Kysyttekö vaimolta 'saanko kulta runkata tänään'?
Minä aina kysyn, koska taas saisin.
Ihananan noloa se, aina ei todellakaan lupaa heltiä voi vaikka piiskaa tulla jos tiuhaan kyselee.
Kommentit (12)
Nuolettaako käytettyä lemmenpesäänsä kun tulee töistä kotiin?
Saan ja usein vaimo jopa kehottaa minua vetämään käteen ellei häntä juuri silloin tre mieli. Saan tyydyttää itseäni siinä hänen vieressä ja useimmiten näissä tilanteissa saan myös tähdätä hänen päälle.
Meillä on tarkasti suunniteltu aikataulu kalenterissa joten minun ei tarvitse kysyä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tarkasti suunniteltu aikataulu kalenterissa joten minun ei tarvitse kysyä erikseen.
Tämä kuulostaa kätevältä. Tuolla tavalla voi valmistautua kunnolla etukäteen.
Yökkäisin jos mies kysyis..touhutkoon rauhassa mutta ei mulle tosiaan tarvi kertoa. Ei kiihota eikä kiinnosta.
Kysyn luvan jos runkkaan vaimon vieressä. Useimmiten runkkaan salaa.
Sille on ihan sama mitä teen. Vaikka kysyisin että voinko käydä panemassa naapuria niin vastaus ihan sama . Eikös ole suhde hienossa pisteessä
Vierailija kirjoitti:
Saan ja usein vaimo jopa kehottaa minua vetämään käteen ellei häntä juuri silloin tre mieli. Saan tyydyttää itseäni siinä hänen vieressä ja useimmiten näissä tilanteissa saan myös tähdätä hänen päälle.
Kun ei pillua halua antaa niin minulle riittäisi tämä että muija sanoisi runkkaa ja katsele/koskettele.
Eipä sano eikä tee muutakaan. Pääsisi helpolla kun olisi vaan sängyllä ja vaikka nukkuisi. Olisi pieni merkki että välittää toisesta ja huomioi tarpeet
En kysele mutta voisi testiksi alkaa kysymään joka päivä, että saako tänään runkata ja katsoa tuleeko sitä päivää, jolloin sanoo, ettei saa runkata kun pitää panna.
Taitaa vaimosi olla aikas Alfanaaras....
Panee muita ja sä et saa edes runkata kun luvalla.