Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko käyttää itsestäni titteliä "somevaikuttaja" sillä perusteella että aktiivisesti seuraan ja kommentoin Vauva-palstalla?

Vierailija
24.04.2024 |

Kuulostaisi aika hyvältä, ainakin omasta mielestäni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja lisää titteliin monialakokemusasiantuntia.

Vierailija
2/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Voit lisäksi kutsua itseäsi "kokemusasiantuntijaksi" jos olet joskus saanut pillua/munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Olet myös seksuaalikouluttaja, jos olet kommentoinut jotain seksijuttua.

Vierailija
4/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, ei nua tyttöset jotka somessa jotain rättejä tai meikkejä kehuu, ou yhtään sen kummempia, mut laita videoo kans

Vierailija
5/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on riittävä meriitti tittelille, ehdottomasti.

Vierailija
6/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Sitten minä myös. Mutta koska voimme alkaa odottaa että VAUVA rupeaa maksamaan meille jotain 'korvausta' aktiivisuudestamme... Miten kävisi palstan jos me emme täällä koskaan enää hääräisi? Mietä tarvitaan siis?

Vierailija
7/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, jos vaikutat oikeasti. Jos olet vaikka hiusrajamies tai holvikaarihullu, joka saa sanoja kielletyksi.

Vierailija
8/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahemmin provoilet täällä, sitä enemmän vaikutat muihin.

Vierailija
9/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä. Olen hyvin monissa keskusteluissa..  ja useat ihmiset todellakin ovat samaa mieltä. Niin naiset kuin miehetkin.

Vierailija
10/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs minä. Olen hyvin monissa keskusteluissa..  ja useat ihmiset todellakin ovat samaa mieltä. Niin naiset kuin miehetkin.

Ethän sinä silloin vaikuta, jos olet samaa mieltä kuin muut.

Vierailija
11/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisalana isokullifoorumit!

Vierailija
12/15 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä silloin vaikuta, jos olet samaa mieltä kuin muut.

Ei, kun muut ovat samaa mieltä KANSSANI.

Vierailija
13/15 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on (liian) paljon ns. vaikuttajia, joiden vaikuttavuus on sitä tasoa, että heidän juttujaan kuulemaan joutuvilla alkaa luontaisen puolustusmekanismin seurauksena muodostua korviin vaikkua. AP:n Vauva-palstalla tapahtuva vaikuttaminen on todennäköisesti laadukkaampaa, mielenkiintoisempaa ja hyödyllisempää kuin monen muun vaikuttajatyrkyttäjän.

Vierailija
14/15 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on (liian) paljon ns. vaikuttajia, joiden vaikuttavuus on sitä tasoa, että heidän juttujaan kuulemaan joutuvilla alkaa luontaisen puolustusmekanismin seurauksena muodostua korviin vaikkua. AP:n Vauva-palstalla tapahtuva vaikuttaminen on todennäköisesti laadukkaampaa, mielenkiintoisempaa ja hyödyllisempää kuin monen muun vaikuttajatyrkyttäjän.

SUURKIITOS! Minusta on tullut täysi palstahullu. Joka päivä päätän että nyt en edes avaa konetta tai juon vaan tän aamukahvin ja sit kone kiinni... Mutta kuinka tässä jatkuvasti käykää... roikun ja roikun... kirjoitan ja kirjoitan... saan idean jostain ketjusta... ja taas kirjoitan... JA KAKKI MENEE VAIN POISTOON... pöntöstä alas... vaikka minulla on joku epäilys, että kirjoitukset jotka menevät pönttöön eivät kuitenkaan mene ihan pönttöön... jotkut saattavat päätyä poliisilaitoksellekin...  jossakin ne muhivat... jos muhivat niin sitten se on jotain vaikuttamista... Tämä on sellainen palsta että kyllä täältä aina välillä löytyy ja tänne päätyy ties mitä KULLANMURUJA... niitä täytyy vaan osata 'etsiä' ja vaatii kärsivällisyyttä ja sitä ROIKKUMISTA... 

Vierailija
15/15 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somevaikuttajan yläpuolella on av-mamma. Hänestä kaikki puhuu, mutta vain harva on nähnyt.