Millainen on naisellinen mies
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisinta vaan äijät hommata kasvuhormonit ja testokuurit ja nostaa rautaa. Sillä se maskuliinisuus tulee ja naiset kuolaa jonossa.
Tarpeeksi kun vedät "testoa", niin oma kroppasi ei enää tuotakaan testosteronia.
Jolloin vedetään lisää testoa. Se on joko tai, kun siihen hommaan lähtee. Ymmärrän hyvin, jos joku on kyllästynyt olemaan naisellinen ja haluaa pysyvän muutoksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos unohdetaan perus fyysiset piirteet, kuten maskuliiniset laatikkoleuka, ladon ovien levyiset hartiat ja metrin ympärysmitan lihaksikkaat reidet, yli 190cm pitkä, niin vaikka nuo kaikki puuttuisi, niin voiko toinen olla miehekäs ja toinen naisellinen, ja miten?
No mun veli on pitkä jääkiekkoilija ja juoksee karkuun ampiaista kuin pieni likka.
Käyttää kosteusvoiteita ja käyttää aikaa "laittautumiseen".
Semmoinen Henny Harjusola / Jade Nyström -tyyppinen.
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaan feminiininen mies on useimmiten homo, aivan kuin voimakkaan maskuliininen nainen on useimmiten lesbo.
Miehen feminiinisiä piirteitä voisi olla tapa elehtiä naiselliseen tapaan käsillään, keskivertomiehen ääntä korkeampi puheääni, hoikka vartalo, tapa ristiä jalat istuessa ja tarve huolehtia omasta ulkonäöstään keskivertomiestä enemmän.
Joskus tällainen mies voi olla parisuhteessa naisen kanssa, mutta kyllä heistä aika selkeät homovibat tulee.
Hakee äitihahmoa heteroparisuhteissaan. Ei kykene olemaan vakaa. Rikkoo toistuvasti parisuhteitaan koska pidemmän päälle tuollainen dynamiikka ei toimi. Syyttää kumppaneitaan omista törkeyksistään. Flirttailee ulospäin h*moudella asusteiden välityksellä. Hakee huomiota ja hyväksyntää somen kautta.
Pyöreät kasvot, liikkuessa keinuva iso pylly, jalat lähellä toisiaan, miestissit, lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos unohdetaan perus fyysiset piirteet, kuten maskuliiniset laatikkoleuka, ladon ovien levyiset hartiat ja metrin ympärysmitan lihaksikkaat reidet, yli 190cm pitkä, niin vaikka nuo kaikki puuttuisi, niin voiko toinen olla miehekäs ja toinen naisellinen, ja miten?
No mun veli on pitkä jääkiekkoilija ja juoksee karkuun ampiaista kuin pieni likka.
Veljesi on viisas eikä tuo käytös ole millään tavalla naisellista. Ampiaiset ovat v*ttupäitä, parempi pysyä kaukana.
Hentoääninen ja pienikokoinen ei ole kovin maskuliininen.
Vierailija kirjoitti:
Hentoääninen ja pienikokoinen ei ole kovin maskuliininen.
Nasaaliääntely ja sössötys noiden lisäksi.
Hintelä ja laiha mies ja vielä pehmoiset hikiset kädet päälle 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Vierailija kirjoitti:
Miehet kylläkin voisivat ottaa monessa asiassa naisilta oppia .
Kyllä. Minäkin aina töissä raksalla pillitän jos kynsi katkeaa mutta eivät työkaverit oikein ymmärrä. t:mauno 56v
Vierailija kirjoitti:
Minulla on herkkä iho joka kuivuu pahasti varsinkin talvella, niin pakko rasvata. Ja pidän ulkonäöstä huolta sen verran etten ihan resupekalta näytä. Ilmeisesti olen sitten naisellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on herkkä iho joka kuivuu pahasti varsinkin talvella, niin pakko rasvata. Ja pidän ulkonäöstä huolta sen verran etten ihan resupekalta näytä. Ilmeisesti olen sitten naisellinen
Niin olet. Miehellä pitää olla karhea iho, kuin hiekkapaperia. Niin että seksin jälkeen koko nainen on punainen.
Palstaulisija. Varsinaisia neitejä.
Seksuaallinen ahdistelija, viettää paljon naisten seurassa mutta ei miesten, kohtelee naisellisia naisia kuin miehiä. Ei ymmärrä ystävyyttä vaan seksuaallisuutta. Lyövät naisia
Käyp saunassa niinkuin Artho Sathonen
Taviomainen. Epävarmuus miehisyydestään näkyy hom#fobiana ja turhamaisuus hiusten laitossa.
Tarpeeksi kun vedät "testoa", niin oma kroppasi ei enää tuotakaan testosteronia.