Tänään naamioidun köyhäksi kun lähden Prismaan
Ostan kuitenkin viinirypäleitä, karitsan paistia, pistaasilla täytettyjä taateleita, viikunoita ja muuta arvokkaampaa ruokaa. Alkosta käyn vielä samppanjaa. Kyllä siinä muilta hymy hyytyy, kun näkevät ostokseni ja maksan isolla 50 euron setelillä. Laitan sitten Ray Banit päähäni, heilauttaen tyylikkäästi putkikassini olalleni astun ulos kaupan ovesta.
Kommentit (49)
maksa mieluummin tyhjällä pankkikortilla ja kun kassa sanoo vaivautuneesti, että "täällä ei ole katetta" ja koko jono takanasi katsoo säälien sinua, niin vetäise povitaskusta kasa satasen seteleitä ja sano huolettomasti näin "ah! aivan, tämä on kaupassakäyntikorttini, olin unohtanut täyttää sen! Voittehan antaa satasesta takaisin?" ja ojenna sileä satanen kassaneidille.
Kai muistat silittää sen setelin?
Ei ole uskottavaa, jos on ryppyinen...
Vierailija kirjoitti:
Mä naamioidun rikkaaksi ja menen Stokkalle.
Siistit kengät. Ei UFF tuulitakkia 80-luvulta.
Ostoksena merkki meikki 50€ ja kodinsisustutuote 50€.
Muista laittaa parfyymia, kallista!!
Mä laahustan kaupungilla kaiken aikaa köyhän näköisenä. Mut samppakaljaa en osta kun selkä taipuu alahyllylle. Kukaan ei tiedä mitä mulla on patjassa jemmassa. Kjäh-kjäh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setelin koko 1200 x 2700?
Metriä
Millimetrejä. Monen rakennuslevyn koko on tuota luokkaa.
RayBanit ja putkikassi?
Kuulostaa joltain sarjakuvaroistolta 😆.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ruokakaupassa ne varakkaat sitten käy, kun köyhät käy Prismassa.
Lidlin pihalla näkyy mersujakin. Rikkaaksi nimittäin tullaan olemalla säästäväisiä.
Salekin käy Prismassa ja minun mittapuuni mukaan Sale on varakas. Toissapäivänä näin. Keräsi tuotteita kärryihin punainen muistilappu kädessä.
Luin ensin että punalaputettuja ... 😋
Vierailija kirjoitti:
Mä laahustan kaupungilla kaiken aikaa köyhän näköisenä. Mut samppakaljaa en osta kun selkä taipuu alahyllylle. Kukaan ei tiedä mitä mulla on patjassa jemmassa. Kjäh-kjäh
Luteita? Torakoita? Lääkärin määräämät lääkkeet?
Minäkin ostan vähintään viidellä kympillä ruokaa kerralla k supermarketista. Työmarkkinatuen varassa elän. Ei tarvitse naamioitua.