Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pettäminen on niin yleistä nykyään?

Vierailija
23.04.2024 |

Joka puolella pettämistä ja sen normalisoimista, mukaanlukien maksullisissa käymistä.

Jos omassa suhteessa ei ole seksiä, neuvotaan pettämään eikä rehellisesti eroamaan.

Tekis mieli vaan elää loppuelämä yksin, kun tämä mennyt tällaiseksi.

Käsi ylös kaikki, jotka olleet täysin uskollisia liitoissaan!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylhäällä. 

Vierailija
2/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pettämistä on ollut aina ihan samalla tavalla. Maksullisistakin puhutaan maailman vanhimman ammatin harjoittajina.

Vierailija
4/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola. Suosittelen kokeilemaan, kerran täällä vaan eletään.

Vierailija
6/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kunnioita toisiaan. Kaikki on itsekkäitä ja mennään omat halut edellä.

Vierailija
7/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 100% uskollinen avioliitossani. Olin se vaimo. 20 vuoden avioliitto takana. Ex-mies petti vuosia ja lasten takia jaksoin ja toivoin että lopettaisi. No ei lopettanut. Syyksi pettämiseen mies sanoi että hän haluaa kokeilla erilaisia naisia ja että minä en ole riittävän seksikäs. Erottiin kun taas tuli yksi salasuhde esille, en jaksanut, mielenterveyteni oli vaakalaudalla. 

Nyt ex haluaisi olla kaverini ja käydä luonani kylässä sillä perusteella että meillä on yhteisiä lapsia. Ei kiitos. Mädäntyköön kolossaan.

Vierailija
8/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin tuntuu että syntiä yritetään normalisoida.

Vierailija
9/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät kunnioita toisiaan. Kaikki on itsekkäitä ja mennään omat halut edellä.

Eivät kunnioita itseään eikä mitään muutakaan.

Vierailija
10/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 100% uskollinen avioliitossani. Olin se vaimo. 20 vuoden avioliitto takana. Ex-mies petti vuosia ja lasten takia jaksoin ja toivoin että lopettaisi. No ei lopettanut. Syyksi pettämiseen mies sanoi että hän haluaa kokeilla erilaisia naisia ja että minä en ole riittävän seksikäs. Erottiin kun taas tuli yksi salasuhde esille, en jaksanut, mielenterveyteni oli vaakalaudalla. 

Nyt ex haluaisi olla kaverini ja käydä luonani kylässä sillä perusteella että meillä on yhteisiä lapsia. Ei kiitos. Mädäntyköön kolossaan.

Naisen katkeruus...

Vierailija
11/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina ollut yleistä, nyt siitä vain puhutaan enemmän. 

Vierailija
12/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjätovat alinta pohjasakkaa. Vertautuvat r*iskaajiin

Vierailija
13/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muita hässinyt suhteen aikana ja olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että ennemmin eroaisin kuin hautoisin sisälläni tämäntyylistä salaisuutta.

Toisaalta ymmärrän sen, että ihmisiä, suhteita ja tilanteita on niin monenlaisia, että en ala mitään kiviä heittelemään toisten päälle. Elämä on sotkuista.

M40

Vierailija
14/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään? 

Pettäjien määrä on 2000-luvulla vähentynyt. Suomalaiset myös tuomitsevat uskottomuuden selvästi jyrkemmin kuin ennen. 

Aiemmin parisuhteissa oli merkittävämpää yhteinen talous ja rahat ja yhteiskunnan käsitys perheestä. 

Nykyään parisuhteet perustuvat yhä enemmän käsitykselle romanttisesta yhteydestä. Rakkaus, luottamus ja seksuaalinen yhteys ovat avain asemassa. 

Vierailija
15/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut uskollinen parisuhteissani, mutta nyt olen sinkku ja mahdollistan varatun miehen pettämisen. Mies hakee varmaan jännitystä salasuhteesta reilusti nuorempaan naiseen.

Vierailija
16/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola. Suosittelen kokeilemaan, kerran täällä vaan eletään.

Yrität varmaan sanoa, että seksi jonkun muun kuin puolison kanssa on sinusta hyvä idea.

Petettyä luottamusta ei saa niin vain takaisin. Petetty voi petoksen johdosta olla rikkinäinen lopun elämäänsä, eikä kykene luottamaan kehenkään.

Vierailija
17/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettämistä on aina ollut. Omassani ja miesystäväni suvussa on au-lapsia vaikka kuinka paljon - 40-60-luvuilta. Ehkäisyä ei ollut ja todiste jäi. 

Vierailija
18/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisellä on jostakin vanhasta uskonnollisuudesta pohjautuva itse keksitty moraalisääntö jossa yhdistetään seksin harrastaminen vain avioliiton sisäiseksi toiminnaksi. Tuossa ei ole mitään luonnollista ja johtaa sitten tällaisiin tilanteisiin kuin pettäminen kun ihminen vain käyttää lajityypillisesti eli luonnollisesti.

Vierailija
19/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli ap on oikeassa tuon nykyään sanan kanssa, että naiset pettää nykyään enemmän kuin 50 vuotta sitten. Mun isä ravasi vieraissa koko lapsuuteni ja sille lähinnä naureskeltiin kuinka isä taas kävi naapurin vanhallapiialla. 

Vierailija
20/30 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettäjätovat alinta pohjasakkaa. Vertautuvat r*iskaajiin

Saejapettäjä ei suostu edes tuomitsemaan valtavirran mukaisesti pettämistä. Sitten uhriutuu kun häntä kritisoidaan väkivallastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi