Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa käytät samaa pussia eväsleiville?

Vierailija
22.04.2024 |

Minulla noin viikon sama pakastepussi käytössä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasiassa jos on leipää eväänä,kesällä kylmäkalle rasiaan,leivinpaperi päälle siihen sitten leivät,eivät mene leikkeet ja juustot mössöksi.Mulla on käytössä myöskin  ruokatermari kätevä käyttää,aamulla vaan laittaa satsit, pysyy lämpimänä pitkään.

Vierailija
22/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Saga eväspusseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen on kääräisty voipaperiin eikä mitään muovipusseja.

Ja juomat olleet lasipulloissa, ei muovi-.

Nykyään kun tiedostetaan muovituotteiden haitat ja ympäristörasitteet, olisi syytä palata noihin vanhoihin hyviin käytäntöihin.

Uusin itse mm. keittiöstä kaikki muovikipot pois ja hänkin lasisia ja teräksisiä.

Hyvä hyvä. Tein itse tuon jo pari vuosikymmentä sitten, en kertakaikkiaan voi sietää muoviastioita. Pakastepusseja käytän kun muuta mahdollisuutta ei oikein ole. 

Noista eväsleivistä sen verran, että ne ovat oikein tavattoman hyviä metsässä ollessa. Laitan voipaperiin kuten ennenwanhaan ja parin kolmen tunnin päästä mettässä ovat niin äärettömän hyviä, paljon parempia kuin joku juuri tehty leipä kotona pöydän ääressä. Termarista kaffetta ja elämä on ihanaa. 

Vierailija
24/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, ettei ole rasvaa tms pilaantuvaa osunut siihen pussiin, niin kai sitä voi sitten käyttää uudestaan. Normaalisti laittaisin aina puhtaaseen pussiin. Itse kylläkin tekisin ennemmin evääksi salaattia ja vaikka hedelmiä. Liika leipä turvottaa.

Vierailija
25/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa, ettei ole rasvaa tms pilaantuvaa osunut siihen pussiin, niin kai sitä voi sitten käyttää uudestaan. Normaalisti laittaisin aina puhtaaseen pussiin. Itse kylläkin tekisin ennemmin evääksi salaattia ja vaikka hedelmiä. Liika leipä turvottaa.

Missä kohtaa aloittaja puhui liioista leivistä? Ja kysymys kuului että kuinka kauan käytät samaa pussia, ei kysytty mitä sä ennemmin ottaisit evääksi.

Vierailija
26/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan leivän, ostettu lidlistä 0,12 senttiä kilohinnalta edullisin paahtimeen, ja paahdan sen paahtoasteella 2. Sen aikan menen pikasuihkuun 1 minuutti ja puen lapseni päälle tutin. Sitten leikkaan kurkkua, tomaatta, juusto, sinappi ja kinkkuleike, kaikkia 0,20 grammaa. Kaikki punalapputuotteita. Juon maitoa. Pieraisen. Otan lapsen ja lähden tarhaan. Leivän olen pakannut folioon ja paperiin. Ne Lidlistä 0,10 senttiä kappale.

Palstan autisti

Vierailija
27/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi, mutta kerron kuitenkin.

Exä oli pihinpuoleinen, leipoi leivätkin, joista teki eväsleipänsä. Leipäpussia pesin niin monta kertaa kun oli ehjä, joskus ei enää edes tekstiä erottanut. Kun tuli aika nakata pussi roskiin, oli "lupa" ostaa "kaupan leipä" (mikä autuus, vähän erilaista makua ja rakennetta).

Vierailija
28/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joku vanha leipäpussi eväspussina. Viikon- pari se yleensä kesti siistinä, joskus kauemminkin. Eväitä oli joskus pakko tehdä kun ei ruokalaa tai muuta ruokapaikkaa ollut ihan lähellä. Iltavuoroissa tai ylitöissä ollessa poikettiin joskus hakemassa pizzat tai kebabit pidennetyllä tauolla. 

Vierailija
29/29 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasia jossa lukitus eikä mitään pussia. Omat leivät on niin hyviä että pakko lukita tai joku varastaa ne "oho söin vahingossa".

Millainen lukittu rasia sinulla on?

Minulla oli viime viikolla yllättäen hävinnyt kinkkusiivut eväiden välistä taukohuoneen jääkaapista.

Se on vähän tämän kaltainen https://www.tokmanni.fi/kassalipas-12-5x9-5x6cm-varilajitelma-643002475…;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän