa. Myös Ruotsin Lappi käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa. Asun tällä hetkellä ulkomailla, mutta toiveena on muuttaa takaisin Suomeen mahdollisimman pian.
Samoin :)
Hirveä lemu oli taas tänään
En ole vieläkään keksinyt, mikä se paras paikka olisi. Muuten varmaan muuttaisin sinne.
Roo-planeetalla. Metsästäisin olifantteja.
Perus-Suomessa kera muiden valkoisten aito-arjalaisten.
Ranskaan muuttaisin, ja tällä hetkellä Bretagne olisi todennäköisin suunta.
Pariisissa olen asunut jo aikaisemmin, enkä ole aivan varma, haluaisinko takaisin. Aix-en-Provencesta ja muusta Etelä-Ranskasta on joskus miehen kanssa pilan päin puhuttu eläkekodiksi, mutta nykyään noilla seuduilla on kesäisin niin järjettömän kuuma, että ei houkuttele.
Poissa Suomesta. Ehkä Pohjois-Italiassa.
Ranskan Rivieralla vanhassa pinkissä kivitalossa.