Koko ajan likainen olo
Mulla on ihan koko ajan likainen olo. Käyn aamuin illoin suihkussa, vaihdan vaatteet päivittäin, pesen kasvot ja hampaat kaksi kertaa päivässä, hiukset pesen joka toinen päivä ja välillä käytän kuivashampoota
Silti mulla on koko ajan likainen olo. Tuntuu että haisen hieltä, hiukset rasvoittuu parissa tunnissa ja nenänpää kiiltää, vaikka kuinka käyttäisi puuteria
Ahdistaa olla ihmistenilmoilla saastaisena, kun tuntuu että muut on aina niin freesejä ja kauniita, vaikkeivat olisi viikkoon käyneet suihkussa
Miten pääsen tästä ongelmasta eroon? Miten musta tulee puhdas?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Syötkö kovin rasvaista tai tulista ruokaa? onko ylipainoa?
Mä lopetin margariinin käytön leivän päällä ja rasvoittuminen tasaantui normaali-ihmisen tasolle. Vähän ankealta maistui leipä alkuun, mutta siihen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö kovin rasvaista tai tulista ruokaa? onko ylipainoa?
Mä lopetin margariinin käytön leivän päällä ja rasvoittuminen tasaantui normaali-ihmisen tasolle. Vähän ankealta maistui leipä alkuun, mutta siihen tottuu.
Margariinia nyt ei kannata kenenkään syödä, mutta mieluummin kannattaisi jättää se leipä pois..
Alakerta ei oikeastaan haise miltään, jos on terve.
Mää kituutan pienillä tuloilla eli joudun säästämään kaikessa. Kokovartalopesulla käyn kerran viikossa, osapesuja ja hammaspesu joka toinen päivä. Kerran varovasti kysyin pomolta että haisenkohan mää kun oon taas kävelly kaupunkiin niin sanoi että en haise pahalle. Tuoksun kuulemma dödölle, tarkoitti ilmeisesti hajuvettä.;)
Vierailija kirjoitti:
Mää kituutan pienillä tuloilla eli joudun säästämään kaikessa. Kokovartalopesulla käyn kerran viikossa, osapesuja ja hammaspesu joka toinen päivä. Kerran varovasti kysyin pomolta että haisenkohan mää kun oon taas kävelly kaupunkiin niin sanoi että en haise pahalle. Tuoksun kuulemma dödölle, tarkoitti ilmeisesti hajuvettä.;)
Älä jaksa :D Mitä säästöä siitäkin muka tulee, ettei pese hampaitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä säästää vettä ja hammastahnaa, daa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja. Ja paljonko sitä vettä säästyykään? 10 ml? Hampaat voi pestä vaikka ilman hammastahnaa, jos se on olevinaan niin kallista.
Provohan tämä toki on, mutta ei kovin kaukaa haettu, kun jotkut hurahtavat ihan täysillä köyhäilyyn.
Ja sitten joutuukin maksamaan hammaslääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja. Ja paljonko sitä vettä säästyykään? 10 ml? Hampaat voi pestä vaikka ilman hammastahnaa, jos se on olevinaan niin kallista.
Provohan tämä toki on, mutta ei kovin kaukaa haettu, kun jotkut hurahtavat ihan täysillä köyhäilyyn.
Ei ole provo, kuukausiansiot nettona 830e, ei tukia.
Mä menin ihotautilääkärille ihan muissa asioissa, ja hän olisi halunnut laittaa minut Roaccutan-kuurille ihan vain siksi että ihoni rasvoittuu ja sanoin peseväni hiukset joka aamu tai näyttävät rasvaisilta. Eli varmaan joku yksityispuolen lääkäri keksisi sinulle heti konstin. Itse en tarttunut tarjoukseen, kun ei tosiaan ollut finnejä, aknea tai muuta iho-ongelmaa, kiiltelyä vain ja "hurja" päivittäinen hiustenpesu...