Olga Temonen hyvässä kunnossa
Kommentit (109)
Miten suomessa ei saa näitä sähköhoitoja???
Tätä hoitoa ei tarjoa laadukas suomalainen terveydenhoito. Kuten ei kovin montaa muutakaan hoitoa.
Kuinka paljon kustansi tämä hoito
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon kustansi tämä hoito
Ei sulle mitään.
Olga on kertonut, että hänen kasvaimensa on kadonnut uusien sähköhoitojen myötä, joita hän sai Hollannissa ja Saksassa.
Tällaista ei vaan Olgan syöpäkategoriassa tapahdu, olen pahoillani. Onko shokkiuutisen takia huijannut itseään?
Vierailija kirjoitti:
Olga on kertonut, että hänen kasvaimensa on kadonnut uusien sähköhoitojen myötä, joita hän sai Hollannissa ja Saksassa.
Tällaista ei vaan Olgan syöpäkategoriassa tapahdu, olen pahoillani. Onko shokkiuutisen takia huijannut itseään?
No jos se on pienentynyt ja sen ansiosta voi paremmin?
Paljonkohan tota Olgan tilannetta väritettiin että saatiin jutut myytyä.
No ei kuole nyt
hiustenkasvu ei ole merkki parantumisesta
Ilkeitä ihmisiä täällä. Kasvaimet voivat pienentyä ja myös hävitä. Siksi kai niitä hoitoja saadaan. Onhan näitä vastaavia muitakin.
Olga on ihana ja seksikäs,olisipa mun vaimo 🥰
Vierailija kirjoitti:
Miten se saatanan Tuukka tuon iski??
En ole seurannut, onko kasvaimen katoaminen todettu siis Suomessa vai siellä, missä niitä hoitoja on annettu.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä ihmisiä täällä. Kasvaimet voivat pienentyä ja myös hävitä. Siksi kai niitä hoitoja saadaan. Onhan näitä vastaavia muitakin.
Kommentoin yleisellä tasolla, en kenenkään yksityisen ihmisen terveydentilaa. Toivon joka ainoalle syöpäsairaalle parantumista, tai ellei se ole mahdollista, niin mahdollisimman hyvää ja laadukasta loppuelämää.
Mutta toivoisin medialta vastuuta siihen liittyen, kuinka ns. vaihtoehtohoidoista kirjoitetaan. Usein noissa hoidoissa rahastetaan epätoivoisia ihmisiä. Välillä ne vievät hengen, jos niitä otetaan perinteisen lääketieteen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se saatanan Tuukka tuon iski??
Muistelen lukeneeni että Olga iski tuukan 😤
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut, onko kasvaimen katoaminen todettu siis Suomessa vai siellä, missä niitä hoitoja on annettu.
No jonnekin se helvetti vaan katosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jonnekin se helvetti vaan katosi.
Siis Olgan itsensä mukaan, tai sitten on kuullut lääkäriltä jotain liibalaabaa ja ymmärtänyt asian väärin. Muutenkin kaikenlaisia vaihtoehtohoitoja tarjoavat puoskarit ovat vähintäänkin kompetenssiltaan kyseenalaisia. Toivottavasti Olga ei joudu ojasta allikkoon nyt.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuole nyt
hiustenkasvu ei ole merkki parantumisesta
Ei niin. Kun hoidot loppuvat hiukset kasvavat takaisin.
Nuo hoidothan on saatava Suomeen, jos 4,5 kk:ssa saadaan pahalaatuinen kasvain katoamaan 😏
Kyllä ihana juttu
https://gekkonen.net/olga-temosen-tukka-kasvaa-taas-elama-voittaa-kuva/