Miehet joilla on näyttävä ja kaunis vaimo
Kuinka paljon ihastelet kauneutta päivittäin? Millainen parisuhde on kauniin vaimon kanssa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja kaunis. Kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä. Toki vaimoni on kaunis ja en koskaan ikinä olisi ei-kaunista vaimokseni edes valinnut. Mutta kaikillehan meille tulee tietenkin ikää, eli ei hänkään nyt enää ole mikään Olivia Dunne sentään, joka kaikkien miesten päät ympärillään sekoittaisi. Kyllä mä häntä kauniiksi kehun, pepulle läpsyttelen ohikulkiessa ja hänen ulkonäköään arvostan. Mutta elämän fakta on: "Ei ole olemassa niin kaunista naista, etteikö jostain löytyisi miestä joka on häntäkin kyllästynyt panemaan". No en ole kyllästynyt panemaan, mutta en mä nyt näiden vuosien jälkeen jatkuvassa 24/7 kiimassakaan täällä kotonani pyöri. Sitä käsittääkseni ap pohjimmiltaan vähän niin kuin kysyi.
Piti ihan googlettaa, kuka on Olivia Dunne...
No joo, kauneus on tosiaan katsojan silmässä, ei tuo Olivia ole mikään kauneuden ab
Tuo Dynne on vaan sellainen 1/10M lahjakas naisten telinevoimistelussa vaikka onkin täydellisen kaunis. Aika huono verrata koska täydellisen kauniita on 100 kertainen määrä.
Mustelmilla on,olen mustasukkainen,eli ei se akka nyt enää niin kaunis ole.
Piti ihan googlettaa, kuka on Olivia Dunne...
No joo, kauneus on tosiaan katsojan silmässä, ei tuo Olivia ole mikään kauneuden absoluuttinen standardi.
Yksi kauneimpia julkkiksia mielestäni on Maria Sid, jota vaimoni muistuttaa.
T: mies 52v