Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joilla on näyttävä ja kaunis vaimo

Vierailija
22.04.2024 |

Kuinka paljon ihastelet kauneutta päivittäin? Millainen parisuhde on kauniin vaimon kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, jatkuvasti. Vaimo laittaa myös töihin selfieitä, ja somessa käyn ihastelemassa häntä. Itse olen taikinanaamainen, mätisäkkiruhoinen kranssitukka, mutta tulee mieletön olo omistaa upea vaimo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvostaa, olen ilkeä hänelle koska olen mustasukkainen ja kateellinen. En kehu koska en tahdo että se nousee päähän ja hän tietää itsekin että on hyvin kaunis, miksipä kehua turhan takia. 

Vierailija
4/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kertovat, joka päivä vaimolleen kuinka ihana ja kaunis tämä on.

Itse olen ruma, lihava ja tyhmä. Aina, kun joku kysyy mieheltäni, miksi hän on kanssani, mies sanoo, että kun hän on niin kiltti. Mitään muuta positiivista ei koskaan keksi.

Kertaakaan ei ole yhdessäoloaikana sanonut mitään kaunista ulkonäöstäni.

Vierailija
5/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa arvostaa, olen ilkeä hänelle koska olen mustasukkainen ja kateellinen. En kehu koska en tahdo että se nousee päähän ja hän tietää itsekin että on hyvin kaunis, miksipä kehua turhan takia. 

Sama! Vihjailen myös hänelle kierteellä jotakin ulkonäöstä, että saan epävarmaksi ja pahalle mielelle. Projisoin näin omaa katastrofaalista habitustani.

Vierailija
6/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vaimo on toisia miehiä varten: Katsokaapa, minä panen tuota.

Myös vaimo saa jotakin, yleensä taloudellista turvaa. 

Kumpikin tietää sisimmässään, että kyseessä on kauppa.

Vierailija
7/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siihen kauneuteen totu, niin mies kuin vaimokin. Kotityöt ja rahahuolet koskettavat niin kauniita kuin vähemmän kauniitakin.

Vierailija
8/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ruma, lihava ja tyhmä. Aina, kun joku kysyy mieheltäni, miksi hän on kanssani, mies sanoo, että kun hän on niin kiltti. Mitään muuta positiivista ei koskaan keksi.

Joo, mulle kerran mies sanoi että olen *tavallisella tavalla kaunis*. Ehkä se oli sitten parasta mitä ikinä pystyi keksimään 😅

Vierailija
9/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen parin, jossa nainen on kuin jumalatar. Yhtä häikäisevän kaunis siis. Mies on roteva ja sellainen kirveellä veistetyn näköinen. Hän on niin naisensa lumoissa, että kaikki lauseet mitä hän suuntaa vaimolleen alkavat sanoilla rakkaani tai kultaseni. 

Vierailija
10/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja kaunis. Kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä. Toki vaimoni on kaunis ja en koskaan ikinä olisi ei-kaunista vaimokseni edes valinnut. Mutta kaikillehan meille tulee tietenkin ikää, eli ei hänkään nyt enää ole mikään Olivia Dunne sentään, joka kaikkien miesten päät ympärillään sekoittaisi. Kyllä mä häntä kauniiksi kehun, pepulle läpsyttelen ohikulkiessa ja hänen ulkonäköään arvostan. Mutta elämän fakta on: "Ei ole olemassa niin kaunista naista, etteikö jostain löytyisi miestä joka on häntäkin kyllästynyt panemaan". No en ole kyllästynyt panemaan, mutta en mä nyt näiden vuosien jälkeen jatkuvassa 24/7 kiimassakaan täällä kotonani pyöri. Sitä käsittääkseni ap pohjimmiltaan vähän niin kuin kysyi.

Vierailija
11/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulle kerran mies sanoi että olen *tavallisella tavalla kaunis*. Ehkä se oli sitten parasta mitä ikinä pystyi keksimään 😅

Joo ja sitten mun mieheni sukulainen aina sanoo, että olisithan sä löytänyt fiksun, kauniin ja lisäksi kiltin vaimon. Silloin mun mieheni vääntelee aina käsiä yhteen eikä osaa sanoa mitään.

Vierailija
12/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys kuitenkin on pysyvää jos niin haluaa. Kauneus katoaa. Oma mieheni vastaa aina samaan kysymykseen että olen niin hyvännäköinen. Se raastaa mua, koska tiedän että se ei säily kauaa. Mitä meillä sitten on jos mun ulkonäkö on tärkeintä?

Vierailija
13/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko että teidän miehet valehtelevat teille? Minä en ainakaan haluaisi vaimon kehuvan minua asioista, mikä ei pidä paikkaansa. Mies voi rakastaa naistaan muun kuin ulkonäön takia. Mielestäni jopa parempi mikäli näin on, koska ulkonäkö rapistuu kaikkilla ajanmyötä. Ei minun vaimoni ole erityisen näyttävä, saisin varmasti paremman näköisen jos etsisin ulkonänköä. Toisaalta vaimoni on mielestäni paras puoliso minulle.

Vierailija
14/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys kuitenkin on pysyvää jos niin haluaa. Kauneus katoaa. Oma mieheni vastaa aina samaan kysymykseen että olen niin hyvännäköinen. Se raastaa mua, koska tiedän että se ei säily kauaa. Mitä meillä sitten on jos mun ulkonäkö on tärkeintä?

Kiltteyskin on katoavaista. Olen saanut häneltä niin paljon ilkeilyä, että vain odotan sopivaa ajankohtaa lähteä.

Vierailija
15/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tuli ihasteltua ja sanottua se, kun tuollainen vierellä vielä oli.  Tuntui aidosti tykkäävän ja odottavan sitä.

Vierailija
16/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko että teidän miehet valehtelevat teille? Minä en ainakaan haluaisi vaimon kehuvan minua asioista, mikä ei pidä paikkaansa. Mies voi rakastaa naistaan muun kuin ulkonäön takia. Mielestäni jopa parempi mikäli näin on, koska ulkonäkö rapistuu kaikkilla ajanmyötä. Ei minun vaimoni ole erityisen näyttävä, saisin varmasti par

Mutta eikö kaikista rakkaista ihmisistä löydy jotain ihailtavaa myös ulkonäön puolesta? Kuten esim sädehtivät silmät, ihana hymy, pehmeä iho, suloiset varpaat? Kyllä minä ainakin löydän vaikka mistä ihmisistä hyvinkin kauniita piirteitä jos vain ovat luonteeltaan kivoja. Ja toisaalta, jos on luonteeltaan ilkeä niin huikaisevinkin kauneus muuttuu tuolloin kalseaksi.

Vierailija
17/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ikäänkuin havahdun hänen kauneuteensa. Parisuhteemme on hyvä, mutta kauneus ei taas pahemmin liity siihen.

Vierailija
18/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelen hänen kauneuttaan päivitäin.

Kerron myös hänelle, että hän on maailman kaunein.

T: mies 52v

Vierailija
19/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuolla ylähyllyllä kulta... vielä vähän ylempänä... 8P

Vaimo on kaunis ja tietää sen. Sen ei tarvitse peittää heikkoa itsetuntoa äksyilemällä kuin luonnevikainen pikku terrieri. Mukavaa on!

Vierailija
20/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vaimo on toisia miehiä varten: Katsokaapa, minä panen tuota.

Myös vaimo saa jotakin, yleensä taloudellista turvaa. 

Kumpikin tietää sisimmässään, että kyseessä on kauppa.

Nää "kauppasuhteet" tuntuu toimivan, sitten kun molemmat ovat sellaisia super kauniita, niin sitten ne tavoittelee koko ajan vielä ja vielä ja vielä kauniimpaa kumppania ja molemmat juoksee kilpaa vieraissa, näistä saa ihan joka päivä lukea lehdissä ja otsikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän