Paljon pitää maksaa että pääsee sähköautosta eroon
Osta Tesla velaksi, Tesla loppuu ennenkuin velka...
Kommentit (11)
Paljon kuten ap itse ilmoittaa.
Kysymyssana on paljonko.
Mistä autosta saa sen rahan takaisin, jota autosta uutena ostettuna on maksanut. Oli sitten bensa, diesel tai sähkö, niin auton hinta romahtaa kun ajaa liikkeestä ulos. Tesloissa oli muutama vuosi sitten kun oli se komponenttipula, niin auton hinta jopa nousi. Nyt on palattu vanhaan ja koska kyseessä on uusi teknologia, niin uusien autojen hinnat laskevat vuosi vuodelta, samalla toki vanhojen autojenkin hinnat laskevat voimakkaasti, koska kuka hullu ostaisi käytetyn auton ja maksaisi siitä enemmän kuin mitä uuden hinta on?!
Miksi jaksat tästä vielä sönkätä?
Lataamisesta vasta paljon pitää maksaa.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/602c5d6e-ddbe-4c29-9c0d-eaf1aa7a2…
Tomi latasi sähköautoa 70 kilometrin verran Hinta yli 400 euroa
Vierailija kirjoitti:
Harvalla suomalaisella varaa maksaa autosta tonni kuussa.
Eikä kukaan järkevä maksa kymppitonnia kuukaudessa, edes sähköautosta.
Aika monella on. Tonni on melko vähän. Tuon verran menee helposti työsuhdeauton autoedun veroihinkin. Harva suomalainen tajuaa, että suuri osa suomalaisista ei ole persaukisia. Siitäkin huolimatta, että koulutus on kustannettu kaikille tasapuolisesti yhteisistä varoista. Luulisi ennemminkin olevan ihme, että joku on niin köyhä että tonni on jotenkin iso raha.
On se sen arvoistakin verrattuna johonkin alkeellisiin fossiileihin.
Joo tesla on surkea sijoitus. Itsehän ostin vuoden -88 Camryn kaksilitraisella suihkuturbolla. Sähköikkunat ja kaikkea. Aikansa viimeisintä teknologii. Maksoin siitä tonnin ja kun sen kolmen vuoden käytön ja 150tkm jälkeen möin, niin jäi seittemän tonnia voitolle. Ne ei teslakuskit tajua mihin autoihin sijoittaa ja millä lyö rahoiksi.
"Paljon pitää maksaa että pääsee sähköautosta eroon" Ei yhtään, otan vastaan ilmaiseksi kaikki mitkä ap pystyy toimittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo tesla on surkea sijoitus. Itsehän ostin vuoden -88 Camryn kaksilitraisella suihkuturbolla. Sähköikkunat ja kaikkea. Aikansa viimeisintä teknologii. Maksoin siitä tonnin ja kun sen kolmen vuoden käytön ja 150tkm jälkeen möin, niin jäi seittemän tonnia voitolle. Ne ei teslakuskit tajua mihin autoihin sijoittaa ja millä lyö rahoiksi.
Niillä Teslakuskeilla ei ole aikaa eikä tarvetta askarrellapaskarrella moisten pikkuasioiden parissa. Auto ei lähtökohtaisesti ole heille sijoitus van käyttötavara, kuten vaikka hammasharja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla suomalaisella varaa maksaa autosta tonni kuussa.
Eikä kukaan järkevä maksa kymppitonnia kuukaudessa, edes sähköautosta.
Aika monella on. Tonni on melko vähän. Tuon verran menee helposti työsuhdeauton autoedun veroihinkin. Harva suomalainen tajuaa, että suuri osa suomalaisista ei ole persaukisia. Siitäkin huolimatta, että koulutus on kustannettu kaikille tasapuolisesti yhteisistä varoista. Luulisi ennemminkin olevan ihme, että joku on niin köyhä että tonni on jotenkin iso raha.
Keskimäärin suomalaiset ajaa parintonnin autoilla:D.
Keski-ikä huitelee 12 vuotta.
Harvalla suomalaisella varaa maksaa autosta tonni kuussa.
Eikä kukaan järkevä maksa kymppitonnia kuukaudessa, edes sähköautosta.