Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muka ihmistä aistii minkälainen tämä on pohjimmiltaan? Aika rohkeaa alkaa tekemään sellaisia johtopäätöksiä. Aistitteko te minkälainen

Vierailija
23.04.2024 |

Miten muka ihmistä aistii minkälainen tämä on pohjimmiltaan? Aika rohkeaa alkaa tekemään sellaisia johtopäätöksiä. Aistitteko te minkälainen - ja vielä seksiin ja pettämiseen liittyen - minkälainen joku on... 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "aistijat" ovat yleensä itse elämäänsä kyllästyneitä keski-ikäsiä kurppia.

Vierailija
2/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ainakin aistii hyvin kaikki narsistit ja naistenhakkaajat, ja sitten alkaa parisuhteisiin niiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän heidän aistimisestaan ei ole sinulle haittaa, win-win. Sinun ei tarvitse kärsiä kurpista, eikä heidän sinusta.

Minä olen aistinut lapsesta saakka. Pahinta jälkeä on syntynyt, kun en ole uskonut intuitiotani. 

Mitään vahinkoa ei ole tapahtunut siitä, kun olen vältellyt ihmisiä, joista olen saanut ikäviä fiiliksiä.

Vierailija
4/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonhan se huijaaminen perustuu, että vetoaa näihin ihmisten luuloihin. 

Katsokaa tuota Petolliset-sarjaa. Sen sisältö on paljastaa, miten helppo ihmisiä on huijata, kun he pitävät itseään verrattomia ihmistuntijoita ja siinä se selostavat suut vaahdossa, että minä aistin ja arvaan ja tiedän, kun olen niin hyvä ihmistuntija ja intuitio ja varmuus ja vakuutus. 

Vierailija
5/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen yleistys. Yhtä typerä kuin ns. aistijoiden väitteet.

Vierailija
6/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään oikeasti aisti, mutta kun tälla lailla ennakolta lajittelee ihmisiä ja sen perusteella kohtelee heitä tietyillä tavoilla, niin nuo lajitelmat muuttuvat itseään toteuttaviksi ennustuksiksi.

Vierailija
7/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohonhan se huijaaminen perustuu, että vetoaa näihin ihmisten luuloihin. 

Katsokaa tuota Petolliset-sarjaa. Sen sisältö on paljastaa, miten helppo ihmisiä on huijata, kun he pitävät itseään verrattomia ihmistuntijoita ja siinä se selostavat suut vaahdossa, että minä aistin ja arvaan ja tiedän, kun olen niin hyvä ihmistuntija ja intuitio ja varmuus ja vakuutus. 

Nimenomaan niitä on helppo huijata, jotka muka aistivat kaikenlaista. Siis niitä, jotka mainostavat olevansa sellaisia. Eiköhän täällä useimmat aisti jos jonkinlaisia asioita välillä, mutta nämä joilla on tarve puhua aiheesta ja kokea itsensä jonain muiden ihmisten aistijoina, ovat just niitä joille saa myytyä rihkamaa kultana jne. 

Vierailija
8/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI mitään oikeasti aisti, mutta kun tälla lailla ennakolta lajittelee ihmisiä ja sen perusteella kohtelee heitä tietyillä tavoilla, niin nuo lajitelmat muuttuvat itseään toteuttaviksi ennustuksiksi.

Voit uskoa noin jos haluat, mutta se on uskomus. Aivot on viisas elin ja tallettaa alitajuntaan tietoa, joka nousee esille tarpeen vaatiessa. 

En teilaa ketään suoralta kädeltä. Annan aina mahdollisuuden uudelle ihmiselle, myös sille, josta tuli ikävä tunne. Välttelen ihmisiä heidän tekemistensä perusteella. Jos toinen kohtelee toisia toistuvasti ikävästi, en halua olla hänen seurassaan.

Yleensä toimin näin, juuri omaa intuitiotani vastaan.

Vierailija
9/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään keski-ikäistä joka selittelisi tuollaisia, mutta varmasti sellaisiakin löytyy. Ne harvat "ihmistuntijat" ja "aistijat" joita olen tiennyt, ovat olleet sellaisia helposti huijattavia hölmöjä 20-30v ihan nättejä tyttöjä. Muka varpaillaan ja epäilemässä kaikkea turhaa, mutta eivät sitten rekisteröi mitään oikeita hälytysmerkkejä.

Vierailija
10/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus mutta miksi vedit heti seksin mukaan? Paljon voi aistia ja ne voivat hyvinkin osua oikeaan ellei sitten hyvää näyttelemistä mukana. Ja uskon että jotkut aistii asioita patemmin kun toiset.

Harva nuuhkii ensimmäisenä onko pettäjä vai ei, vaan miettii muita asioita.

Vierailija
11/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän heidän aistimisestaan ei ole sinulle haittaa, win-win. Sinun ei tarvitse kärsiä kurpista, eikä heidän sinusta.

Minä olen aistinut lapsesta saakka. Pahinta jälkeä on syntynyt, kun en ole uskonut intuitiotani. 

Mitään vahinkoa ei ole tapahtunut siitä, kun olen vältellyt ihmisiä, joista olen saanut ikäviä fiiliksiä.

Ei tietenkään ole tapahtunut mitään ikävää, koska ihmisten välttelystä ei seuraa mitään, ei hyvää, eikä pahaa. Näin voi jatkaa höpisemistä jostain intuitiosta ja sen oikeellisuudesta. Ehkä niistä vältellyistä ihmisistä olisi saanut vaikka kuinka kivoja kavereita. Olin kerran sairaalassa ja siellä oli todella tylyn oloinen lääkäri, jota katselin aina kierroilla. Ei hoitanut minua ja olin siitä tyytyväinen. Kun sainkin sitten syöpädiagnoosin, tieto tuli tältä lääkäriltä ja hän jaksoi jutella janssani pitkään ja oli hyvin ystävällinen. Se siitä intuitiosta.

Vierailija
12/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen töitä missä ihmisten lukeminen heidän tahtomattaan on koko homman a ja o.

Voin kertoa että sen sortin esoteerista salatiedettä että minä en usko ihmisten kykyyn aistia toisistaan yhtään mitään, paitsi jos ihminen jota luetaan on itse kuin avoin kirja, silloin lukijan tarvii itse olla silmät kiinni väkisin jos ei pysy kärryillä.

Vierailija
13/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole tapahtunut mitään ikävää, koska ihmisten välttelystä ei seuraa mitään, ei hyvää, eikä pahaa. Näin voi jatkaa höpisemistä jostain intuitiosta ja sen oikeellisuudesta. Ehkä niistä vältellyistä ihmisistä olisi saanut vaikka kuinka kivoja kavereita. Olin kerran sairaalassa ja siellä oli todella tylyn oloinen lääkäri, jota katselin aina kierroi

Hyvä jos näin, sinulle. Omasta puolestani voin sanoa, että liian harvoin olen kuunnellut vaistoani, olisi pitänyt. Et ole elänyt elämääni, etkä ole minä, joten paha sinun on höpistä mitään elämästäni.

Vierailija
14/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Et tajua ihmismielestä mitään. Siis omasta mielestäsi.

Vierailija
15/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tämän keskustelun perusteella aistin seuraavaa:

- en tulisi juttuun ap:n kanssa

- en pitäisi keskustelun vähättelijöistä

Syy, he eivät arvosta toisen ihmisen näkemystä tai kokemusta, vaan pyrkivät sen teilaamaan. Mikä lie motivaatio sille, erikoista toimintaa.

Vierailija
16/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee päätelmiä asioiden kulusta tai ihmisten  tekemisistä tai luonteesea kovin pitkälle ainakaan aistien perusteella, vaan faktojen perusteella joihin jonkin verran sekoitttunut aisteja, jos muistoja voi sanoa sellaisiksi. Eihän se niin vaarallista, jos mielessään aistii tai miettii jonkun ihmisen jonkunlaiseksi. Aika normaalia tuo on, varsinkin jos on ollut ihmisen kanssa tekemisissä. 

Vierailija
17/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitioon sokeasti luottavat ihmiset ovat helposti höynäytettävissä. Tiedän, koska olen juurikin se mulkero joka osaa herättää intuitio-ihmisissä luottamusta. 

Vierailija
18/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Et tajua ihmismielestä mitään. Siis omasta mielestäsi.

Miksi sinulle on niin tärkeää se, etten luota vaistooni?

Vierailija
19/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intuitioon sokeasti luottavat ihmiset ovat helposti höynäytettävissä. Tiedän, koska olen juurikin se mulkero joka osaa herättää intuitio-ihmisissä luottamusta. 

Minähän juuri sinut tunnistan. Hauku niitä muita, älä minua täällä palstalla.

Vierailija
20/40 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tämän keskustelun perusteella aistin seuraavaa:

- en tulisi juttuun ap:n kanssa

- en pitäisi keskustelun vähättelijöistä

Syy, he eivät arvosta toisen ihmisen näkemystä tai kokemusta, vaan pyrkivät sen teilaamaan. Mikä lie motivaatio sille, erikoista toimintaa.

Kerrankin asiaa🙋👍