Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mauno Mattila.Youtube.Mikä mies?

Vierailija
23.04.2024 |

Mauno Mattila on tehyn paljon videoita Youtubeen.Tietääkö kukaan mikä mies tämä Mattila on?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä luota läskiin saarnaajaan. Kuten Maunoon. Istuu läskinä netissä ja tutkii kaikkea harhaoppia

Vierailija
22/39 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mikä mies on.Mauno paljastaa kristilliset eksyttäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä luota läskiin saarnaajaan. Kuten Maunoon. Istuu läskinä netissä ja tutkii kaikkea harhaoppia

Höpsis. Siellä P-Pohj kaikki on pallinaamoja. Pallinaamaisuus lisääntyy mitä enemmän Lappiin päin mennään. Ei Mattila kallonmuodolleen mitään mahda, se puhe on tärkeintä sisältöä eikä Mattilan kalju. Kannattaa kuunnella saarnojaan ennen kuin on liian myöhäistä. Valtion velka räjähtää käsiin ja Mattila on soemttanut aiheesta kertomasna mukaan 2017. Joku joka osaa, saisi kaivaa sen sometuksen esille. Nauhoitusta ei Youtubessa ole muuta kuin tuo maininta jossain Mattilan saarnassa.

Vierailija
24/39 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno ei hyväksy mitään kirkkoa eikä uskovaa joka poikkeaa itsestään. Kannattaa vanhoja helluntaimaallikkosaarnaajia. Joku naiskompleksi on kun vähättelee ja yrittää panna ruotuun naiset. Haukkuu oikeitakin asioita mm kalvinisteja mutta kaikki Maunon opetukset ei mene kaaliin. Kannattaa jotenkin venäjää ja toivoo tämän miehitystä Tukholman profetian tavoin. Mauno hermostuu jos ihmetellään oppejaan. Esim profetiat ei kertonut mitään Natosta. Liekö muukaan ok?

Hymyilevä uskova on huono juttu sanoo tänään. Ylimielinen ja vääräoppinen sanoi pastoripariskunnasta. Naisen nimeä ei saa sanoa ensin. 

Vierailija
25/39 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mikä mies tämä Mauno on.

Vierailija
26/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän Mattilan jonkun saarnan taustalle ja menen nukkumaan.

Vierailija
27/39 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies tämä Mauno on.

Vierailija
28/39 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno Mattilalla on paljon hyviä youtube- saarnoja. Pidän erityisesti sellaisesta, jonka nimi oli Sota-aseet henkivaltoja vastaan. Aivan superhyvä saarna. Kun olen peloissani, yksin, tai tunnen, että paha pyörii taas ympärillä, laitan illalla Mauno Mattilan saarnan päälle viereiselle tyynylle, ja aika nopeasti alkaa tilanne rauhoittua.

Taitaa paha vähän pelätä Maunoa, ja syystä.

KIITOS MAUNOLLE!

Vierailija
29/39 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno Mattilan ansiosta olen saanut paljon uutta tietoa raamatun tarinoista. Mauno osaa myös vertailla eri käännösten eroja ja muutoksia, hänellä on erittäin vahva raamatuntuntemus. Jos Mauno olisi tavallisessa seurakunnassa saarnapappina, niin uskon, että kirkkokin alkaisi taas kiinnostamaan ihmisiä.

Nykypapeilla harvoin on enää edes kutsumusta alalle. Hävettää heidän puolestaan.

Onneksi on Mauno.

Usein kuuntelen automatkalla illalla pimeässä keskellä ei mitään ajaessani Maunon saarnoja, silloin ei enää pelota ajaa yksin pimeässä kotiin päin.

Vierailija
30/39 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pilkatko Mauno Mattilaa. Tekee hyviä, erittäin perehtyneitä videoita/saarnoja youtubeen.

Maunon "kirkko" (kanava) on ainoa kirkko, jossa säännöllisesti käyn.

Herran siunausta Sinulle, Mauno Mattila.

Vierailija
31/39 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyy myös espanjakielisillä treffisivuilla nimellä Manuel Tortilla. "Que?"

T: Urpo

Vierailija
32/39 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilalta kovaa settiä Youtube kanavallaan otsikolla "Näyt Venäjän sodasta Pohjolassa". En laita linkkiä ettei viesti katoa, etsikää itse.

Vierailija
33/39 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno Mattila otti minuun yhteyttä vuonna 2014 facebookissa kun olin teini-ikäinen ja halusi minut kulttiinsa mukaan. Vakuutteli minulle että Jeesus haluaa ilmestyä minulle ja aloinkin hallusinoimaan. Löysi minut nuorten omasta kristillisestä fb ryhmästä. Ihan sairas äijä, kerroin hänen tekosistaan aikuisille vasta sitten kun itsekkin olin aikuinen.  

Vierailija
34/39 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
35/39 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan OK. Voi luottaa.

Profetiat ovat aina vajavaista kuitenkin, siinä voi olla ns. astian makua enemmän tai vähemmän.

Tärkeintä on, että opetus on vilpitöntä ,raamatun - Jumalan Sanan mukaista.

Jumalan Sana on kuin kaksiteräinen miekka. Jos Sitä  julistetaan Hengessä ja Totuudessä- tutkii ja munaskuut ja sydämet, erottaa valheen Totuudesta. 

Jumalan Sana ei jätä ketään kylmäksi. On pakko ottaa kantaa tavalla tai toisella.

Vierailija
36/39 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno on äärimmäisen suuri trumpistit. Kehuu Trumpin hyvyyttä ja kristillisyyttä. Pohjaton nuoleminen

Vierailija
37/39 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti kuunnella Maunoa ja arvioida itse.

Hän puhuu täyttä asiaa, mitä ei kaikkien seurakuntien ja kirkkojen puhujapöntöstä kuule, vaikka pitäisi.

Hän ei myöskään unohda lämminhenkistä huumoria.

Vierailija
38/39 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä videoita tekee. Dispensationalisti ymmärtääkseni kuten itsekin olen. Maunon videoihin ei kyllästy, palaan aina niitä kuuntelemaan, välillä kuuntelen muitakin. Ihan huippumatskua.

Sanoo Mauno itse.

Mainostaa itseään ihan samalla kysymyksellä myös suomi24-palstalla.

Äläpä viitsi, minä en ole Mauno. Maunolla on hyvät videot, siunausta Maunolle.

Ethän sinä olekaan kun sinä olet Matti Maunola

Vierailija
39/39 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolosti ylistää Trumppia ja Elon Muskia facessa ja kun sitten Trumpin toilailuista uutisoidaan niin ei kommentoikaan asia mitenkään, painaa villaisella kaikki äärioikeiston toimet. Epäkristillistä touhua siis..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän