Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouko Piho on innostunut nyt hengellisestä eavy-metal laulamisesta!!!!!!!!

Vierailija
22.04.2024 |

koska joku oli nähnyt taas "unen"

https://twitter.com/JoukoPiho/status/1782144160251736180

Mikael Hytösen 20.4.2024 näkemä uni Jouko Pihosta

Unessa Jouko Piho oli hostellin toisessa huoneessa. Kuulin seinän läpi, kun hän puhui uskovan miehen kanssa riivaajista ja kuinka ne häntäkin ovat kiusanneet, mutta tätä ei olisi saanut kukaan kuulla.

Itse olin toisessa huoneessa isäni ja veljeni kanssa. Siellä oli myös sauna ja uima-allas. Näytin veljelle ja isälle mallia siitä, miten ottaa upotuskaste. Isäni on tosin jo kuollut oikeassa elämässä.

Sitten nukahdin unessa ja näin siinä unta, että Jouko Piho tekee hengellisen heavy metal ylistyslevyn. Muutaman biisin kuulin ja niissä oli hyvät riffit ja kitarasoolotkin.

Lopulta olin mukana vanhojen uskovien kotikokouksessa. Jouko oli siellä käsittääkseni puhujana tai laulajana ja huomasi minutkin. Jouko sanoi minulle: Mitäpä Mikael?

Itkin unessa kokouksen lattialla ja kaaduin maahan. Myös erään naisen puolesta rukoiltiin, joka sanoi, että häntä ovat riivaajat kiusanneet vuosikymmeniä. Uskovat siskot kokouksessa puhuivat kielillä ja ylistivät, samoin minä. Tunnelma oli hyvä, ja Jumalan läsnäolo oli kokouksessa.

Jouko Pihon kommentti:

Aika näyttää, onko kyseessä merkittävä Jumalan vaikuttama uni. Jos on, niin silloin tulen tekemään heavy metal ylistyslevyn tai ainakin yhden sen tyylisen laulun, vaikka en itse pidä kyseisestä musiikkityylistä ollenkaan. Jumalaa voi kuitenkin ylistää monella eri tavalla.

Tässä sama teksti puhuttuna videolle: 

.

/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

heavy metal piti kirjoittamani

Vierailija
2/9 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tviitteri

Lopulta löysin oheisessa linkissä olevan videon, jonka musiikki räjäytti tajuntani. Olin täysin otettu ja ajattelin, että jotain tällaista minäkin haluaisin tehdä Jumalan kunniaksi ja sielujen pelastumiseksi. Olisitko sinä kiinnostunut tulemaan mukaan tällaiseen projektiin, jossa voitaisiin tuottaa ja saada aikaan erittäin korkeatasoinen, kiinnostava ja samalla hyvin hengellinen kristillinen heavy metal laulu tai jopa koko levy sellaisia lauluja? Samalla voisimme miettiä, kannattaisiko sellaisella laululla osallistua seuraaviin Suomen Euroviisukarsintoihin. Voihan olla, että onnistuessaan tällainen kristillinen hevirokki voisi vedota hyvin moniin äänestäjiin. Olisin iloinen palautteesta. Tässä linkki minua säväyttäneeseen esitykseen:

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko aikoo kuulemma mennä heavy metallilla unen takia nyt euroviisuihin! se olisi mahtavaa!!

Vierailija
4/9 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä setä se jaksaa.

Vierailija
5/9 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Peitsamo, Piho perustavat superyhtyeen. Ketä muita siihen tulisi? Ei siis mitään huumoria vaan vakavaa asiaa.

Vierailija
6/9 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari Peitsamo, Piho perustavat superyhtyeen. Ketä muita siihen tulisi? Ei siis mitään huumoria vaan vakavaa asiaa.

Johan af Gran

Vierailija
7/9 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Piholla ole kova hinku päästä edustamaan Suomea Eurovision laulukilpailuissa. Hän on nähnyt unen, että hän voittaa laulukilpailun. 

Vierailija
8/9 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tein aamulal sanoituksen ja Ai takaisi biisin 

tässä

https://suno.com/song/c2e5f0ca-40ac-4034-8494-3acfdfdc8c3a

Vierailija
9/9 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset