Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ollaan eli eletään suhteessa mutta kuitenkin ypöyksin - onkohan tavallistakin? Hirvittävää elämän tyhjyyttä?
23.04.2024 |
20 v ei vielä kuulosta miltään pitkältä suhteelta - normaali lastenkasvatusperspektiivi jos niitä halusi. Entäpä suhteet joissa loppujen lopuksi ei koskaan ole mitään oikeaa rakkautta ollutkaan vaan rakennettu jollekin muulle? Mille? Jonkun statukselle, että on naimisissa, rahoille, talonrakennusprojektille yms...
Kun lapset poissa ja jäädään kaksisteen töllöttämään toisia niin mitä muuta voi olla kuin hirveää tyhjyyttä? Ollaan eli eletään suhteessa mutta kuitenkin ypöyksin - onkohan tavallistakin?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa