miten käytetään powerpointtia?
latasin sen ja nyt pitäs tehdä sine joku esitys. eikä sinne pysty tekemään mitään...??? onkohan mulla oikeesti se powerpointti?
kai se sit on kun vähän aikaa sitten latasin levykkeen kanssa wordin.
vai pitäskö taas käyttää sitä levykettä koneessa
en mä tajuu mistään mitään
ja esitys pitäs tehdä kouluun.
sekavaa, sori. haukkukaa vaan, mutta apua olis jos joku osais vastata edes jotain...
Kommentit (4)
ja olet jotenkin onnistunut sössimään ne valmiit templaatit. yleensä esitys aukeaa niin, että siinä on otsikkokenttä ja joku tekstikenttä valmiina
Periaate on, että kaikki siihen esitykseen lisätään itse. Tekstit kirjoitetaan tekstiboxeihin (insert -> textbox) ja niiden sisällä sitä tekstiä voi editoida vähän samaan tapaan kuin Wordissa (vaihtaa fonttikokoa ja -väriä, tehdä listoja jne jne). kuvat laitetaan mukaan samalla tavalla, joko omasta tiedostosta tai clip-arteista (kaikki löytyy insert-valikon alta).
taustoja sa erilaisia itse tekemällä tai valmiista background-malleista.
vittu matika ja fysiikka koulussa on ihan lastenleikkiä verrattuna kaikista yksinkertaisimpaankin tietokonejuttuun.
siltä musta tuntuu.
mun atk-taidot= kirjottaminen av:lle... hemmetti
Mun täytyis kans kohta tehdä presentation töihin power pointia käyttäen, mutta ei ole hajuakaan kuinka se käytännössä toimii.
oletko sä asentanut koneellesi 1. Mikrosoft Office-paketin vai 2. vaan sen wordin (joka on osa sitä kyseistä pakettia mutta sen saa yksinäänkin)? Ykköstapauksessa sulla on power point, kakkostapauksessa ei ja joudut ostamaan sen jostain noin 150e hintaan. (jos et saa laittomasti kaverilta tai koululta tms)