Mun sisko on todellinen kusipää paska-aivo!!! OV
Hän on aina ollut aikamoinen paskapää, mutta isäni kuoleman jälkeen hänestä tuli vielä enempi tuollainen ja hän pisti välit kokonaan poikki meidän sisarusten kanssa.
Tässä on muutama esimerkki. Isäni kuoleman jälkeen hän ei voinut mitenkään osallistua hautajaiskustannuksiin vaan se jäi äitini ja meidän kahden muun sisaruksen hoidettavaksi. Muuten ihan kiva, mutta äidilläni on/oli pieni eläke ja vanhimmalla sisareni oli just ostanut miehensä kanssa talon ja heillä oli muitakin menoja. Itse olin silloin opiskelija ja kituutin opintotuella.
Siskoni alkoi sitten vinkumaan äitini auton takia (joka oli puoliksi isäni omaisuutta) ja se piti ihan välttämättä myydä, koska hän ei ole sitä saanut käyttää ja me kaikki muut ollaan saatu käyttää sitä aina, kun ollaan haluttu. Äitini suostui siihen, koska hän oli muutenkin etsimässä pienempää autoa.
Nyt sitten minä ja vanhin sisareni sanottiin äidille, että sen vanhempien omistusasunnon voisi myydä. Koska eihän sitä enää tarvita, koska se o nyt tyhjillään. Äitini oli ihan samaa mieltä asiasta ja paperit allekirjoitettiin ja lähetettiin siskolleni, jonka piti hoitaa paperit eteenpäin. Juu, paperit ovat edelleenkin siskollani, on ollut jo kolmisen viikkoa. Ihan kuin se tekisi kiusaa tai jotain.
Kommentit (7)
Mikä oli pikkasen vaikeaa, koska arvon neiti ei suostunut vastaamaan puhelimeen kertaakaan. Ja muutama tekstarikin hänelle kyllä laitettiin.
Ja noista papereista sen verta, että niihin tarvittiin myös siskoni nimi ja hänen piti vaan laittaa puumerkkinsä niihin ja toimittaa paperit eteenpäin, jonka ei todellakaan pitäisi olla vaikeaa. Äitini on hätyyttänyt siskoani jo ties kuinka monta kertaa ja aina vastaus on ollut sama:Ihan kohta, ihan kohta.
ja siinä sitten allekirjoittaisitte? Otat mukaasi sen paperin sitten.
Mietippä, teillä oli varmaan joskus kivaakin. Ei kannata ryhtyä vihoittelemaan. Tarjoa sovinnon kättä ja ennemmin tai myöhemmin hänkin ymmärtää, että mitä sitä siskon kanssa turhista riitelemään. Sentään olette samaa perhettä.
Siskoni on vanhimman sisareni yhden lapsen kummi ja tuo lapsi aina jaksaa ihmetellä, että miksei hän saanut mitään kivaa lahjaa jouluna tai synttäreinä (kuin vaan toiselta kummilta) jaa muiden kummit muistavat aina.
Menisin muuten itse hakemaan sen lapun, mutta kun asutaan niin kaukana toisistamme (onneksi).
Siskosi on kylmä välinpitämätön narsisti. Mitä kauempana pysyt sen parempi. Älä kuluta itseäsi. Otan osaa, sisaruksia ei voi valita.
Niin munkin, tasan ei käy onnenlahjat.
Onkohan mammona tosiaan sen arvoista, että kannattaa menettää perheensä..