Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa

Vierailija
23.04.2024 |

Wau mikä tyyli

Kommentit (1550)

Vierailija
621/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin netistä vanhoja kuvia rouva Stubbista. Aika järkyttäviä asuja hänellä on joskus aiemminkin ollut. Tämä tämän päiväinen ei ollut lainkaan paha niihin verrattuna.

Vierailija
622/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka asun on valmistanut? Mikä firma tekee hattuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oikeasti ei ole kuitenkaan niin hoikka, koska kuvissa ei ainakaan rouva Stubb ei näytä hoikemmalta kuin Victoria. Eikä edes juurikaan pitemmältä, mutta rouva Stubbista tulee jotenkin ihan tolppa vaikutelma. 

Palstalle on syntynyt tolppahullu. 

Vierailija
624/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun ihana analyysi - olen samaa mieltä. Dramaattisen ei kannata vaimentaa itseään.

Vierailija
625/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno profiili tuon hatun kanssa... Lieri, nokka ja leuka , kolme eteenpäin törröttävää terävää piikkiä... noita-akkamainen vaikutelma. Vain syylä puuttuu.

Samaa mieltä. Noita-akka, kotka, Cruella de Vil - ei ihan toivottavia mielikuvia.

No onko mm Ruotsissa vastaavia palstoja, joissa wt väki ruotii kuninkaallisten ulkonäköä ? Kaikista löytyy arvosteltavaa, jos niin haluaa tehdä. Sivistyneet  ja hyväkäytöksiset eivät sellaiseen alennu. Entä briteissä jne?? Itse olen ikäihminen ja olen tyrmistynyt....

Vierailija
626/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oikeasti ei ole kuitenkaan niin hoikka, koska kuvissa ei ainakaan rouva Stubb ei näytä hoikemmalta kuin Victoria. Eikä edes juurikaan pitemmältä, mutta rouva Stubbista tulee jotenkin ihan tolppa vaikutelma. 

Palstalle on syntynyt tolppahullu. 

Kiva, kun voi syntyä tolppahulluksi. Onko sulla joku muu hulluus kuin etsiä näitä hulluuksia?

Vierailija
627/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun ihana analyysi - olen samaa mieltä. Dramaattisen ei kannata vaimentaa itseään.

Tarkoitin siis kommenttia 606, sen lainaaminen ei onnistunut.

Vierailija
628/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli lukea jonkun kanssapalstailijan pidempi asiantunteva analyysi dramatic/natural -tyyleistä. Kiitos! 

Jäin miettimään, mikä minä itse olen?

Vierailija
629/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti löytynyt mitään muuta kuin lokinpaskan väristä mustaa ja valkoista. 

Vierailija
630/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dramaattinen = femme fatale. Aika harva suomalainen on. 

Vierailija
631/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valkoinen jakku on mielestäni ihan ok, mutta tuo hame! Ryppyinen ja helman sauma vetää selvästi!  

Vierailija
632/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on nyt noita-akka, leuka, nokka....

Kyllä on rumasti sanottu.

Mutta niinhän jotkut haukkui rva Haukion hiuksia kypäräksi.

Mikä teille passais? Voi että, kunpa voitas nähdä jennin herkkyys ja suzannen uljuus.

Vierailija
633/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä on hieno kuva rouva Stubbista taidemuseossa. Hän näyttää siinä veistokselliselta. Todella upea kuva. Seisoo paljain päin ja valkoinen mekko sopii hienosti kokonaisuuteen.

Vierailija
634/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko presidentin puolisolla pukeutumisassaria, joka osaisi neuvoa millaiset rytkyt mihinkin vierailuun ja juhlaan? Jenni oli a i n a hillityn hallitun tyylikäs. 

Jenni oli tylsä ja alipukeutuja. Vaatteet outoja täti-tyttösekoituksia. Ja ne hihat aina vajaamittaiset ja epäpukevat. 

Vierailija
635/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä asu. Tykkään. Ei paras mahdollinen mutta riittävän hyvä Ruotsiin. Hattukin oli ihan hyvä. Sivukuvassa varsinkin. Ruotsalaislehden kuvissa oli enemmän edukseen.

Tulee mieleen Maija Poppanen eli se näyttelijänainen kuka nyt olikaan nimeltään ja Wallis Simpson.

Vierailija
636/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo valkoinen jakku on mielestäni ihan ok, mutta tuo hame! Ryppyinen ja helman sauma vetää selvästi!  

Minä ihmettelin myös tuota hameen helmaa. 

Vierailija
637/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva oli lukea jonkun kanssapalstailijan pidempi asiantunteva analyysi dramatic/natural -tyyleistä. Kiitos! 

Jäin miettimään, mikä minä itse olen?

Esimerkiksi minäkin olen dramaattinen, mutta en niinkään väreiltäni vaan luustoni puolesta. Minulle eivät alkuunkaan sovi röyhelömekot tai sovinnaiset asut, vaikka muiden päällä voinkin ihailla niitä. 

Vierailija
638/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko presidentin puolisolla pukeutumisassaria, joka osaisi neuvoa millaiset rytkyt mihinkin vierailuun ja juhlaan? Jenni oli a i n a hillityn hallitun tyylikäs. 

Jenni oli tylsä ja alipukeutuja. Vaatteet outoja täti-tyttösekoituksia. Ja ne hihat aina vajaamittaiset ja epäpukevat. 

Minä taas tykkäsin Jennin tyylistä. 

Vierailija
639/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femme fatalesta tulee mieleen ainoastaan kaunareiden Sally Spectra. Huhhuh.

Vierailija
640/1550 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tolppahullu tykkäsin Jennin tyylistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi