puoliso petti työpaikalla
sen jälkeen seksi alkanut oksettamaan koen että on likainen ja kuvottava koko ihminen johon kaikki luottamus mennyt joten enää en kykene rentoutumaan enkä näin ollen nauti koko touhusta
ero taitaa olla ainut apu.
Kommentit (28)
Ex kun petti niin meni pitkän aikaa ennenkuin aloin todella nauttimaan naisista.varmaan monta kuukautisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monogamia on miehelle seksuaalinen vankila. Puoliksi avoin suhde, eli miehelle oikeus käydä vieraissa, on ainoa järkevä parisuhdemalli.
Itse olen "monogami", enkä koe olevani vankilassa. Mielestäni itseään ja puolisoaan kunnioittava ihminen kykenee itsekuriin, sekä riittävään itsetutkiskeluun ja näin ollen ei petä puolisoaan. Etenkin jos suhteen alussa molemmat ovat yhteistuumin laatineet suhteelle perustavanlaatuisen reunaehdon, että pettäminen ei ole hyväksyttävää.
Kyllä olis toinen ääni kellossa, jos viehättävät nuoret naiset osoittaisi kiinnostusta sinua kohtaan viikoittain. Käteväähän se on olla monogaminen, jos ei muualta edes lohkeis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monogamia on miehelle seksuaalinen vankila. Puoliksi avoin suhde, eli miehelle oikeus käydä vieraissa, on ainoa järkevä parisuhdemalli.
Itse olen "monogami", enkä koe olevani vankilassa. Mielestäni itseään ja puolisoaan kunnioittava ihminen kykenee itsekuriin, sekä riittävään itsetutkiskeluun ja näin ollen ei petä puolisoaan. Etenkin jos suhteen alussa molemmat ovat yhteistuumin laatineet suhteelle perustavanlaatuisen reunaehdon, että pettäminen ei ole hyväksyttävää.
Kyllä olis toinen ääni kellossa, jos viehättävät nuoret naiset osoittaisi kiinnostusta sinua kohtaan viikoittain. Käteväähän se on olla monogaminen, jos ei muualta edes lohkeis.
Monet naiset ovat minua halunneet, useat ovat jopa tulleet minua iskemään, mutta aina olen antanut pakit. Saan naisilta paljon "hyväksyviä" katseita, ja tiedän että minussa on jotain joka vetoaa. Useat vaimoni ystävätkin ovat minuun lääpällään.
Olen komea, treenattu (ei liikaa) ja itsevarma. Varustuksenikin on iso, sekä osaan sitä myös käyttää. Kuitenkin luonteeltani herrasmies. Tiedän että saisin kaadettua lähes kenet vain jos haluaisin. (Myös ne viehättävät nuoret naiset)
Kuitenkin, olen valintani jo tehnyt, ja saanut sen naisen, kenet haluan. Jos joskus tulisi se tilanne, etten halua, on minulla pokkaa sanoa se suoraan ja erota. Tiedän että vientiä riittäisi, joten minun ei tarvitse pitää pettämistä edes vaihtoehtona.
Oma arvomaailmani on kunnossa, eikä minun tarvitse käydä vieraissa, pönkittääkseni itsetunoani. Osaan myös sitoutua, joka tuntuu olevan nykymaailmassa jo pikemminkin poikkeus, kuin itsestäänselvyys. Tiedän olevani monen naisen unelmamies, eikä siinä ole mitään väärää, pikemminkin se tuo itselleni sellaisen edun, ettei minun tarvitse toimia kenenkään selän takana.
Ahdasmielistä ajattelua AP:lta. Jos ihminen olisi yksi naimainen niin ekaa kertaa naitaessa miehen penis irtoaisi ja kiinnittyisi tulpaksi naisen pilluun vähän niinkuin ampparin piikki jää sen pistäessä sykkimään pistokohtaan.
Ihana, voimaantunut nainen. Taitaa olla pohjimmiltaan polyamorinen, jolla on täysi oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan juuri kuten haluaa. Terveisin sexpon polyamoriset tädit.