Miten teillä nuorena tilanne eteni seksiin?
Miten teillä tilanne aikoinaan nuorena eteni niin, että harrastitte seksiä tai menitte siihen suuntaan?
Itselläni oli tyttöystävä jo lukiossa ja olin todella halukas viemään suhdetta siihen. Olin levoton ja tilaisuuden tullen koko ajan suutelemassa ja tarttumassa kiinni. Tyttö halusi odottaa ja torjui yritykseni edetä yhdyntään asti monta kertaa. En kuitenkaan lannistunut ollenkaan.
Tarjosin hänelle kovaa kulliani käteen ja vastaavaa. Hieroin suudellessa seisten tai päällä maaten etumustani häneen. Joskus ihan paljasta pippeliä tytön vaatteille. Halusin päästä pillulle ja antaa tytölle orgasmeja. Vonkasin suorastaan sitä ihan suoraan ja ääneen, että pääsisin hyväilemään häntä.
Näin jälkikäteen mietityttää oma käytös. Olisin kyllä voinut olla tahdikkaampi. Toisaalta sain hyväillä häntä ja sain itse tytön kosketusta sekä pääsin sitten sitkeästi yritettyäni pukille ja sain ekan kerran haluni tyydytettyä ja tytön nauttimaankin onneksi, mutta nyt ajatellen olin kuin mikäkin kiimainen eläin. En voisi kuvitella, että aikuisena suhteessa voisin toimia noin suoraan.
Monet pojat olivat todella ujoja. Itse olin sieltä rohkeammasta päästä. Olin sen verran herkkä, etten olisi koskaan voinut satuttaa tyttöä, mutta käytöstäni ohjasivat kuitenkin enemmän hormonit kuin järki.
Kommentit (7)
Älä ap huoli. Malttamaton miehenalku oli just parasta mitä tiesin itse teininä. Se tunne, kun toinen kiihkoilee susta niin ettei tiedä miten päin olisi. Kuuluu vähän niinku siihen teerenpeliin tuommoinen eipäs/juupas. Saa tyttönä pojan käymään vaan kuumempana. Voipi olla, että suhun sovellettiin tuota taktiikkaa ; )
Muistan vaan hämmästelleeni sen kokoa. En voinut käsittää, miten iso se oli ja mietin, miten meidän yhdyntä onnistuisi. Totta kai olin tuntenut sen housujen lävitse hänen painautuessa minuun suudellessa ja niin edelleen ja olin koskenutkin siihen housujen päältä, mutta silti se oli yllättävä. Hän olisi halunnut laittaa sen heti sisääni. Poika otti kiinni kädestäni ja ohjasi sitä penikselle. Muistan vaan sen, että minua piti ohjata. Olin niin ällistynyt. Lukiossa alkajavuonna vapaatunnilla olimme tyhjässä luokassa. Siihen aikaan luokkiin pääsi ja kameroita ei ollut.
Tyttöystäväni kanssa (oltiin 14 ja 15V, molemmat neitsyitä) se eteni aika luonnollisesti viikkojen ajan kestäneestä pussailu, vierekkäin makailu, toistemme jalkovälien kopelointi vaiheesta seksiin kun tyttöystävän vanhemmat lähtivät viikonlopuksi mökilleen. Oltiin jo sovittu etukäteen, että silloin voitais mennä "loppuun saakka".Viikonlopun aikana oltiin melkein pelkästään ilman vaatteita sängyssä, nussittiin/rakasteltiin monta kertaa, minä onnistuin nuolemaan hänelle orgasmin, ja hän otti multa suihin loppuun asti.
Minut herätti seksuaalisessa mielessä kunnolla kouludiskojen hitaat. Siinä keinuessa ja ihanan pojan kanssa suudellessa olisin voinut antautua hänen vietäväksi muutoinkin. Haaveilin siitä, että hän nostaisi minut syliin ja kantaisi rakastelemaan. Yhden illan jälkeen sitten harrastimme seksiä. Tanssi toimi tavallaan esileikkinä ja vei voimakkaasti sinne suuntaan.
Olen ollut kahden miehen kanssa. Ekan kanssa juteltiin ja katseltiin leffaa, sitten hän kantoi minut sänkyyn. Toisen vei minut kotiinsa ja kaatoi sängylle. Kummankin kanssa oltiin tavattu pari kertaa ja juteltu.
Otettiin housut pois ja laitoin kikkelin vakoon!
Kyllä mää ainakin myönnän, että tyttönä muhun "tehosi" vähän eri jutut kuin nyt aikuisempana. Tuo sun juttu kuulostaa aika tyypilliseltä teinimeiningiltä. Älä turhaan ruoski itseäs, sait kuitenkin tytön ja hän nautti sun kanssas.
Ite muistan, että poikien huomio vaikka se oli aika keskenkasvuista imarteli teini-minua. Kyllä se varmaan lähti jostain käytävänojailuista ja kotibilenuoleskeluista sitten seksiin päin. Jotenkin tuntui vakavammalta pussailla silleen toisten nähden. Oltiin vähän kuin virallisesti pari ja sit voitiin edetä.