Lähetä terveiset kaivatulle
Taas jumissa edellinen lanka😐
Sana vapaa🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (83)
Näköjään 19.11.24 vuosipäivänä on kaivattu ja minä kaipaan vaan suklaata:)
Ruuhkaa pukkaa muutenkin, joten jonoon siitä kaikki mikkoset, kettuset ja kylän veikkoset.
En mitenkään ehdi viestiä kaikille yv, vaikka monelle viestinkin.
Taidan karauttaa rytyllä lähimpään pikkumarkettiin ostaa wienernougattia.
Mulla taitaa olla jonkinlainen addiktio kaivattuun. Ketjun mentyä lukkoon, mulle iskee aina jäätävä ikävä, kun pelkään kadottavani hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt näyttäisi että on poistettu, ei vai lukittu! Jättäkää väittelyt pois!
Ilmeisesti ei saisi mainita ketjun ja palstailun olevan turhaa ja hyödytöntä.
Silloin voi itse poistua palstalta kertomatta siitä muille, eikö ?
Voisitko mies tulla tänne saman peiton alle. Nautittaisiin tulevasta lumimyrskystä jo ennakkoon 😊
Vierailija kirjoitti:
Hyvää miestenpäivää ihanalle naiselle! Pukeudun valkoisiin pikkuhousuihin ja mustiin sukkahousuihin sun kunniaksi 😘💋
no tätä en olisi mieheltä odottanut. eikö kiltin kanssa käytetä polvisukkia. Daa, mullakin on mustat polvisukat ja sukkahousut, muttei hametta tälle vuodenajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla jonkinlainen addiktio kaivattuun. Ketjun mentyä lukkoon, mulle iskee aina jäätävä ikävä, kun pelkään kadottavani hänet.
Ei musta pääse niin helposti eroon 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää miestenpäivää ihanalle naiselle! Pukeudun valkoisiin pikkuhousuihin ja mustiin sukkahousuihin sun kunniaksi 😘💋
no tätä en olisi mieheltä odottanut. eikö kiltin kanssa käytetä polvisukkia. Daa, mullakin on mustat polvisukat ja sukkahousut, muttei hametta tälle vuodenajalle.
Haha, mä oon laihtunut niin paljon että olen jo laihtunut näistä naisten kuteistakin. Kohta varmaan M-koon vaatteet käy päälle jos vielä joku 5kg tippuu paino. Mut joo, mä käytän kotona välillä näitä naisten vaatteita: pikkareita ja sukkiksia. Olen femboy kotona ja sitten taas boxereissa ja cargohousuissa kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, mä oon laihtunut niin paljon että olen jo laihtunut näistä naisten kuteistakin. Kohta varmaan M-koon vaatteet käy päälle jos vielä joku 5kg tippuu paino. Mut joo, mä käytän kotona välillä näitä naisten vaatteita: pikkareita ja sukkiksia. Olen femboy kotona ja sitten taas boxereissa ja cargohousuissa kodin ulkopuolella.
😳🤔
mulla seuraava koko S, kuinkas ollakkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, eli oot ikään kuin vastakohta mulle
- tomboy (n)
Tiedätkö että oot ihana? En olisi uskonut kohtaavani sun kaltaista pläjäystä puhdasta rakkautta ja tajunnan täräjäyttää noissa kuvioissa. Lasken vieläkin tähtiä renkaasta mikä pyörii pääni ympärillä 🥰😻
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla pelokas Owyang videopeliapinamies kyseessä. On sullakin harrastukset. Kuka nainen olisi otettu, siitä että mies toteuttaa fetissejään ja toivottelee naiselle miestenpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Niih, mulla on siis ikävä.
Niih on mullakin, tule tänne ,tien tunnet hyvin
Missäpäin Suomea on Timo jota kaipaat?