Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Body Shop menossa konkurssiin!

Vierailija
23.04.2024 |

??

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän meni jo 

Vierailija
2/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Onko lähtölaskenta slkanut Suomessakin. En edes muistanut koko putikkia. Helsingin uutisista luin että lopettaa myymälöitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syyllinen ole Normal

Vierailija
4/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta menee varmaan Normal, kun laajentaa ihan holtittomasti ja markkinat on jo täynnä krääsää ja purnukoita.

Vierailija
5/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohta enää juurikaan mahdollisuutta vastustaa eläinkokeita. Kyllä surku tulee body Shopia! 😢 jos tämä uutinen nyt edes oli tosi. 

Vierailija
6/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shop lopetti parhaat tuotteensa ja ylihinnoitteli jäljelle jäävät tuotteensa. Aloe kasvojenpuhdistusvaahto oli hyvä. Aloe hajusteeton antiperspirantti on myös todella hyvä eikä ärsytä ihoa. 

Vierailija
7/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menee konkkaan Lidl, K-ketju ja s-ketju ja me kuollaan pystyyn. Ainoa mikä ei mene konkkaan on oikeuslaitos joka kieltää ihmisiä hankkimasta itse ruokaansa luonnosta. 

Vierailija
8/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta vähentää kyllä liikkeitään huomattavasti.

Vierailija
9/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, kun ainakin Redin, Itiksen ja Forumin liikkeet lopetetaan. Mitä jää jäljelle Hgissä? 

Vierailija
10/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo tuotteet oikein enää sovi minkään asiakasryhmän tarpeisiin, koska nykyään on saatavilla oikeaakin luonnonkosmetiikkaa ja hajusteettomuusporukkaa (joita valtaosa taitaa edustaa) nuo tuotteet eivät kiinnosta.

Vierailija
11/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLM = Multi Level Marketing -kompurointi teki hallaa? 

Vierailija
12/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, kun ainakin Redin, Itiksen ja Forumin liikkeet lopetetaan. Mitä jää jäljelle Hgissä? 

Vastaan itselleni, että näköjään siis Kamppi ja Tripla jää onneksi jäljelle vielä.

Vierailija
13/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sieltä enää edes ostaa mitään? Kalliita ja ei todellakaan mitään luonnonkosmetiikkaa. Ostan itse K-beauty tuotteita, edullisempia ja paljon parempia.

Vierailija
14/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kohta enää juurikaan mahdollisuutta vastustaa eläinkokeita. Kyllä surku tulee body Shopia! 😢 jos tämä uutinen nyt edes oli tosi. 

Eläinkokeilla testatun kosmetiikan myynti on kiellettyä EU:n alueella. 

Pitää vaan välttää brändejä, joita myydään myös Kiinassa, koska Kiinan lainsäädäntö sallii vain eläinkokeilla testatun kosmetiikan myynnin (jolloin nämä firmat testauttavat sitten erikseen siellä tuotteensa eläinkokeilla). 

Vierailija
15/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopin taru oli taputeltu kun se myytiin globaalille kosmetiikkajätille. Nykyään tietenkin kilpailijoita on niin paljon ja eri tasoisia että BS on jo vähän tunkkainen ja vanhanaikainen. Pääasiallinen asiakaskunta eli nuoret naiset ostavat toisenlaisia ihonhoitotuotteita. Olin itsekin asiakaskuntaa joskus parikymppisenä, sen jälkeen on ollut eri merkit ja liikkeet ostopaikkana.

Vierailija
16/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt samoihin aikoihin kuin Prinsessa Diana ja ihailin häntä nuorena kovasti. Diana teki Body Shopia tunnetuksi, suosimalla niiden tuotteita. Aloin itsekin silloin käyttämään niitä, mutta tästä on jo 40v aikaa. Nykyään se tuntuu jotenkin tosi kasarimaiselta, eikä taida enää nykynuorisoa yhtään kiinnostaa ja onhan se tosi kallis, kun ei ne tuotteet mitään kovin kummoisia ole.

Vierailija
17/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo tuotteet oikein enää sovi minkään asiakasryhmän tarpeisiin, koska nykyään on saatavilla oikeaakin luonnonkosmetiikkaa ja hajusteettomuusporukkaa (joita valtaosa taitaa edustaa) nuo tuotteet eivät kiinnosta.

Tämä. Itsekin olen siirtynyt sertifioituun luonnonkosmetiikkaan, ja luulen että moni muukin entinen Body Shopin asiakas. Body Shopin tuotteissa on paljon synteettisiä aineosia, ja vain pieni prosentti jotain kasviuutetta usein. Nykyään saa Ruohonjuuresta ja vastaavista helposti täysin eläinkokeetonta, ja luonnollisemmista aineista tehtyä luonnonkosmetiikkaa, joten olen siirtynyt niihin. 

Vierailija
18/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten meidän pienen kaupungin Body Shop on edelleen auki. Vuodesta toiseen siellä istuu vain myyjä yksinään.

Vierailija
19/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinkokeilla testatun kosmetiikan myynti on kiellettyä EU:n alueella. 

Pitää vaan välttää brändejä, joita myydään myös Kiinassa, koska Kiinan lainsäädäntö sallii vain eläinkokeilla testatun kosmetiikan myynnin (jolloin nämä firmat testauttavat sitten erikseen siellä tuotteensa eläinkokeilla). 

Eikä Kiina ole edes ainoa markkina, jossa vaaditaan eläinkokeita, että pääsee markkinoille. Itse olen kokenut yksittäisenä kuluttajana aika vaikeaksi ottaa selville tuota, että myykö joku firma esim. eri tuotesarjoja markkinoille, joilla vaaditaan eläinkokeita. Siksi minusta on helpompi suosia merkkejä, jotka joku taho on tutkinut ja sertifioinut eläinkokeettomiksi. Kun en missään nimessä halua rahoillani tukea kosmetiikan eläinkokeiden tekoa missään päin maailmaa.

Vierailija
20/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita tuotteita. Kosmetiikka on pääosin heräte ja mielihyväostoksia. Ei oikeasti moniakaan tarvitse. Näissä voi säästää kun kaikki on kallistuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi